Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی هنگام ورود به دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ابتدا در زیارتگاه شهدای گمنام این دانشکده حضور یافت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وی در ادامه به محل قرنطینه استادان مراجعه و از روند برگزاری چهل و یکمین آزمون ارتقاء و گواهینامه تخصصی علوم پزشکی بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵۳۰ استاد و اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در ۲۶ گروه و رشته علوم پزشکی طی دو گروه مجزا در این دانشکده قرنطینه می‌شوند تا به طراحی سئوال برای آزمون‌های تخصصی بپردازند.

دانشکده مامایی و پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی پیش از این نیز در چند دوره میزبان برگزاری آزمون‌های بورد تخصصی علوم پزشکی کشور بوده است.

چهل و یکمین آزمون ارتقاء و گواهینامه تخصصی پزشکی در روزهای ۲۳، ۲۴ و ۲۵ تیرماه ۱۴۰۱ توسط دانشگاه های علوم پزشکی مجری دوره دستیاری پزشکی برگزار می شود.

کد خبر 5529461

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آزمون گروه علوم پزشکی بهرام عین اللهی آموزش پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کنکور 1401 سازمان سنجش شورای عالی انقلاب فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی عبدالرسول پورعباس دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه تهران علوم ریاضی و فنی جشنواره فارابی وزارت علوم علوم انسانی متخلف آزمون دستیاری علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۳۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان

هم‌زمان با سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه رئیس‌جمهور به استان سمنان، پارک علم و فناوری سلامت استان سمنان به عنوان پانزدهمین پارک علم و فناوری کشور افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بهرام عین‌اللهی که به همراه رئیس‌جمهور و به منظور افتتاح و بازدید از پروژه‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی سمنان، وارد این استان شده است با حضور در پردیس آموزشی، پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی سمنان به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام کرد.

افتتاح پارک علم و فناوری سلامت سمنان و بازدید از بخش اورژانس و مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان در بیمارستان کوثر سمنان و همچنین حضور در جلسه هیئت رئیسه این دانشگاه از برنامه‌های وزیر بهداشت در سمنان است.

عین‌اللهی همچنین با حضور در شاهرود، پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان و یک مرکز جامع خدمات سلامت را در این شهرستان افتتاح می‌کند. جمعی از معاونان و مدیران ارشد وزارت بهداشت نیز در این سفر از امکانات و توانمندی‌های حوزه سلامت شهرستان‌های سمنان بازدید می‌کنند.

پارک علم و فناوری سلامت استان سمنان در این سفر با حضور وزیر بهداشت به عنوان پانزدهمین پارک علم و فناوری کشور افتتاح شد.

این مرکز تحقیقاتی با اشاره به شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری و تکلیف وزارت بهداشت برای تحقق این شعار، هدف اصلی از راه اندازی پارک‌های علم و فناوری سلامت را تأمین نیازهای جامعه توسط دانشگاه‌ها دانست و گفت: در این پارک ۱۰ شرکت مستقر هستند که ۳ شرکت، دانش بنیان هستند و امکان توسعه استقرار شرکت‌های دانش بنیان و فناور نیز در این پارک وجود دارد.

وی با تاکید بر تقویت حضور اساتید در شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت، یادآور شد: خوشبختانه ۲ واحد تحقیق و توسعه دارویی در پارک علم و فناوری سلامت استان سمنان مستقرند و باتوجه به پیشرفت‌های جدید دارویی، اهمیت تحقیق و توسعه در حوزه دارو زیاد است.

وزیر بهداشت افزود: در این پارک، تعدادی از تولید کننده‌های داروهای کمیاب و آنتی‌بیوتیک‌ها حضور دارند و امیدواریم در مورد تولید مواد اولیه دارویی در کشور و استان سمنان بتوانیم فعالیت بیشتری داشته باشیم.

عین‌اللهی از افزایش تعداد شرکت‌های دانش بنیان از یک به چهار شرکت فعال در استان سمنان در دولت مردمی خبر داد و گفت: خوشبختانه تعداد واحدهای فناور در حوزه سلامت سمنان از ۸ در ابتدای کار دولت مردمی به ۵۴ واحد افزایش یافته است و خوشبختانه تعداد اختراعات این دانشگاه از ۲۰ به ۳۰ مورد رسیده است.

وی به تقویت فعالیت‌های پژوهشی در دانشگاه علوم پزشکی سمنان اشاره و عنوان کرد: شاخص H-Index این دانشگاه در دولت مردمی، ۱۹ درصد رشد داشته و نشان دهنده رشد پژوهش در این دانشگاه است. و

وزیر بهداشت با تاکید بر اهمیت رسیدن به خودکفایی در حوزه سلامت باتوجه به تهدیدهای فراوان علیه کشورمان، گفت: حرکت به سمت خودکفایی در دانشگاه‌های علوم پزشکی رونق و شتاب گرفته است.

کد خبر 745737

دیگر خبرها

  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور وزیر بهداشت
  • جزئیات تغییرات آزمون دستیاران پزشکی اعلام شد
  • واگذاری آزمون‌های ارتقا و گواهینامه دستیاران پزشکی به دانشگاه‌ها
  • بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم
  • مجوز دانشکده علوم پزشکی ملایر در آستانه صدور قرار دارد ‌
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکتری رشته پرستاری در زاهدان گرفته شد
  • افزایش ظرفیت دانشجویان دندانپزشکی در مشهد نیازمند تامین زیرساخت است