Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@18:07:33 GMT

راه نجات تهران قانون جامع مدیریت پایتخت است

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۳۱۸۵

راه نجات تهران قانون جامع مدیریت پایتخت است

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مهدی اقراریان در صحن امروز شورای شهر از استماع صحبت‌های علیرضا زاکانی اظهار داشت: بر اساس بیانیه گام دوم، جوانان زمینه‌ساز تحول هستند، یکی از راهبردهای شهردار تفاهم‌نامه‌ها و قرارگاه‌هاست که اقدام خوب و اما کوتاه‌مدت است.

وی گفت: راه نجات تهران قانون جامع مدیریت پایتخت است و اگر قرار است کاری از مدیریت شهری ششم باقی بماند این قانون جامع خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تهران خاطرنشان کرد: اداره پایتخت نیازمند قانون ویژه است و تأکید می‌کنم این موضوع را در دستور کار قرار دهید و از توان مجلس شورای اسلامی استفاده شود. اگر منتظر قانون مدیریت یکپارچه نشسته‌ایم به دلیل مسائل قانونی در شرایط فعلی به نتیجه نخواهد رسید.

اقراریان با اشاره به مشکلات جنوب شهر تهران، خاطرنشان کرد: مادامی که نتوانید تصویری از زندگی در جنوب شهر تهران ارائه دهید نمی‌توانید از این ظرفیت برای تحول شهر استفاده کنید.

وی افزود: امروز اگر نتوانیم مشارکت دستگاه‌های دیگر را به صورت قانونمند و نه با مشارکت التماسی جذب کنیم نمی‌توانیم به نتیجه برسیم. پایتخت بودن تهران به بلای جان این شهر تبدیل شده که با اصلاح قوانین، این مسئله حل خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۳۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم مدیریت علمی آب موجود در بستر دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سعید شهند در این نشست با بیان اینکه عزم و اراده جدی دولت مردمی سیزدهم در احیای دریاچه ارومیه امروز با اتمام همه پروژه‌های سخت افزاری نجات دریاچه ارومیه که به معنی واقعی کلمه به صورت جهادی و شبانه روزی در طی دو سال گذشته به انجام رسید بر کسی پوشیده نیست گفت: با تلاش و مجاهدت شبانه روزی دولتمردان دولت مردمی و انقلابی امروز شاهد اتمام کلیه پروژه‌های سخت افزاری مصوب ستاد ملی نجات دریاچه ارومیه هستیم و با اتمام این پروژه‌های فاخر محیط زیستی قسمت عمده‌ای از نیاز آبی دریاچه ارومیه تامین و به این دریاچه وارد می‌شود.   وی ادامه داد: از مهمترین موضوعاتی که اکنون سازمان حفاظت محیط زیست با توجه به تغییر شکل ایجاد شده در بستر دریاچه ارومیه و بشقابی شدن آن تاکید و توجه دارد، مدیریت علمی و عالمانه‌ی آب موجود در دریاچه ارومیه است تا با بکارگیری روش‌های علمی و عملی بتوان میزان تبخیر آب دریاچه را به حداقل رسانده و آب موجود در بستر دریاچه ارومیه را مدیریت نمود.   شهند با بیان اینکه فرآیند تبخیر آب در طبیعت یک امری طبیعی و اجتناب ناپذیر است افزود: اکنون درصدد آن هستیم تا با بهره گیری از ظرفیت علمی اساتید و پژوهشگران این عرصه، به طرح و برنامه‌ای عملیاتی برسیم تا آب موجود در دریاچه ارومیه مدیریت و میزان تبخیر آب از این دریاچه کنترل شود.   در ادامه، دکتر زینال زاده و اعضای هیات علمی پژوهشکده مطالعات دریاچه ارومیه نیز دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را در این رابطه ارائه کردند و مقرر گردید طرح مطالعاتی – عملیاتی در راستای مدیریت تبخیر آب دریاچه ارومیه با بهره مندی از ظرفیت اعضای هیات علمی دانشگاه ارومیه و پژوهشکده مطالعات دریاچه ارومیه تدوین و جهت بررسی و تصویب نهایی به ستاد ملی نجات دریاچه ارومیه ارایه گردد. گفتنی است بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، در سال‌های اخیر میزان تبخیر از دریاچه ارومیه به بالغ بر دو میلیارد متر مکعب رسیده است.

دیگر خبرها

  • پایتخت یونان در میانه طوفان گرد و غبار به رنگ نارنجی درآمد + تصاویر
  • تهران بزرگ‌تر شد
  • جامعه در انتظار تصویب قانون جامع حجاب
  • اجرای طرح جامع مدیریت دریاچه نمک قم در دوره پنج ساله
  • لزوم مدیریت علمی آب موجود در بستر دریاچه ارومیه
  • جریمه هنگفت شهرداری تهران برای زباله دزدها | محمدی: در مدیریت پسماند با کسی شوخی نداریم
  • زباله‌گردی محصول اجرا نشدن قانون مدیریت پسماند است
  • حقوق ۱۵ میلیون تومانی برای زباله گرد‌ها ؟
  • نشست بین المللی شورای حکام مدیریت جامع حوزه‌های آبخیزداری
  • حقوق ۱۵ میلیون تومانی برای زباله‌گرد‌ها؟