Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@13:24:38 GMT

کیف رمزارز مِتا منحل می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۳۱۳۹

کیف رمزارز مِتا منحل می‌شود

شرکت مِتا کیف دیجیتالی رمزارز Novi را می‌بندد.

به گزارش ایسنا، بلومبرگ اعلام کرده که این پلتفرم را اول سپتامبر تعطیل می‌کند و ۲۰ ژوییه، آخرین فرصت برای اضافه کردن پول است. مِتا به کاربران توصیه کرد هر چه سریع‌تر پول خود را بردارند و این شرکت پس از آخرین روز فعالیت Novi، پول‌های باقی مانده را به حساب‌های بانکی و کارت‌های بدهی مشتری منتقل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر تعطیلی این کیف پول رمزارز به منزله پایان بلندپروازی‌های رمزارز مِتا نیست. این شرکت برنامه آزمایشی کوچک Novi را اکتبر گذشته آغاز کرد. این کیف بدون حمایت "دیم" (Diem) راه اندازی شد که رمزارز مِتا بود  و در ابتدا با نام "لیبرا" معرفی شده بود. یک ماه بعد، دیوید مارکوس، مدیر رمزارز این شرکت، مِتا را ترک کرد. ابتدای سال ۲۰۲۲، انجمن دیم اعلام کرد دارایی‌هایش را فروخته و به فعالیت‌هایش خاتمه می‌دهد. اما انحلال Novi و دیم به معنای آن نیست که مِتا کیف دیجیتالی دیگری نخواهد ساخت.

بر اساس گزارش وب سایت انگجت، این شرکت ماه گذشته اعلام کرد "فیس بوک پی" (Facebook Pay) را به "متا پی" (Meta Pay) تغییر نام داده است. در آن زمان، مارک زاکربرگ این تغییر را نخستین گام به سوی ایجاد یک کیف دیجیتالی برای متاورس خواند. مدیرعامل مِتا گفت: وی آینده‌ای را در نظر گرفته که در آن Meta Pay به عنوان مکانی برای ذخیره همه آیتم‌های دیجیتالی که کاربران در دنیاهای مجازی خرید یا ایجاد می‌کنند، عمل کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کیف پول رمزارز شرکت م تا پلتفرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۳۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حجم آب سد‌های آذربایجان‌غربی

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگاران از افزایش، ۱.۶ درصدی حجم آب در مخازن سد‌های چهارده گانه استان در سال جاری خبر داد و گفت: حجم فعلی آب در مخازن سد‌های استان، ۱۱۳۸ میلیون مترمکعب است که این میزان در مدت مشابه سال قبل ۱۱۲۱ میلیون مترمکعب بود.

مجید رستگاری افزود: علیرغم اینکهسد بوکان با ۵۹۷ میلیون مترمکعب آب پر آب‌ترین سد استان است، آب در مخزن این سد سیزده میلیون مترمکعب در مقایسه با سال گذشته کاهش یافته است.

وی اظهار کرد: سد سردشت با ۳۳۶ و سد مهاباد با ۱۷۵ میلیون مترمکعب در ردیف دوم و سوم پر آب‌ترین سد‌های استان قرار گرفته اند. 

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: همچنین در حال حاضر سد سیلوه پیرانشهر ۱۴۳ میلیون مترمکعب آب دارد. 

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان گفت: سد شهرچای در حال حاضر ۵۰.۵ میلیون مترمکعب آب دارد که در مدت مشابه سال قبل، ۶۷.۵ میلیون مترمکعب آب داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • تعویض بیش از ۵ هزار کنتور خراب مشترکان در استان یزد
  • کاهش ۳۳ درصدی فروش آیفون در چین
  • افزایش حجم آب سد‌های آذربایجان‌غربی
  • مسابقات فوتسال جام رمضان استان اردبیل با شرکت بیش از ۵۰۰ تیم در حال برگزاری است
  • ثبت‌نام بیش از ۱۹۵ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • خبرگزاری روسی: شرکت های خارجی پس از ترک روسیه ۱۰۷ میلیارد دلار ضرر کردند
  • رصد هوشمند حریم شهر تهران در سال جدید
  • کدورت آب شرب خرم‌آباد/ آب روستاهای سیل‌زده لرستان وصل شد
  • ثبت‌نام ۸۰ هزار نفر در روز اول ثبت‌نام نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • بازار رمزارز‌ها / صعود دوباره بیت‌کوین به ۷۰ هزار دلار