Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: گروه صنعتی انتخاب الکترونیک موفق به اشتغالزایی مستقیم برای بیش از 14 هزار نفر و ایجاد اشتغال غیرمستقیم برای بیش از 150 هزار جوان و متخصص ایرانی در کشور شده است.

اشتغالزایی 150 هزار نفری گروه صنعتی انتخاب الکترونیک

مدیرکل دفتر لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: گروه صنعتی انتخاب الکترونیک موفق به اشتغالزایی مستقیم برای بیش از 14 هزار نفر و ایجاد اشتغال غیرمستقیم برای بیش از 150 هزار جوان و متخصص ایرانی در کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مرکز ارتباطات رسانه‌ای انتخاب الکترونیک، محسن شکراللهی، مدیرکل دفتر لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت، طی بازدیدی یک روزه از خطوط تولید و بخش‌های مختلف زنجیره ارزش در بزرگ‌ترین مجتمع تولیدکننده لوازم خانگی ایران بازدید کرد.

شکراللهی در حاشیه بازدید از خطوط تولید محصولات لوازم خانگی گروه صنعتی انتخاب الکترونیک با حضور در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: صنعت لوازم خانگی ایران وارد نسل چهارم صنعت و طراحی پایه محصولات برمبنای نیاز روز در OBM شده است و امروز می‌توانیم این نوید رو به مردم عزیز بدهیم که قطعا تا سه سال دیگر شاهد سطوح توسعه یافته‌ای از فناوری‌ها و تکنولوژی‌های جدید در این صنعت استراتژیک خواهیم بود.

مدیرکل دفتر لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه سخت‌کوشی مهندسان و جوانان ایرانی در بزرگ‌ترین مجتمع تولیدکننده لوازم خانگی ایران ستودنی است، تصریح کرد: گروه صنعتی انتخاب الکترونیک موفق به اشتغالزایی مستقیم برای بیش از 14 هزار نفر و ایجاد اشتغال غیرمستقیم برای بیش از 150 هزار جوان و متخصص ایرانی در کشور شده است.

شکراللهی اضافه کرد: بیش از 20 واحد مجهز تولیدی در مجموعه گروه صنعتی انتخاب الکترونیک مشغول به فعالیت هستند و بر مبنای طرح‌های توسعه‌ای این گروه صنعتی، هشت واحد تولیدی دیگر نیز در دست راه‌اندازی و بهره‌برداری به منظور افزایش کمی و کیفی تولید و حفظ مقیاس اقتصادی به این مجموعه اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: این مجموعه صنعتی با ظرفیت تولید دو میلیون دستگاه محصول لوازم خانگی در سال بر مبنای یک سرمایه‌گذاری بیش از 27 هزار میلیارد تومانی راه‌اندازی شده و 11 هزار میلیارد تومان هم در طرح‌های توسعه‌ای گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، سرمایه‌گذاری شده است.

مدیرکل دفتر لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به سرمایه‌گذاری بیش از 20 میلیون یورویی انتخاب الکترونیک در زمینه طرح توسعه تولید محصولات ظرفشویی به منظور تامین بیشتر نیاز بازار، خاطرنشان کرد: امسال در مجموعه گروه صنعتی انتخاب الکترونیک شاهد شکسته شدن رکورد تولید و تحویل محصولات بودیم و افزایش سه میلیون یورویی میزان صادرات این مجموعه نیز نشان‌دهنده رشد محسوسی در این زمینه است.

شکراللهی افزود: گروه صنعتی انتخاب الکترونیک موفق به طراحی و پیاده‌سازی زنجیره ارزش استراتژیک در صنعت لوازم خانگی از حلقه تامین مواد اولیه و تولید قطعات تا تولید محصول نهایی و راه‌اندازی شبکه‌های اختصاصی فروش، لجستیک و خدمات پس از فروش شده است.

وی یادآور شد: دولت کنونی قصد دارد تا برای بخش خصوصی و بنگاه‌های اقتصادی فعال در این بخش، بازارسازی کرده و حرکت صنایع در مسیر تامین هرچه بیشتر نیاز داخل و توسعه صادرات، تسهیل کند.

مدیرکل دفتر لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه توسعه کمی و کیفی زنجیره ارزش، بومی‌سازی دانش طراحی و استفاده از فناوری‌های روز دنیا در محصولات، سه اولویت مهم برای صنعت لوازم خانگی است، تصریح کرد: طراحی و پیاده‌سازی سیستم هوشمند رضایت مشتری در برند اسنوا یکی از نمونه اقدامات تحولی و توسعه‌ای در گروه صنعتی انتخاب الکترونیک است که می‌توان بهره‌برداری از آن را تحت عنوان یک سیستم شاخص در این زمینه در وزارت صمت، سیاستگذاری کرد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: گروه صنعتی اشتغالزایی شکراللهی وزارت صنعت گروه صنعتی انتخاب الکترونیک موفق مدیرکل دفتر لوازم خانگی وزارت صنعت معدن و تجارت برای بیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۳۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای مدیر نماوا ! از حرفهایتان درباره هنرمندان شرم نمی‌کنید؟

عصر ایران ؛ نهال موسوی - ویدئویی از محمدحسن شانه‌ساززاده مؤسس شاتل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره پلتفرم نمایش خانگی نماوا منتشر شده است که در آن حرفهای عجیب و غریبی می‌زند و همه بازیگران و تهیه‌کننده‌های سینمای ایران را به بی اخلاقی متهم می‌کند.

شانه‌ساززاده می‌گوید: ««بازیگران این سریال‌ها خیلی بی اخلاق‌اند. بازیگران و تهیه‌کننده‌ها همه بی‌اخلاقی‌های خاص خودشان را دارند و به قرارداد و حرف‌شان متعهد نیستند. من در چند صنعت مختلف بودم از لوازم خانگی تا مصالح ساختمانی، کاشی‌ سرامیک، خودرو و ... بودم من به بی‌اخلاقی اینها هیچ جا ندیدم. اسم‌شان این است که هنرمندند و مثلا فرهیخته و فرهنگی‌اند اما بسیار بی اخلاق اند [...] اول و آخرشان پول هست. شما پول بده هر کاری می کنند.»

شنیدن این حرفها از شخصی که سالها مدیر یکی از بزرگترین پلتفرم‌های نمایش خانگی بوده و با این جمع بستن همه هنرمندان به صفاتی که گفته است بسیار تاسف آور است. واقعا این سخنان چنان شرم آور است که حتی نباید به آن اصلا پرداخت ولی باید به آقای شانه‌ساز (به این اسم معروف است) چند نکته را به اختصار یادآوری کرد.

 تمام مشکل از همین نگرش است که فکر می‌کنید اول و آخرش پول است و اگر پول بدهی هر کاری را می‌کنند. این نگاه شما طبیعتا همین توقع را هم ایجاد کرده است و اگر که پول بدهید مطالبه هر کاری را هم دارید! و بالطبع هنرمندی یا هر شخصی مخالفت کند و حاضر به انجام آن نشود از نظر شما احتمالا عهد شکسته است و بی اخلاقی کرده است.

به گفته خودشان، ایشان در چند صنعت مختلف بوده و اتفاقا مشکل بعدی همینجاست شما که در لوازم خانگی یا مصالح ساختمانی و خودرو فعال بوده‌اید به سینما و سریال سازی چه ارتباطی دارید؟ احتمالا فکر می‌کنید چون پول دارید و پول می‌دهید می‌توانید هر کاری بکنید! پس دانش، تجربه، تخصص و ... در زمینه هنر صنعت پیچیده‌ای چون سینما چه می‌شود؟ آیا صرف همین داشتن پول کافی است که شما وارد این حوزه شوید و عاقبت هم به این نتیجه گیری برسید؟ 

فیلمسازی بسیار پیچیده‌تر و سخت‌تر از این است که یک پولدار فقط به دلیل پول دار بودن وارد آن شد، در همین کشور افرادی بسیار پولدارتر از شما وجود دارد که حاضر به انجام چنین کاری نشده‌اند چون آنها این درک را دارند که اگر من در فلان صنعت موفق بوده‌ام دلیل نمی‌شود که در سینما هم بتوانم همین موفقیت را داشته باشم.

آقای شانه ساز، حرف شما شاید در مورد برخی از هنرمندان و سینماگران درست باشد هیچ صنف و رشته‌ای در این جهان پاک و منزه نیست و در هر حیطه کاری افراد خوب و بد وجود دارد ولی این که شما اینچنین نشسته و بدون ذره‌ای استثنا و یا کم و زیاد چنین حکم‌های را صادر می‌کنید به نظر خود شما اخلاقی است؟

به نظرم بسیار مهم است که از شما پرسید شما با چه کسانی کار کرده‌اید و ارتباط داشته‌اید که به این نگرش رادیکال رسیده‌اید؟ 

حال که شما موضع خود را در ارتباط با افرادی که با آنها همکاری داشته‌اید به این صراحت گفتید، باید نظر طرف‌های مقابل همان محدوده مشخصی که با شما کار کرده‌اند در مورد شما را هم پرسید و بدانیم آنها درباره شما چه می‌گویند که شما آنها را  چنین بی اخلاق می‌دانید؟

بسیاری از هنرمندان، سینماگران، تهیه کنندگان، بازیگران و ... در این مملکت وجود دارند که اسم شما را حتی نشنیده‌اند، فکر نکنید که وقتی عده‌ای با شما کار کرده‌اند و به دفتر شما آمده و برای پول هر کاری کرده‌اند، همه سینماگران و بازیگران و ... این شکلی هستند.

درپایان باید گفت که چقدر تاسف آور است که یک شخصی با این ادبیات و نگرش نسبت به هنرمندان همچنان در این حیطه فعالیت کند. 

از تمام سینماگران و هنرمندانی که با آقای شانه‌ساز همکاری می‌کنند یا در آینده قرار است همکاری کنند باید این پرسش را پرسید: حاضرید با این شخص همکار باشید؟ کسی که شما را جز بی اخلاقترین آدمها می‌داند و شما را در این حد می‌بیند که برای پولی هر کاری می‌کنید. اگر پاسخ مثبت است کلاهتان را بالاتر بگذارید...

وزارت ارشاد، سازمان سینمایی، خانه سینما، ساترا و ... در ارتباط با این بی احترامی نسبت به هنرمندان کشور هیچ نظری ندارند؟

روزگار غریبیست نازنین ...

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: میزان محبوبیت پلتفرم‌های نمایش خانگی مشخص شد سروش صحت سریال جدیدش را کلید می‌زند

دیگر خبرها

  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  • آقای مدیر نماوا ! از حرفهایتان درباره هنرمندان شرم نمی‌کنید؟ (+فیلم)
  • آقای مدیر نماوا ! از حرفهایتان درباره هنرمندان شرم نمی‌کنید؟
  • کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان
  • ترسیم نقشه جذب دانش‌بنیان‌ها در صنعت لوازم خانگی
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود
  • حراج برخط لوازم خانگی اموال تملیکی در ۶ استان آغاز شد
  • آتش سوزی در یک بستنی فروشی و فروشگاه لوازم خانگی بندرعباس
  • قاچاقچی لوازم خانگی در دام پلیس کبودراهنگ
  • آموزش تعمیرات لوازم خانگی