Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان با بیان اینکه عمده فسادهای مرتبط با کمیسیون ماده ۱۰۰ در دبیرخانه آن روی می دهد، بر شناسایی مفاسد، چرایی اجرا نشدن طرح ها و عدم نظارت شورای شهر بر فعالیت ها یاین کمیسیون برای پیشگیری از بروز این قبیل تخلفات تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حسن خانجانی موقر در جمع اعضای شورای اسلامی استان همدان درباره کمیسیون ماده ۱۰۰ گفت: شهرداری ها باید از مرحله انفعال خارج و نسبت به عمل به قوانین کمیسیون ماده ۱۰۰ فعال شوند همچنین شوراهای اسلامی به نقش نظارتی خود در این زمینه به خوبی عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه مُهر شوراها برای معرفی فرد یا گروهی به منظور دریافت تسهیلات یا ذیل استشهادیه قابل قبول نبوده و ممنوع است، افزود: این کار خلاف قانون بوده و در صورت امضای شورا، به طور قطع شهادتش کذب است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان ادامه داد: برای رفع مشکل مردم، به جای شوراها، دهیار می تواند به عنوان مجری قانون وارد عمل شده و در صورت نیاز متنی را امضا و تایید کند.

خانجای تاکید کرد: با توجه به مشکلات فرهنگی و اجتماعی جامعه امروزی چرا شوراها و شهرداری ها برای انجام برنامه های فرهنگی، بافت های نامناسب شهری را ترمیم و به بافت مناسب تبدیل نمی کنند؟ 

وی اضافه کرد: مهاجرت در شهرهای استان رو به افزایش است و با کوچ جوانان، جمعیت استان به سمت پیری حرکت می کند این در حالی است که شوراها برای ایجاد نشاط شهری باید بهتر عمل کنند.

دادستان همدان با بیان اینکه هنوز در برخی شهرها تنها یک پارک برای تفریح خانواده ها از سال ها پیش باقی مانده و مکان جدیدی ایجاد نشده گفت: شوراها و شهرداری ها، ظرفیت های مناسبی برای انجام برنامه های فرهنگی دارند اما به وظیفه ذاتی خود خوب عمل نمی کنند.

خانجانی موقر اظهار داشت: شهرداری ها با همراهی شوراها می توانند در زمینه اشتغالزایی و ایجاد فرصت شغلی برای جوانان پیشگام شوند تا نیروی کار استان به فکر مهاجرت نباشد.

حسین بحیرایی

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: همدان کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۳۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان

دبیر ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی استان همدان گفت: دبیرخانه این جشنواره در ۲ بخش عمومی و دانش آموزی با موضوعات فرهنگ ایثار و شهادت، خانواده معظم شهدا، شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم، امنیت و سلامت اثر می‌پذیرد.

کمال مظفری افزود: متقاضیان می‌توانند در چهار محور پایگاه‌های اطلاع رسانی و خبر، شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها، نرم افزار‌های کاربردی، کلیپ و موشن گرافی و پویانمایی و انیمیشن آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

او تصریح کرد: هدف از برگزاری جشنواره شناخت استعداد‌هایی است که در این زمینه فعال هستند و آثاری به صورت فاخر تولید کردند و نیز ایجاد یک جریان‌سازی فرهنگی در بین این قشر تا تولیداتی در حوزه دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت تهیه شود.

دبیر ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی استان همدان گفت: در بخش عمومی نیز افراد و ظرفیت‌های استان شناسایی می‌شود و تهیه یک بانک اطلاعاتی جامع در این خصوص در دستور کار قرار دارد.

کمال مظفری افزود: با بیان اینکه ضریب انتشار و میزان مشاهده محتوا از معیار‌های اصلی ارزیابی و مورد توجه ویژه داوران خواهد بود افزود: این جشنواره در دوره‌های گذشته به صورت کشوری برگزار شده بود و برای اولین بار به صورت استانی برگزار می‌شود.

او، آخرین مهلت ارسال آثار را ۳۱ اردیبهشت اعلام کرد و تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی استان همدان می‌توانند آثار خود را به آیدی ۶ DEFAMAJAZi @ در پیام‌رسان‌های مختلف ارسال کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • برگزاری مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی شوراها در بوشهر
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • بررسی طرح نظام قانونگذاری و تعیین اختیارات مراجع وضع قوانین
  • بررسی جزئیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع