Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم چهار نفره ایران در مسابقات بوکس حرفه‌ای‌ ترکیه روی رینگ خواهد رفت.

به گزارش ایران اکونومیست؛ این مسابقات ۲۶ تیرماه در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد و چهار نماینده ایران تحت عنوان تیم مبارزان جاوید به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

"حیدر محمدی" مدیر این تیم، گفت: شرایط کرونا موجب شد بیش‌ از ۲ سال مسابقه‌ای که در حد نام قهرمانان ایران باشد، برگزار نشود و اکنون با ازسرگیری‌ مجدد پیکارهای حرفه‌ای‌ رزمی در نقاط مختلف جهان، نمایندگان ایران نیز به مصاف‌ حریفان می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اعضای تیم مبارزان جاوید این‌بار در مسابقات بوکس حرفه‌ای روی رینگ می‌روند و تلاش ما کسب نتایج مطلوب است. مدیریت تیم برعهده علی بختیاری از قهرمانان مطرح رشته‌های رزمی و ووشوی ایران و جهان است که خوشبختانه نفرات کشورمان از شرایط آمادگی خوبی برخوردار هستند.

 محمدی ادامه داد: در ترکیب تیم اعزامی، وحید ریحانی چهره نام آشنای پرورش اندام کشورمان حضور دارد که چند سالی است به رشته‌ بوکس روی آورده است.

ترکیب تیم اعزامی ایران بدین شرح است:

وحید ریحانی

بهروز اکسون

سام غریبی

حامد سمیعی نسب

مربی: شهاب والی

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: فدراسیون بوکس ، فدراسیون ورزش های رزمی ، ترکیه

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فدراسیون بوکس فدراسیون ورزش های رزمی ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۳۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ سهمیه قایقرانی چاشنی تاریخ‌سازی دختران ایران

رقابت‌های قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک به میزبانی توکیو و مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه به میزبانی چونگو به پایان رسید و قایقرانان ایران موفق به کسب چهار سهمیه شیرین شدند؛ رقابتی که با تاریخ‌سازی دختران قایقران ایران همراه بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسابقات قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک در حالی از سی‌ام فروردین به میزبانی توکیو ژاپن آغاز شد و امروز به پایان می‌رسد که طی آن دو بلیت پاریس برای قایقرانان آب‌های آرام ایران صادر شد.

سومین و آخرین روز این رقابت‌ها با ششمی هیوان افضلی در کانوی ۲۰۰ متر بانوان آغاز شد، اما نبی رضایی روز قایقرانی ایران را با یک سهمیه دلچسب، شیرین کرد.

وی در فینال کانوی ۱۰۰۰ متر مردان با حریفانی از تاجیکستان، کره، ژاپن، چین‌تایپه، ازبکستان، قزاقستان، چین و هند به آب زد و با زمان ۴:۱۰.۹۸۰ دقیقه به‌عنوان قایق اول از خط عبور کرد تا با ثبت طلای این ماده در کارنامه کاری‌اش، جواز حضور در المپیک پاریس را نیز کسب کند. در این رقابت نمایندگان چین تایپه و چین دوم و سوم شدند.

آقامیرزایی دومین بلیت پاریس را به جیب زد

امروز فینال کایاک ۱۰۰۰ متر مردان نیز برگزار شد و علی آقامیرزایی، نماینده کشورمان در حالی با حریفانی از سنگاپور، ازبکستان، ژاپن، چین، قزاقستان، عراق و کره رقابت کرد که موفق شد با زمان ۳:۵۰.۲۸۲ دقیقه به‌عنوان قایق سوم از خط عبور کند و صاحب مدال برنز مسابقات و سهمیه حضور در المپیک پاریس شود.

نحوه توزیع سهمیه المپیک در بخش آب‌های آرام به این صورت بود که در ماده‌های یک‌نفره، دو قایق نخست و در قایق‌های دونفره تنها قایق نخست که مدال طلا می‌گیرد، جواز حضور در المپیک پاریس را کسب می‌کرد ولی با توجه به کسب سهمیه قایق دونفره قزاقستان و طبق قوانین فدراسیون جهانی اولویت سهمیه با قایق گروهی است و به همین دلیل سهمیه قایق تک‌نفره قزاقستان که دوم شده بود به نفر سوم تعلق گرفت.

با برگزاری این رقابت کار نمایندگان آب‌های‌آرام ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک با کسب دو سهمیه به پایان رسید. تیم قایقرانی آب‌های آرام با شش ورزشکار و چهار مربی در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک حضور دارد.

جاور و نوروزی به تاریخ پیوستند

مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ نیز امروز در چونگجو کره‌جنوبی برگزار شد و دختران تیم روئینگ دونفره سبک وزن بانوان ایران تاریخ‌ساز شد.

تیم قایقرانی روئینگ ایران با سه ورزشکار در بخش بانوان و یک ورزشکار در بخش آقایان در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ شرکت کرده بود که مهسا جاور و زینب نوروزی در روئینگ دونفره سبک‌وزن بانوان در فینال، در رقابت با حریفانی از تایلند، ویتنام، ژاپن، ازبکستان و اندونزی با زمان ۷:۰۴.۷۸ دقیقه به‌عنوان قایق دوم از خط عبور کردند و با کسب مدال نقره برای اولین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دونفره کسب کردند. در این رقابت نمایندگان ژاپن و ازبکستان اول و سوم شدند.

نخستین سهمیه المپیک قایقرانی نصیب فاطمه مجلل شد

پیش از تاریخ‌سازی تیم دونفره قایقرانی ایران، این فاطمه مجلل بود که روئینگ تک‌نفره بانوان در فینال مسابقات سوم شد و با کسب مدال برنز نخستین سهمیه المپیک قایقرانی ایران را به نام خود سند زد.

مجلل در فینال این رقابت با حریفانی از ویتنام، فیلیپین، ژاپن، ازبکستان و سنگاپور رقابت کرد و با زمان ۷:۳۷.۰۷ دقیقه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز مسابقات جواز حضور در المپیک را به‌دست آورد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و ژاپن اول و دوم شدند.

به این ترتیب پرونده روئینگ ایران در کره‌جنوبی با کسب دو سهمیه بسته شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 746513

دیگر خبرها

  • قهرمانی رزمی کارکردستانی در رقابت های کشوری
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • افتتاح باشگاه تخصصی بوکس در چهارمحال و بختیاری
  • برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی توان در شیراز
  • قهرمانی اسنوکر جهان؛ نماینده ایران مغلوب ترامپ شد
  • ۴ سهمیه قایقرانی چاشنی تاریخ‌سازی دختران ایران
  • آغاز به کار «النی» با بسکتبال بانوان در مسابقات دیویژن B آسیا
  • شاهکار و تاریخ سازی دختران ایران
  • فاطمه مجلل اولین سهمیه قایقرانی ایران در المپیک را بدست آورد