Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد صادقی عضو شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت مشارکت بخش خصوصی در اقدامات شهرداری گفت: مشارکت بخش خصوصی چه در داخل و چه از خارج غیرممکن‌هایی را که برخی در ذهن دارند ممکن می‌کند لذا توجه به همایش فرصت‌های سرمایه گذاری و ایجاد بستر‌های مناسب برای حضور بخش خصوصی برای شهر مثمر ثمر خواهد بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد صادقی در هفتاد و پنجمین جلسه شورا و پس از سخنان علیرضا زاکانی شهردار تهران گفت: از گزارش آقای زاکانی تشکر می‌کنم و خداقوت می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: بازخورد کار‌های بزرگ در دراز مدت خود را نشان می‌دهد و درخواست دارم گزارش پیشرفت این اقدامات به شورا و مردم در مقاطع مختلف داده شود تا شهروندان طعم شیرین تحولات در شهر تهران بچشند.

صادقی در ادامه افزود: نکته بسیار مهم بحث برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه گزاری در شهر تهران بوده که قرار است با مشارکت بخش خصوصی از داخل و خارج برگزار شود.

صادقی اظهار داشت: اتفاق بزرگی در حال انجام است و شهد شیرین این اقدامات را نباید با سیاه نمایی‌ها و عنوان آرزو دانستن و تاکید بر عدم تحقق آن تلخ کرد.

صادقی گفت: یکی از اقداماتی که می‌تواند در اجرای کار‌هایی که همه فکر می‌کنند انجام نمی‌شود به کار آید مشارکت بخش خصوصی است و امیدواریم توجهات لازم به این امر بشود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بخش خصوصی بخش خصوصی سرمایه گذاری مشارکت بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۳۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بازنگری برخی مسائل پیش روی رشد اقتصاد در استان تهران

استاندار تهران با اشاره به اهمیت بازنگری به برخی مسائل پیش روی رشد اقتصاد گفت: برخی عوامل در راستای گشایش اقتصادی نیازمند بازنگری مجدد است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صدمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان تهران با حضورعلیرضا فخاری استاندار تهران، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، رئیس اتاق تهران و رئیس‌کل دادگستری استان در محل اتاق بازرگانی تهران برگزار شد.

در این جلسه که به بررسی الزامات تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» اختصاص داشت، فعالان اقتصادی و نمایندگان تشکل‌ها به طرح چالش‌های حوزه فعالیت خود در بخش تولید پرداختند؛ از موانع موجود در برابر صادرات گرفته تا ناترازی در بخش انرژی و قیمت گذاری دستوری؛ اما مسئه‌ای که در کلام اغلب تولیدکنندگان در این جلسه مشترک بود، گلایه از عدم توجه دولت و سیاست‌گذاران به نظرات بخش خصوصی پیش از تصمیم‌گیری‌ها بود. این گلایه با صراحت از سوی رئیس اتاق تهران و دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان تهران هم مطرح شد.

در ابتدای این جلسه، رئیس شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان تهران با اشاره به تلاش برای حداکثرسازی مشارکت و سهم فعالان بخش خصوصی به ویژه تولیدکنندگان در اقتصاد اظهار کرد: باید توجه داشته باشیم که یکی از عوامل بازدارنده‌ای که گردش دارایی‌ها در کشور را کُند می‌کند، عواملی است که ظاهر مشروعی دارد، اما به دلیل بازدارنده بودن نیازمند بازنگری است. به بیان دیگر برخی مجریان به نحوی عمل می‌کنند که رفع مشکلات محقق نمی‌شود.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، فخاری استاندار تهران با اشاره به تحقق شعار سال با انسجام، تدبیر و تدبر، یادآورشد: چنانچه حل سه الی چهار مسئله برای سال جاری در دستورکار شورا قرار گرفته و مورد پیگیری قرار گیرد، به طور حتم نتایج خوبی حاصل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ترکیه اس-۴۰۰ را در مرز عراق مستقر می‌کند
  • کارآفرینان با همکاری اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه‌سازی کنند
  • برنامه جذب ۸۰ همت سرمایه بخش خصوصی توسط شهرداری تهران
  • اسرائیل از آمریکا می خواهد به هر شکل ممکن در جنگ علیه ایران شرکت کند
  • مشارکت برای کاهش پسماند‌های پلاستیکی
  • مشارکت اتاق بازرگانی برای توسعه مهارت‌آموزی در دوره متوسطه دوم
  • واگذاری پروژه‌های دولتی یکی از نمودهای مشارکت اقتصادی است
  • بازیکن سابق استقلال به کمیته اخلاق احضار شد
  • شروع کنسرت‌های پاپ در تهران؛ رضا صادقی، بهنام بانی و علیرضا طلیسچی | از ۱۵۰ تا ۸۹۵ هزار تومان
  • لزوم بازنگری برخی مسائل پیش روی رشد اقتصاد در استان تهران