Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@06:07:07 GMT

خدمات هلال احمر به مردم در حوادث قابل تقدیر است

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۳۶۲۴

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: ۳۵ حادثه طبیعی در کشور به وقوع می‌پیوندد که تاکنون بیش از ۸ حادثه طبیعی در استان به وقوع پیوسته و در این راستا هلال احمر در استان به خوبی عمل کرده است.

«حسن بهرام‌نیا» در دیدار با معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر ، اظهار کرد:  در دنیا اقدامات هلال احمر با نگاه انسان دوستانه شکل می گیرد، اما در کشورمان علاوه بر نگاه و رویکرد انسان دوستانه اقدامات این نهاد برگرفته از اعتقادات اسلامی است و این موجب می شود عملکرد بهتری در کشور در این حوزه به ثبت برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ۳۵ حادثه طبیعی در کشور به وقوع می‌پیوندد که تاکنون بیش از ۸ حادثه طبیعی در استان به وقوع پیوسته و در این راستا هلال احمر در استان به خوبی عمل کرده است.

بهرام نیا با قدردانی از مدیرعامل سابق جمعیت هلال استان، گفت: در شرایط سختی این مسوولیت به آقای علیمحمدی واگذار شده که برای ایشان آرزوی توفیق داریم.

«نامدار عبدالهیان» ، معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت های استاندار ایلام از هلال احمر ، اظهار کرد: هلال احمر کشور در توان به استان کمک‌رسانی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر  جایگاه بین‌المللی، ارزشی و مردمی دارد و  با تمام توان همواره در مسیر خدمت رسانی به مردم است، تاکید کرد: جمعیت هلال احمر ایلام با نگاه بلند و تجربه بالا و حمایت شما در استان موفق و عملکرد بسیار خوبی را به ثبت می رساند.

معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر  تصریح کرد: جمعیت هلال احمر خط مقدم خطرات است و تمام توان خود را برای کمک به مردم به کار خواهد گرفت.

روز گذشته طی حکمی  «غلامرضا علی‌محمدی» به عنوان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام منصوب و از زحمات «محمد علی‌اکبری» مدیرعامل سابق تقدیر شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام هلال احمر جمعیت هلال احمر حادثه طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۳۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد قدمی صبح امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: جسد فرد جوانی که چند روز پیش در رودخانه سزار و در آبشار بیشه غرق شده بود توسط تیم غواصی جمعیت هلال احمر استان لرستان کشف شد.

وی افزود: جسد فرد غرق شده پس از ۱۲ روز کاوش توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان ازنا کشف و جهت اقدامات بعدی تحویل نیروهای انتظامی شد.

کد خبر 6084158

دیگر خبرها

  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • هلال احمر ایران رئیس کارگروه سلامت بریکس می‌شود
  • توسعه خدمات، ظرفیت ها و توانمندیهای هلال احمربا مشارکت منتخبان مردم در مجلس
  • ابراز همدردی رئیس هلال احمر ایران با مردم افغانستان
  • پیام همدردی کولیوند در پی وقوع سیل در افغانستان
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد
  • زیرساخت‌های جمعیت هلال احمر اردکان نیازمند توسعه