Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری استان زنجان گفت: اولین رویداد تانا (توسعه اکوسیستم نوآوری استان‌ها) به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود.

کیوان فریوری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جزئیات برگزاری رویداد تانا، بیان کرد: این رویداد برای اولین‌بار در دست اجرا است و مشکلات و نیازهای صنایع برگزیده مختلف شرکت‌کننده در این رویداد بررسی و حمایت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شرایط داوطلبان حاضر در این رویداد، اظهار کرد: همه واحدهای فناور و صاحبان ایده از جمله دانشجویان، اساتید، شرکت‌های دانش‌بنیان، صاحبان صنایع، کارگاه‌های تولیدی و سایر افراد می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

فریوری با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد، اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در این رویداد مشکلات و مسائل در حوزه‌های مختلف را شناسایی و راه‌حل پیشنهادی خود را ارائه می‌دهند و بر اساس مفید و راهگشا بودن راه‌حل مذکور، از آن‌ها حمایت خواهد شد.

وی با اشاره به رشته‌های مشمول این طرح، تصریح کرد: صاحبان ایده از همه استان‌ها در زمینه‌های کشاورزی، محیط‌زیست، گردشگری، صنایع و ... می‌توانند نیاز و راه‌حل مورد نظر خود را ارائه دهند.

این مسئول افزود: گفتنی است ۲۲ تیرماه رویداد مذکور برگزار خواهد شد و صاحبان ایده در حضور داوران و روسای پارک علم و فناوری کشور و معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، مشکل و راه‌حل مورد نظر را برای داوری ارائه خواهند کرد.

وی با اشاره به تسهیلات مالی که به صاحبان ایده‌های برگزیده ارائه خواهد شد، اظهار کرد: به برگزیدگان این رویداد تسهیلات بلاعوض تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال و کمک‌هزینه ۵۰ درصدی در قالب طرح شهید احمدی‌روشن برای رشد و شکوفایی ایده‌ برگزیدگان پرداخت خواهد شد.

مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری استان زنجان با اشاره به نحوه ثبت‌نام در این رویداد، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان و صاحب‌نظران می‌توانند تا ۱۸ تیرماه با مراجعه به پرتال رسمی پارک علم و فناوری استان زنجان به آدرس www.zstp.ir ثبت‌نام کرده و در رشته مورد نظر، مشکل و مسئله را عنوان و راه‌حل پیشنهادی خود را ارائه دهند. همچنین برای اطلاع بیشتر می‌توانند با شماره ۳۳۷۳۷۹۲۶ (داخلی ۱۱۳) تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استان زنجان پارک علم و فناوری استان زنجان دانش بنیان پارك علم و فناوري استانی علمی و آموزشی پارک علم و فناوری صاحبان ایده استان زنجان خواهد شد راه حل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۳۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر

دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر با حضور جمعی از اساتید و فعالان عرصه معماری برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر با حضور جمعی از اساتید و فعالان عرصه معماری در تالار وحدت این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه شهید باهنر در این مراسم به ویژگی‌های شخصیتی مرحوم میرحیدر و تلاشش در آبادی دانشگاه باهنر و سایر نقاط کشور اشاره کرد و افزود: آثار و رد دست‌های مرحوم میرحیدر در نقاط مختلف کشور و دانشگاه شهید باهنر سال‌ها ماندگار است.

حسین اکبری فرد افزود: او در کنار فعالیت حرفه‌ای در زمینه معماری، در کار‌های خیرخواهانه و حمایت از ناشنوایان نیز حضور داشت و منشاء خیر و برکت حتی خارج از دانشگاه بود.

او اعلام کرد: موزه میرحیدر در دانشگاه شهید باهنر برپا شده است.

شایان ذکر است مرحوم میرحیدر در ۱۵ شهریور ۱۴۰٠ درگذشت و همسر آن مرحوم  سال گذشته همه دارایی‌شان را وقف دانشگاه شهید باهنر کرد.

لازم به توضیح است، جایزه میرحیدر در سه مقطع کارشناسی، ارشد و دکتری به برگزیدگان رشته معماری اعطا می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز فاقد شناسه یکتا
  • ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری همزمان با رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر
  • حضور کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • برگزاری رویداد ریورس پیچ صنعت حمل و نقل
  • برگزاری دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر
  • برگزاری دومین رویداد ایده‌پردازی و استعدادیابی «بیوتلنت»
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور
  • آغاز رقابتهای کشوری سپک تاکرا به میزبانی سنندج