Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@05:35:12 GMT

۳۹ مرکز خرید تضمینی گندم در همدان فعال شد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۳۳۶۴

۳۹ مرکز خرید تضمینی گندم در همدان فعال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مجید مسلمی راد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از اوایل تیرماه ۳۹ مرکز خرید تضمینی گندم توسط شبکه تعاون روستایی به مباشرت از اداره کل غله خدمات بازرگانی در سطح استان فعال شدند.

وی گفت: براساس پیش‌بینی‌ معاونت تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، در سال جاری بیش از ۲۰۰ هزار تن گندم از بهره‌برداران و گندمکاران سطح استان با نرخ تضمینی گندم خریداری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر سازمان تعاون روستایی همدان ادامه داد: قیمت مصوب خرید تضمینی گندم در همدان ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان بود که دولت هزار تومان نیز به کشاورزان تشویقی پرداخت خواهد کرد.

وی اضافه کرد: سال گذشته حدود ۲۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان با نرخ تضمینی ۵ هزار تومان خریداری شد که حدود ۵۰ درصد آن توسط شبکه تعاون روستایی و به صورت مویرگی از کشاورزان در دورترین نقاط استان خریداری شده است.

مسلمی‌راد اضافه کرد: ظرفیت انباری ۱۵۰ هزار تنی توسط شبکه تعاون روستایی در نقاط مختلف استان همدان برای خرید تضمینی گندم پیش‌بینی و استانداردسازی شده است.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: مرکز خرید تضمینی گندم قیمت مصوب خرید تضمینی گندم خریداری گندم خرید تضمینی گندم تعاون روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۳۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام قیمت خرید تضمینی ۱۲ قلم محصول اساسی زراعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ بر این اساس، قیمت خرید تضمینی محصول اساسی زراعی شامل پنبه وش، عدس، نخود، لوبیا چیتی، لوبیا سفید، لوبیا قرمز، سیب‌زمینی پاییزه، سیب‌زمینی بهاره، سیب‌زمینی طرح استمرار، پیاز پاییزه، پیاز بهاره و پیاز طرح استمرار به شرح جدول اعلام شد.

خرید‌های تضمینی محصولات اساسی کشاورزی منوط به رعایت الگوی کشت ابلاغی وزارت جهاد کشاورزی، رعایت کامل استاندارد‌ها و داشتن بیمه محصول است.

 

دیگر خبرها

  • فصل خرید تضمینی گندم بهترین فرصت برای تحقق شعار سال است
  • ۱۰ هزار تن کلزا در ایلام خریداری شد
  • خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی فارس
  • خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم در فارس
  • خرید تضمینی بیش از ۲۱ هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی فارس
  • گندمکاران چشم انتظار اعلام جایزه تحویل گندم
  • خرید تضمینی گندم به ۲۰۰ هزار تن رسید
  • اعلام قیمت خرید تضمینی ۱۲ قلم محصول اساسی زراعی
  • نرخ فعلی خرید گندم مورد رضایت کشاورزان نیست
  • نرخ فعلی خرید تضمینی گندم با میزان تورم هم‌خوانی ندارد