Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، مهدی اقراریان رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران در صفحه مجازی خود در توئیتر نوشت: ‏امروز در صحن شورای اسلامی شهر تهران به آقای دکتر ‎زاکانی شهردار تهران تذکر دادم، از تجربه‌ها و عبرت‌های گذشته بهره گیرند.
 تجربه گذشتگان نشان می‌دهد با مدیریت التماسی پایتخت را نمی‌توان اداره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اداره تهران نیازمند قانون جامع ‎مدیریت پایتخت است.

منبع: نماینده

کلیدواژه: شهردار تهران عضو شورای شهر علیرضا زاکانی نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۳۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح رصد باید تبدیل به گفتمان نیرو‌های انقلاب در مدیریت شهری شود/ انجام یک پروژه کوچک به خواست مردم به اندازه یک کلان پروژه تاثیر گذار است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: طرح رصد نشان داد برآوردن یک نیاز کوچک محله‌ای با هزینه‌ای اندک و متناسب با خواست شهروندان می‌تواند به اندازه یک کلان پروژه که هزینه‌های هزار میلیاردی در بر دارد تاثیر گذار باشد و رضایتمندی ایجاد کند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد صادقی، عضو شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و نهمین جلسه شورا و پس از ارایه گزارش تجمیعی پروژه‌های توسعه محله‌ای سال ۱۴۰۲ مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران توسط کمیسیون برنامه و بودجه گفت: در ادوار مختلف مدیریت شهری اجرای کلان پروژه‌های شهری در شهرداری تهران بر توسعه محلات شهر تهران سایه می‌انداخت و این امر سبب ساز غفلت مدیران شهری از نیاز‌های کوچک که بر طرف ساختن آن‌ها رضایتمندی خیلی زیادی در بین مردم می‌توانست ایجاد کند، شده بود.

صادقی در ادامه افزود: طرح رصد این نقیصه را پر کرد. یعنی نشان داد انجام یک نیاز کوچک از یک محله با هزینه بسیار اندک به اندازه رضایتمندی شهروندان از یک کلان پروژه با هزینه‌های هزار میلیاردی تاثیر گذار است.

ویی خاطر نشان ساخت: البته این موضوع باید آسیب شناسی شود و نقاط ضعف و قدرت طرح رصد شناسایی گردد، اما نهادینه شدن و استمرار این موضوع خواست اعضای شورای شهر و خواست شهروندان بوده و امیدواریم در وقت باقی مانده از شورای ششم این خدمت تبدیل به گفتمان نیرو‌های انقلاب در مدیریت شهری شود. شهروندان عزیز بدانند که این طرح در سال جاری با شیوه‌های متفاوت از سوی کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مجدانه دنبال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تخلف در افزایش کرایه‌ برخی تاکسی‌ ها در پایتخت
  • تبعیض جنسیتی در دانشگاه‌های دانمارک/ ۳۷ درصد دانشجویان دکتری دختر تجربه تحقیر کلامی دارند
  • توپ ورود تاکسی های برقی به پایتخت در زمین کدام دستگاه است؟
  • ماجرای دیده شدن دسته گرگ ها در تهرانپارس چیست؟ + ویدئو | واکنش رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش
  • طرح رصد باید تبدیل به گفتمان نیرو‌های انقلاب در مدیریت شهری شود/ انجام یک پروژه کوچک به خواست مردم به اندازه یک کلان پروژه تاثیر گذار است
  • عملیات مسخره اسرائیل در اصفهان با اسباب بازی/ مدیریت شهری در حوزه مسکن حکم کمک کننده دارد
  • نشست هماهنگی نمایشگاه بین المللی کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد
  • انتقاد از عدم ورود تاکسی‌های برقی به پایتخت
  • پیشنهاد تشکیل شورای راهبردی سلامت تهران/شاخص سرانه سلامت پایتخت نسبت به برخی استان‌هامناسب نیست
  • نشست هماهنگی نمایشگاه کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد