Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@08:20:07 GMT

موافقت پارلمان ازبکستان با فرمان وضعیت اضطراری

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۳۳۹۴

موافقت پارلمان ازبکستان با فرمان وضعیت اضطراری

به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، پارلمان ازبکستان فرمان «شوکت میرضیایف»، رئیس‌جمهوری این کشور مبنی بر اعلام وضعیت فوق‌العاده در جمهوری خودمختار «قره‌ قالپاقستان» را تصویب کرد.

این منطقه اخیرا شاهد ناآرامی‌هایی بر سر اصلاحات پیشنهادی قانون اساسی کشور بوده است.

وزارت کشور ازبکستان جمعه گذشته اعلام کرد که نیروهای امنیتی تظاهرات غیرمجاز را در شهر نوکوس، پایتخت قره‌ قالپاقستان متفرق کرده‌اند و امنیت در این منطقه برقرار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن، رئیس‌جمهوری ازبکستان از سوم جولای تا ‌دوم آگوست وضعیت فوق‌العاده را در منطقه اعلام و همچنین در این مدت از ساعت هفت عصر تا پنج صبح به وقت محلی  منع آمد و شد اعمال کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: وضعیت اضطراری پارلمان ازبکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۳۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک روز ملی جمهوری عربی سوریه به آقای بشار اسد رئیس جمهور و نیز مردم شریف و مقاوم سوریه، تصریح کرد: اطمینان دارم با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوان دو کشور می‌توان در جهت توسعه همه‌جانبه روابط و همچنین پایه‌ریزی همکاری‌های منطقه‌ای و گسترش صلح، ثبات و توسعه در منطقه در تمامی زمینه‌ها گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

رئیس جمهور در پیام خود همچنین افزود: جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته در کنار دولت و ملت دوست و برادر سوریه خواهد بود و همواره از استقلال و حاکمیت سرزمینی سوریه حمایت و بر خروج اشغالگران از سوریه تاکید می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • آیا با عدالت نسبتی داریم؟/ابعاد مهم سفر رئیس‌جمهور به پاکستان/اشاعه ايران‌هراسي يا تبليغ بازدارندگي؟
  • رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • مخبر: کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • رایزنی قطر و ازبکستان بر سر چگونگی اجرای پروژه کریدور ترانس افغان
  • جزئیات سیل در ۲۵ شهرستان کشور / وضعیت در سیستان و بلوچستان اضطراری است