Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@22:12:45 GMT

۲۵۰۰ واحد طرح ملی مسکن در دشت ورامین اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۳۳۸۹

۲۵۰۰ واحد طرح ملی مسکن در دشت ورامین اجرا می‌شود

مجتبی صادقی رئیس اداره راه و شهرسازی جنوبشرق استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درخصوص واگذاری مسکن ۱۱۰۰ واحدی سبحان ۲ در قرچک، اظهار کرد: ریاست جمهوری در سفر به دشت ورامین از مجتمع ۱۱۰۰ واحدی سبحان ۲ بازدید کرد و دستور داد وزارت مسکن و شهر سازی این واحدهای مسکونی را از بانک مرکزی خریداری کرده و بعد از رفع مشکلات حقیقی و حقوقی در قالب طرح ملی مسکن به افراد واجد شرایط واگذار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی گفت: در حال حاضر ۲۵۰۰ واحد خالی در سطح شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک داریم و قرار است همه این پروژه ها در طرح نهضت ملی مسکن گنجانده شود و مجتمع ۱۱۰۰ واحدی به‌عنوان اولین پروژه پایلوت، تملک و در دستور کار قرار گرفت.

رئیس اداره راه و شهرسازی جنوبشرق استان تهران افزود: رئیس جمهوری در بازدیدی که از مجتمع ۱۱۰۰ واحدی سبحان۲ داشت تاکید کرد که هرچه سریع تر اقدامات لازم از سوی بانک مرکزی برای واگذاری این مجتمع  صورت گیرد و اگر این مهم انجام شود اولویت ما واگذاری آن به مردم قرچک است.

صادقی در خصوص زمان واگذاری واحد های مسکونی سبحان۲ ادامه داد: هر زمان که ابلاغیه آن از سوی وزرات  راه و شهرسازی اعلام شود ما فراخوان انجام خواهیم داد و اقدامات مربوط به واگذاری واحدها انجام می‌شود.

وی بیان کرد: معارضین مجتمع سبحان۲، شهرداری و آموزش و پرورش شهرستان قرچک است، چرا که در زمان ساخت این واحدهای مسکونی فضای آموزشی برای واحد در نظر گرفته نشده و به همین دلیل توسط دستگاه قضایی حدود ۱۰۰ قطعه زمین از این واحد در توقیف مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک قرار دارد و معارض بعدی شهرداری قرچک است که می‌توانیم با شهرداری هم تعامل کنیم تا هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی جنوبشرق استان تهران تاکید کرد: اگر واحدهای مسکونی از بانک مرکزی خریداری شود، در کمترین زمان ممکن معارضین این واحدهای مسکونی تعیین تکلیف می شود و تعیین تکلیف آن در اولویت اول در شهرستان یا نهایتا در استان صورت خواهد گرفت.

صادقی با اشاره به ۲۵۰۰ واحد مسکونی طرح ملی مسکن در دشت ورامین، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در شهرستان ورامین ۴۸۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن، در پیشوا ۳۰۰ واحد و در شهرستان قرچک و منطقه پوئینک  ۱۷۰۰ واحد مسکونی قرار دارد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: مجتبی صادقی واحدهای مسکونی راه و شهرسازی ۱۱۰۰ واحدی ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۳۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۳ هزار واحد مسکونی در شاهرود با حضور رئیس جمهور

جشن واگذاری ۲ هزار ۵۸ واحد مسکونی و یک هزار و ۱۵۸ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت استان سمنان با حضور رئیس جمهور به صورت متمرکز در شاهرود برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی عصر امروز پس از ‌سخنرانی در جمع مردم شاهرود،‌ واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی و همچنین زمین‌های مرتبط با اجرای طرح جوانی جمعیت را به شهروندان متقاضی و دارای شرایط واگذار کرد.

این زمین‌ها به صورت قواره‌های 200 متری و برای ساخت خانه‌های ویلایی است و به کسانی تعلق می‌گیرد که فرزند سوم و یا بیشتر آنها در سال 1400 به بعد متولد شده باشد.

همچنین خانه‌های واگذار شده در قالب طرح های نهضت ملی مسکن، مقاوم سازی خانه‌های روستایی و بازآفرینی شهری ساخته شده است.

در حال تکمیل

دیگر خبرها

  • واگذاری ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی و یک‌هزار و ۱۵۸ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در استان سمنان 
  • جشن واگذاری بیش از ۲ واحد مسکونی در استان سمنان
  • احداث ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان سمنان
  • واگذاری ۳ هزار واحد مسکونی در شاهرود با حضور رئیس جمهور
  • اختصاص قطعه زمین مسکونی به زوج های جوان در سهند
  • واگذاری ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان امسال
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • مقاوم سازی ۲۵۰۰ واحد مسکن روستایی در آذربایجان‌غربی
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس