Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه نسیم، دوربین مخفی تلویزیون را فعال کرده و قرار است در ماه محرم، این دوربین به شکلِ جدّی ویژه‌هایی را برای آنتن آماده کند؛ همین گروه برنامه‌ساز، «صعود» را در تله‌کابین تدارک دیده و درباره پیشرفت‌های ایران خواهد گفت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، شبکه نسیم برنامه‌های تازه‌ای را برای ایام تابستان تدارک دیده که یکی از آنها در راه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«صعود» برنامه آیتمی که پرهام عمرانی مجریِ آن در سه دقیقه درباره پیشرفت‌های ایران در بخش‌های مختلف صحبت می‌کند. آخرین برنامه‌ای که سال 1400 تصویب شد و در 52 قسمت قرار است از این هفته ضبطِ خود را آغاز کند. 

پیگیری‌ها از عوامل و دست‌اندرکاران این کار نشان می‌دهد تهیه‌کننده و کارگردان این مجموعه آیتمی، اجرایِ آن را نیز برعهده دارد. پرهام عمرانی را پیش از این در «چه جوری» شبکه مستند دیده بودیم و او این روزها بیشتر در شبکه نسیم فعالیت دارد. 

این برنامه قرار است در تله‌کابین توچال ضبط شود که در نوعِ‌ خود جالب است. چرا که تاکنون برنامه آیتمی در تله‌کابین بدونِ میهمان و در 3 دقیقه ساخته نشده و برای اولین بار درباره پیشرفت‌های بیش از 4 دهه ایران به صورت خودمانی با مردم صحبت خواهد کرد تا مخاطب بیشتر در جریانِ روند پیشرفت‌های این چهار دهه قرار بگیرد. ناگفته‌ نماند صحبت درباره پیشرفت‌ها، فقط در حوزه‌های نظامی و علمی خلاصه نمی‌شود. 

«صعود» قرار است از اواخر تیرماه پخش خود را آغاز کند. آیتم‌هایی که در سه دقیقه و هفته‌ای دو یا سه قسمت از آن پخش خواهند شد. پیگیری‌ها از عوامل این برنامه تلویزیونی نشان می‌دهد قرار است در کنار پخش و بازپخش در شبکه نسیم، چند شبکه دیگر در تلویزیون هم این برنامه را روی آنتن ببرند. 

برنامه‌ای که میهمان ندارد، مجری‌محور است و هدف از ساختِ آن، نمایشِ پیشرفت‌های ایران در مقایسه با سایر کشورها است. نکاتی که گاهی اوقات از آن چشم‌پوشی شده و به راحتی از کنار آن عبور کرده‌ایم. معرفی موفقیت‌های ایران در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، سیاسی، اجتماعی و ورزشی؛ «صعود» می‌خواهد به زبان ساده پیشرفت‌های کشورمان ایران را در یکی از کابین‌های تله‌‌کابین توچال بررسی کند و درباره آن‌ها با مخاطبان شبکه نسیم گفت‌وگو کند.

اما برنامه دیگری که پرهام عمرانی تهیه‌کنندگی، کارگردانی و طراحی آن را برعهده دارد، دوربین مخفی است. برنامه آیتمی که قرار بود فقط برای روز قدس و چند مناسبت دیگر مثل نمایشگاه کتاب، روی آنتن باشد. برنامه‌ای که تنها دوربین مخفی صداوسیما است و دهمین قسمتِ آن با موضوع ازدواج روی آنتن رفت. تاکنون با محوریتِ سوژه‌هایی همچون میلاد امام رضا(ع)، نمایشگاه کتاب، روز قدس، روز دختر و... برنامه‌هایی تدارک دیده شده و پخش شد.

دوربین مخفی بدون مجری و قصد دارد مردم را به فکر وادارد. تمام اولویتی که برنامه «نسیما» یا همان دوربین مخفی دارد، در 10 دقیقه، مسائل سطحی و خیلی عادی که همه به راحتی از کنارش عبور می‌کنند، باعث می‌شود خیلی عمیق به آن فکر کنند و درباره‌اش بیندیشند. 

برنامه «نسیما» عموماً در یک فضای پرنشاط و با قالبی طنز تولید می‌شود و پیگیری‌ها نشان می‌دهد قرار است با فرم متفاوتی، برای محرم و صفر آماده شود. برنامه‌ای که عموماً با مناسبت‌های تقویمی پیش می‌رود و شاید در این ایام، به سراغِ موضوعات روز هم برود. 

آیا «وقتشه» به شبکه نسیم می‌آید؟تازه‌واردهای شبکه نسیم را بشناسید/ مجری «دست فرمون» سر از «جواهر سرخ» درآوردپاسخ مدیر شبکه نسیم به شایعه کنارگذاشتن مهران مدیری و خندوانه/ جواد رضویان مجری ثابت می‌شود

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی شبکه نسیم رسانه ملی شبکه نسیم درباره پیشرفت ها تله کابین برنامه ای دوربین مخفی شبکه نسیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۳۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تلخ باردار شدن ژیلا صادقی مجری جنجالی تلویزیون

مجری برنامه سلام «صبح‌بخیر» گفت: من بعد از برنامه «دورهمی» خیلی آسیب دیدم. بی‌نهایت از اعتماد و حمایت دیگران ضربه خوردم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ژیلا صادقی، مجری تلویزیون در برنامه «برمودا» در پاسخ به این سوال که شما از اعتماد به دیگران ضربه خوردید؟ آیا آنها را بخشیدید؟ گفت: بی‌نهایت از اعتماد و حمایت دیگران ضربه خوردم. بله، برای آرامش حال خوبه خودم آنها را بخشیدم. یکبار به حرم امام رضا (ع) رفتم و آنجا آنها را بخشیدم. دلم می‌خواهد مردم بدانند من اگر در «دورهمی» خیلی شاد بودم، واقعاً شاد نبودم. چون مردم در دوران کرونا در شرایط بد بودند، دلم نمی‌خواست از غصّه‌هایم بگویم. آن زمان شروع تلخ اتفاقات زندگی‌ام بود.

صادقی ادامه داد: من پروسه سخت مادری را طی می‌کردم، ولی این قصه ناکام ماند و بسیار اذّیت شدم. اما در برنامه شاد صحبت کردم و خندیدم. دلم می‌خواهد مردم بدانند برنامه‌های تولیدی دو تا سه ساعت ضبط می‌شود، بعد از آن ۶۰ دقیقه درمی‌آورند. من سخت مورد قضاوت واقع شدم. هیچ سکویی هم نداشتم، تا از خودم دفاع کنم. اگرچه اطرافیانم در جریان بودند، ولی عوام نمی‌دانستند. الان هم که یکسری اتفاقات می‌افتد، باز نبش قبر می‌کنند. مثلاً می‌گویند او همان دختر پررویی است، که در «دورهمی» دور برداشته بود و اجازه صحبت نمی‌داد. مردم فکر می‌کردند من غمی ندارم و سرخوش و خوشحال هستم.

این مجری افزود: مخاطب هم گناهی ندارد. او آن چیزی را که می‌بیند، قضاوت می‌کند. اینکه یک سوالی پرسیده می‌شود و شما جوابی را می‌دهید، اما ابتدای آن را حذف می‌کنند، وسط گفتگو را منتشر می‌کنند. به همین دلیل، از مردم خواهش می‌کنم قبل اینکه قضاوت کنیم، از شعورمان وام بگیریم، اگر شعورمان به ما اجازه قضاوت را نداد، سکوت کنیم. اگر علاقه‌مند هستید درباره آن فرد بیشتر بدانید، خودتان تحقیق کنید.

وی با بیان اینکه من بعد از برنامه خیلی آسیب دیدم، توضیح داد: آسیبی که در دل یک آسیب بودم. با وجود اینکه مردم از قضیه باخبر شدند، تعداد خیلی کمی از من درخواست حلالیت داشتند. با خودم گفتم من هیچ سالی دعوت کسی را قبول نمی‌کردم، چرا قبول کردم مهمان این برنامه باشم؟

به گفته صادقی، چون ایام کرونا حرم امام رضا (ع) تعطیل بود، من پشت حرم حضرت ایستادم و چند روزی مهمان امام رضا (ع) بودم. من ساعت‌ها به صحن حرم نگاه می‌کردم و گفتم تو کمکم کن!

tags # ژیلا صادقی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • تلویزیون این آخر هفته چه فیلم هایی به روی آنتن خواهد برد؟
  • فیلم‌های سینمایی تلویزیون در آخرین روز‌های ماه فروردین
  • «کانی مانگا» را از تلویزیون تماشا کنید/ پخش چند فیلم خارجی جدید
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم هایی پخش می کند؟
  • ماجرای جنجالی اعلام خبر فوت مجری مشهور
  • ماجرای باردار شدن ژیلا صادقی مجری جنجالی تلویزیون
  • ماجرای تلخ باردار شدن ژیلا صادقی مجری جنجالی تلویزیون
  • ماجرای باردار شدن مجری جنجالی تلویزیون | پروسه سختی را طی می‌کردم، ولی...
  • ژیلا صادقی اسلحه به دست شد! |‌ تصاویر
  • لحظه اعلام فوت رضا رشیدپور توسط علی اوجی! + فیلم