Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدهادی ایمانیه در نشست فرمانداران استان فارس، جهاد تبیین را یکی از مهم ترین تکالیف فرمانداران دانست و گفت: جهاد تبیین یکی از فرمان های رهبر معظم انقلاب است که باید به صورت جدی دنبال شود تا نقشه های سیاه نمایی و چهره زدایی از نظام اسلامی  دشمنان نقش برآب شود.

 نماینده عالی دولت در استان فارس تعیین تکلیف طرح های نیمه تمام شهرستان ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: پروژه های کوچک و کلان غیرفعال بیش از دوسال توسط فرمانداران احصا شود و با برنامه ریزی مناسب تکمیل پروژه ها  در دستورکار قرار گیرد چراکه ۹۰ درصد درخواست های مردم در سفر های شهرستانی، عمرانی و تکمیل پروژه های نیمه تمام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ایمانیه با بیان اینکه کلنگ زنی پروژه بدون تامین اعتبار انجام نشود، گفت: کلنگ زنی و تکمیل نشدن پروژه های عمرانی سبب آسیب به اعتماد مردم می شود.

تدوین برنامه جامع چهار ساله برای تکمیل پروژه‌ها

استاندار فارس در ادامه خواستار « تدوین برنامه پروژه» در شهرستان ها شد و خاطرنشان کرد: برنامه زمان بندی سالیانه اتمام پروژه ها مشخص گردد و برنامه جامع چهار ساله شهرستان تا پایان مردادماه تدوین شود.

استاندار فارس رشد ۸ درصدی اقتصادی استان فارس را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: توجه به کیفیت در پروژه ها باید اولویت پیدا کند زیرا عمده ترین عامل افزایش رشد اقتصادی استان، افزایش بهره وری است.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به وجود مراکز علمی قوی در شهرستان های استان، ادامه داد: باید نقش مراکز علمی در حل مشکلات و پیشرفت شهرستان مشخص شود بنابراین باید شاهد ارتباط قوی تر باید بین فرمانداران و دانشمندان  باشیم.

ایمانیه یکی از قسمت های مهم در مراکز دولتی را میز خدمت دانست و ضمن تاکید بر ساماندهی میز خدمت در شهرستان ها برای تسهیل در انجام تقاضای مردم، تصریح کرد: در فرمانداری با گشاده رویی از ارباب رجوع استقبال شود و نباید مردم ناامید از فرمانداری برگردند.

استاندار فارس با تاکید بر رفع اختلافات بین ادارات در شهرستان ها، گفت: نقش پدرانه فرمانداری باید به خوبی اجرا شود تا از بروز اختلافات جلوگیری گردد؛ مرجع داوری اولیه فرمانداری و سپس استانداری است. 

نماینده عالی دولت در فارس کاهش فوتی ها ناشی از تصادفات جاده ای را دارای اهمیت ویژه ای اعلام کرد و دستور داد تا فرمانداران با به کارگیری راهکارهای مناسب سهم خود را کاهش حوادث جاده ای ایفا کنند.

ایمانیه اهتمام ویژه فرمانداران برای اجرای طرح مهم کاداستر را لازم دانست و گفت: در این طرح با ثبت زمین ها، مالکیت اراضی مشخص خواهد شد و همچون سدی  مقابل سودجویان  قرار می گیرد.

استاندار فارس با اشاره به اینکه باید شبکه نظارتی فرمانداران قوی تر شود، خواست تا از احداث چاه غیرمجاز جلوگیری گردد‌‌.

توجه به افزایش بهره‌وری اقتصادی با رونق صنایع تبدیلی

ایمانیه با بیان اینکه صنایع تبدیلی باتوجه به ظرفیت کشاورزی و باغات هر شهرستان باید توسعه داده شود، اعلام کرد: یکی از معیارهای ارزیابی عملکرد فرمانداران ، میزان افزایش بهره وری ناشی از تبدیل مواد غذایی به محصولات فرآوری شده و افزایش حجم صنایع تبدیلی است.

وی کشت گیاهان دارویی را به عنوان معیار ارزشیابی شهرستان تلقی کرد و گفت: با همکاری جهاد کشاورزی، کشت گیاهان دارویی رشد و توسعه یابد.

ایمانیه افزود: راه اندازی پنجره واحد در شهرستان ها باید تسریع شود و مدیران کل استانی با تفویض اختیارات  به شهرستان ها فرآیند کارها را کوتاه تر کنند؛ دانش بنیان شدن فعالیت های شهرستان ها مقوله دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار فارس با تاکید بر تسریع در انتصاب معاونین فرمانداران و بخشداران به اهمیت صیانت از جمعیت اشاره کرد و اخطار داد این مهم بسیار مورد تاکید مقام معظم رهبری است و جز معیارهای رتبه بندی فرمانداران قرار خواهد گرفت.

نماینده عالی دولت در فارس با بیان اینکه اجرای سیاست های وزارت کشور در خصوص اتباع بیگانه غیر مجاز ضروری است، گفت: به کارگیری اتباع غیرمجاز توسط کارفرمایان ایرانی از سه تا شش ماه حبس به دنبال دارد.

وی کم آبی و تنش های شهرستان ها مخصوصا در فصل تابستان را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: در زمینه  مشکلات آب تصمیمات فوری، جامع و کاربردی گرفته شود و پساب شهرهای بزرگ شهرستان ها در صنعت به کارگیری گردد.

ایمانیه در ادامه از پیگیری خط پنجم انتقال آب دریای خلیج فارس به استان فارس خبر داد و گفت: با انعقاد تفاهم نامه با قرارگاه خاتم الانبیا (ص) خط لوله شرق و غربی استان نیز طراحی خواهد شد.

استاندار فارس آبخیزداری را یکی از راه های موثر در مدیریت بحران کم آبی برشمرد و خاطرنشان کرد که ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل ماده ۵۶ به استان فارس برای احداث آبخیزداری ها پرداخت خواهد شد که لازم است فرمانداران برای استفاده از این منابع طرح های خود را ارایه کنند. 

 انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: تامین اعتبار کلنگ زنی تنش آبی استاندار فارس محمدهادی ایمانیه مدیریت بحران اب فرمانداران فارس استاندار فارس شهرستان ها استان فارس پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۳۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد

 در جلسه شورای اداری شهرستان نیکشهر با حضور رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری، مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری ، فرمانداران و بخشداران شهرستان های نیکشهر و قصرقند *"مصطفی سابکزئی بعنوان دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر در امر مردمی سازی دولت"* منصوب و معرفی شد.

همچنین با ابلاغ دستیار استاندار سیستان و بلوچستان، مصطفی سابکزئی بعنوان راهبر دستیار فرمانداران حوزه چابهار معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • توافق 4 کشور منطقه برای "راه توسعه" / اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق / مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • اجرای ۷۵ درصد از پروژه های مصوب سفر استاندار آذربایجان غربی توسط سازمان منطقه آزاد در شهرستان ماکو
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد
  • کلنگ زنی 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی
  • بررسی روند پیشرفت پروژه پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان
  • اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومانی بیمارستان بهلول گناباد
  • فرمانداران مشکلات مردم سیل‌زده را با دقت و فوریت پیگیری کنند
  • فرمانداران مشکلات مردم سیلزده بلوچستان را با دقت و فوریت پیگیری کنند
  • مؤلفه‌های آموزش و فرهنگسازی به عنوان عوامل موثر در مصرف بهینه نان
  • نهادها به وظیفه خود در حوزه حجاب و عفاف و طرح «نور» عمل کنند