Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تا قبل از جلسه علنی آینده جمع‌بندی‌های لازم در خصوص هزینه‌های ستاد سفر اصفهان به شورای اسلامی ارسال شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی امروز -یکشنبه دوازدهم تیرماه- در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان طی تذکری، اظهار کرد: در نخستین جلسه شورای اسلامی شهر بعد از ایام نوروز نامه‌ای درباره هزینه‌های ستاد سفرهای نوروزی ارائه شد؛ نزدیک به چهار ماه از این موضوع می‌گذرد، لذا درخواست می‌کنیم تا قبل از جلسه علنی آینده جمع‌بندی این موضوع به دست شورا برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه راهبردهایی که در تدوین بودجه در نظر گرفته شد باید در طول سال جاری و ساری شود، افزود: لازم است ارتباط برنامه با تأکیدات بودجه و منشور شورای اسلامی شهر مشخص و در سامانه در دسترس قرار گیرد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه باید موارد زمان‌دار درباره راهبردهای تدوین بودجه دنبال شود، تاکید کرد: ارتباط برنامه و منشور شورای اسلامی شهر و بحث داده‌های مالی نیز باید ارائه شود، در غیر این صورت بر اساس توافق‌نامه زمان تصویب بودجه، ملزم به قطع کمک‌ها به بخش‌های مربوط هستیم.

وی در خصوص موزه بزرگ اصفهان، خاطرنشان کرد: برای تعیین تکلیف این موزه توافق‌هایی انجام شده بود که ۶۰ روز از بازه زمانی تعیین تکلیف گذشته است؛ درخواست شورای اسلامی شهر از اداره کل راه و شهرسازی و نمایندگان اصفهان در مجلس که شکایتی را در کمیسیون اصل ۹۰ مطرح کردند، این است که موضوع را پیگیری کنند.

کد خبر 585703

منبع: ایمنا

کلیدواژه: علی صالحی جلسه علنی شورای شهر اصفهان شورای شهر اصفهان موزه بزرگ اصفهان صحن علنی شورای شهر سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۳۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت ملی کذب است

تشکیل جلسه اضطراری شورای عالی امنیت ملی کذب است.

به گزارش مشرق، دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی، خبر منتشر شده برخی رسانه‌های خارجی درباره تشکیل جلسه اضطراری این شورا را تکذیب کرد.

برخی منابع مدعی شده بودند که شورای عالی امنیت ملی کشورمان در پی اخبار و شایعاتی که از اصفهان به گوش می‌رسد جلسه اضطراری تشکیل داده است.

صبح امروزبرخی منابع محلی از شنیده‌شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان در شمال شرق اصفهان خبر دادند.

برخی‌ منابع از جمله الجزیره از قول مقامات امریکایی مدعی گزارش‌هایی از حمله اسرائیل به برخی نقاط در ایران بودند اما گزارش‌های بعدی این موضوع را تکذیب می‌کند.

برخی منابع آگاه به تسنیم گفتند که برخلاف شایعات و ادعاهای رسانه‌های اسرائیلی، تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر حمله از خارج به اصفهان یا هیچ یک از نقاط دیگر کشور وجود ندارد.

این منابع تاکید کردند: پدافند هوایی در برخی نقاط مثل اصفهان و تبریز، اقدام به شلیک کرده اما این موضوع به دلیل حساسیت بالای پدافند بخاطر وضعیت فعلی و در اثر «احتمال» رویت برخی ریزپرنده‌ها بوده است.

همچنین منابع آگاه گفتند که علیرغم شایعات تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر اینکه انفجار بزرگی در اصفهان رخ داده و یا موشکی اصابت کرده باشد وجود ندارد.

تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان نیز در امنیت کامل است و گزارش برخی رسانه‌های خارجی درباره حادثه در این تأسیسات نادرست است.

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پیرانشهر
  • شهرداری با پرداخت نکردن بازار کار شورا را مقابل کارکنان شهرداری قرار داد
  • تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت ملی کذب است
  • بررسی ظرفیت‌های مصوب شده قم در قانون بودجه ۱۴۰۳
  • بسیاری از مشکلات اقتصادی ناشی از ضعف‌های فرهنگی است
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • ادارات مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورای پیش رود
  • ارگان‌ها و ادارات، مانع اجرای رأی کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر یزد نشوند