Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-18@13:38:03 GMT

زیباترین خودکشی جهان! + عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۳۴۰۳

زیباترین خودکشی جهان! + عکس

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از زومیت، روز اول مه سال ۱۹۴۷ بود که اِوِلین مک‌هِیل ۲۳ ساله از سکوی رصد طبقه ۸۶ ساختمان امپایر نیویورک به پایین پرید و روی خودروی لیموزین سازمان ملل‌متحد افتاد. روبرت دانشجوی عکاسی بود که این عکس را بلافاصله پس از خودکشی او گرفت. اگرچه این عکس در سراسر جهان مشهور شد، ولی مک‌هیل آرزو داشت که هیچ‌کس جسد او را نبیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود خواسته او، مجله تایم این عکس را چاپ کرد و حتی آن را «زیباترین خودکشی» نامید و اندی وارهول، هنرمند آوانگارد آمریکایی نیز از آن در یکی از طرح‌های خود استفاده کرد. درحالی‌که دهه‌ها پس از خودکشی عکس مک‌هیل همچنان مشهور است، ولی تا به امروز کسی از انگیزه او برای خودکشی خبر ندارد. شاید هرگز ندانیم چرا یک زن جذاب و ظاهراً شاد که تنها ۱ ماه تا مراسم عروسی خود فاصله داشته، به زندگی خود خاتمه داده است.

دلیل خودکشی اولین مک هیل چه بود؟

خودکشی اولین مک هیل به خودکشی زیبا معروف است.خودکشی اولین مک هیل جهانی شد.خودکشی اولین مک هیل بسیار معروف است. در ادامه ماجرای خودکشی اولین مک هیل را میخوانید.

12 اردیبهشت، 1947 عکس از یک دختر زیبا در مجله زنده منتشر شده است. مدل مسدود در وضعیت زیبا، اما چشم خود را بسته بودند. به نظر می رسید که این تصویر یک عکاس با استعداد در چارچوب این پروژه مد جالب بعدی گرفته شده است. اما این چنین نیست. در واقع، عکاسی پس از مرگ بود. این نشان می دهد شده اولین مک هیل 23 ساله، که با پریدن از ارتفاع 300 متری به خودکشی زدند.

اولین در تاریخ 20 سپتامبر سال 1923 در کالیفرنیا متولد شد. هنگامی که او هفت ساله بود، خانواده اش به نقل مکان کرد واشنگتن، DC، چون پدرش به پست امتحان بانک فدرال دعوت شد.

روابط بین پدر و مادر ladilis اولین. دلیل مادر که ممکن است یک بیماری روانی بود. در یک نقطه او فقط بسته بندی شده و در سمت چپ خانه، و هفت کودک تحت مراقبت پدرش باقی مانده بودند.

اولین بزرگ یک کودک عادی، اما پس از دبیرستان او تا به حال اجبار، یک تمایل قوی به خدمت در ارتش. مک هیل اجرا این ایده بلافاصله. با این حال، همه چیز نیست هموار در ارتش رفت. پس از خدمت در جفرسون، میسوری، او علنا لباس نظامی هایش سوخته باشد.

پس از آن اولین به بالدوین، ناسائو شهرستان، نیویورک نقل مکان کرد. او وجود دارد در یک تخت با برادر و خواهر خود را حل و فصل. شده Evelin Makheyl، که زندگینامه است توسط بسیاری از منابع به عنوان یک لیست از حقایق خشک تبلیغ، پس از چند مصاحبه می تواند یک کار به عنوان حسابدار در یک شرکت متوسط است. پس از آن منتظر بود برای جلسه سرنوشت ساز.

در نیویورک، اولین بری Roudsom ملاقات کرد. این یک دانش آموز کالج لافایت، ایستون، پنسیلوانیا، که جایی است که مرد جوان به زودی سمت چپ، به عنوان آنها شروع ترم بعد بود. با وجود جدایی طولانی، روابط بری و Evelyn بسیار گرم بود. در ماه ژوئن سال 1947، افراد جوان به قصد ازدواج ندارم. اما برنامه ها و رویاهای یک زندگی شاد است، مقصد نیست به برآورده شود.

1947 آوریل 30 هفتم اولین بری در Easton رفت. مردان جوان روز با هم بودند، و 1 مه در صبح زود، او سوار قطار عازم نیویورک است.

منبع: زومیت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خودکشی خودکشی او

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۳۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)

عصر ایران- حدود یک سال پیش خودرو جذاب نتا اس را معرفی کردیم که جزئیاتش اینجا در دسترس قرار دارد. این سدان با کیفیت چینی از 36 تا 50 هزار دلار قیمت خورد و با توجه به ظاهر زیبا و فناورانه هایی که همراه خود داشت، بسیار مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.

اکنون نسخه جدید نتا اس در کلاس واگن رونمایی شده که این خودرو در تریم های الکتریکی و افزاینده برد حرکتی عرضه می شود.

نتا اس واگن در پروفایل یکی از بی نقص ترین محصولات فعلی چین محسوب می شود. حضور در کلاس واگن، جذابیت های اسپرت این تریم را به شدت افزایش داده و آن را به یک گزینه مناسب برای جوانان نیز تبدیل کرده است.

نتا اس واگن از منظر ابعاد برابر با 4980 میلیمتر در طول، 1980 میلیمتر در عرض و 1480 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز 2980 میلیمتر است.

مدل افزاینده برد حرکتی شامل دو تریم می شود که به ترتیب 1960 و 1970 کیلوگرم وزن دارند. در این مدل از ترکیب انجین 1.5 لیتری با 94 اسب بخار خروجی استفاده شده که نقش ژنراتور برای باتری موتور الکتریکی را دارد. خروجی موتور الکتریکی 268 اسب بخار است که با محور عقب در ارتباط قرار دارد.

مدل الکتریکی خالص نتا اس واگن نیز در دو تریم با وزن های 1960 و 2160 کیلوگرم ارائه می شود که اولی تک موتور و دومی نسخه مجهز به سامانه تمام چرخ محرک است.

خروجی تریم تک موتور در ارتباط با محور عقب 268 اسب بخار است اما نسخه دو موتوره، روی محور جلو نیز یک موتور الکتریکی 228 اسب بخاری دارد.

ظرفیت باتری ها اعلام نشده اما در تریم های پایه از نوع لیتیم آهن فسفات و در تریم های پرچمدار از نیکل کبالت منگنز استفاده می شود.

رینگ های آلومینیومی نیز در اندازه های 19 و 20 اینچی ارائه می شود. رنگ کالیپرهای سیستم ترمز نیز دارای تنوع قرمز، سبز و خاکستری است. در تریم های پرچمدار، سخت افزار سامانه لیدار روی سقف قابل مشاهده است.

نتا اس واگن تریم افزاینده برد حرکتی نتا اس واگن تریم الکتریکی خالص کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نتا S؛ خودرویی از برند باکیفیت و قابل اعتماد چینی! (+عکس)

دیگر خبرها

  • سوپرگل سعید عزت‌الهی در امارات (فیلم)
  • کلوپ: یا صعود یا حذف شدن به زیباترین شکل ممکن!‏
  • زیباترین جاده نخلستان ایران (فیلم)
  • اولین تصویر از نخستین بره آهو‌های متولدشده سال ۱۴۰۳ در پارک ملی توران
  • زیباترین گل زندگی سعید عزت‌اللهی! (ویدیو)
  • (ویدئو) زیباترین جاده نخلستان ایران
  • زیباترین جاده نخلستانی ایران در بوشهر + فیلم
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • قتل همسر پس از اقدام به خودکشی
  • خودکشی ناکام پس از همسرکشی