Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد امرایی با اشاره به شرکت هزار و ۹۸۹ داوطلب در گروه‌های پنجگانه در کنکور امسال اسدآباد، گفت: یک مورد دستگاه ارتباطی ویژه تقلب در کنکور کشف و ضبط شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان؛ محمد امرایی، رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان اسدآباد و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در برگزاری کنکور ۱۴۰۱ در این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار

ما؛ با اشاره به با بکارگیری حداکثر امکانات شهرستان و با همکاری همه ادارات و نهادهای ذیربط در بهترین شرایط برای برگزاری کنکور امسال، گفت: ما از مدت‌ها قبل از شروع این رقابت با در نظر گرفتن شرایط مناسب

محل‌های برگزاری عوامل اجرایی در هنگام ورود به حوزه، بازرسی داوطلبان، استفاده از دستگاه بازرسی و موبایل یاب در ورودی حوزه‌های امتحانی، افزایش فاصله صندلی داوطلبان و همچنین پیش‌بینی و آماده سازی اتاق‌های مخصوص

برای داوطلبانی که مشکل جسمی دارند، محیطی آرام و کاملاً بهداشتی را فراهم کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در کنکور سراسری امسال هزار و ۹۸۹ داوطلب در گروه های ۵ گانه در دانشگاه پیام نور اسدآباد طی روزهای ۸، ۹، ۱۰ و ۱۱ تیرماه در دانشگاه پیام نور اسدآباد و مجتمع آموزشی خلیج فارس برگزار شد.

نماینده سازمان سنجش در کنکور ۱۴۰۱ اسدآباد از کشف و ضبط ابزار ارتباطی تقلب در کنکور امسال در اسدآباد خبر داد و گفت: بک دستگاه ارتباطی ویژه تقلبی از داوطلب کنکور امسال شهرستان اسدآباد، توسط عوامل حفاظت آزمون

کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: با توجه به استفاده عوامل حفاظت آزمون از دستگاههای پیشرفته فرنکانس یاب و موبایل یاب این دستگاه ارتباطی جاسازی شده از داوطلب کنکور کشف و ضبط شد و پرونده داوطلب استفاده کننده از این وسیله برای

طی مراحل قانونی تحویل مسئولین ذیربط شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: کنکور امسال کشف و ضبط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۳۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش کلامی عنصر اصلی در مهارت‌های ارتباطی

ایسنا/گیلان هوش کلامی، توانایی انتخاب درست لغات و اثربخشی در انتقال پیام‌ها، عناصر اصلی برای برجسته کردن موفقیت در مهارت‌های ارتباطی است.

در دنیای امروز، قدرت کلام و بیان به عنوان یکی از مهارت‌های اساسی و حیاتی شناخته می‌شود. توانایی انتقال ایده‌ها، تفکرات و احساسات از طریق کلمات صحیح و موثر، ابزاری قدرتمند برای برقراری ارتباط، انتقال دانش و تأثیرگذاری بر دیگران است.

رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به عنوان پلتفرم‌هایی برای انتقال پیام‌ها و ایده‌ها از طریق کلام، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به جریانات اجتماعی دارند. بنابراین، کسب و توسعه مهارت‌های ارتباطی و کلامی، اهمیت بیشتری در دنیای امروز پیدا کرده است.

به عنوان یک فعال و علاقه‌مند در زمینه رسانه و آموزش، می‌توانم این طور عنوان کنم، کلماتی که به عنوان ابزار ارتباطی در روابط روز مره استفاده می‌کنیم امتداد ذهن‌مان هستند و آیینه‌ای که از طریق آن افکار و احساساتمان را با دیگران به اشتراک می‌گذاریم. چند بار در زندگی و روابط بابت ناتوانی و ضعف در ابراز احساس و عقایدمان دچار تزلزل ارتباطی شده‌ایم؟ آمارهای تکان دهنده طلاق شاید بخش عظیم و گسترده‌ای از این ضعف را در برمی‌گیرد. امروزه، با پیشرفت‌های علمی، به مفاهیمی مانند پردازش زبان طبیعی (NLP) نیز توجه بیشتری شده است، NLP به ما کمک می‌کند تا بهبودی در ارتباطات‌مان و درک بهتری از زبان بدن افراد داشته باشیم.

از آنجا که انسان مخلوقی اجتماعی است، مهارت‌های ارتباطی و کلامی یک بخش اساسی از وجود و تعاملات ما با دیگران است. این مهارت‌ها باید مداوم تقویت شود تا ارتقا یابند و تا سهولت در ارتباطات و روابط‌مان ایجاد کنند. هوش کلامی، توانایی انتخاب درست لغات و اثربخشی در انتقال پیام‌ها، عناصر اصلی برای برجسته کردن موفقیت در مهارت‌های ارتباطی است.

به یاد داشته باشیم که توانایی بیان قوی و جذاب، یکی از عوامل کلیدی موفقیت در حوزه رسانه‌ها و روابط عمومی است. با ارائه مطالب جذاب، بیانی دقیق و تأثیرگذار بر جامعه، می‌توانیم شکوه حرفه‌ای خود را برجسته کنیم و دنیای خود را گسترش دهیم.

یادداشت: حمیده خمامی پامساری، کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی و فعال رسانه‌ای

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگاه تقلب‌یاب کنکور چطور کار می‌کند؟
  • برگزاری کنکور تا ۱۰ روز دیگر/ دستگاه تقلب‌یاب کنکور چطور کار می‌کند؟/
  • دستگاه تقلب‌یاب کنکور چطور کار می‌کند؟ | انواع دستگاه‌های تقلب‌یاب را بشناسید
  • دستگاه تقلب‌یاب کنکور چگونه عمل می‌کند ؟
  • هشدار سازمان سنجش درباره استفاده از ابزارهای تقلب در کنکور
  • تقلب و استفاده از ابزارهای ممنوعه در کنکور سراسری مشمول مجازات می‌شود
  • استفاده از ابزارهای ممنوعه در کنکور سراسری مشمول مجازات می‌شود
  • دستگاه تقلب‌یاب کنکور چگونه عمل می‌کند؟
  • جزئیات مهم کنکور در ایران/استفاده از تقلب‌یاب‌ها در آزمون ۱۴۰۳
  • هوش کلامی عنصر اصلی در مهارت‌های ارتباطی