Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@04:46:41 GMT

محنایی: به تیم کادرفنی تیم ملی بسکتبال زمان بدهیم

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۳۶۷۶

محنایی: به تیم کادرفنی تیم ملی بسکتبال زمان بدهیم

کارشناس بسکتبال ایران گفت: بهتر است فعلا به کادرفنی جدید تیم ملی فرصت دهیم تا شناخت بیشتری از بازیکنان پیدا کند.

کاظم محنایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد تیم ملی بسکتبال ایران مقابل قزاقستان که باخت ۶۰ - ۶۸ همراه بود، توضیح داد: متاسفانه بازیکنان ما در حد و اندازه خودشان ظاهر نشدند و خودشان نبودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر فقط ۵۰ درصد کیفیت خودشان را نشان می‌دادند قطعا قزاقستان را شکست می‌دادیم.

او درباره ضعف تیم ملی بسکتبال گفت: بزرگ‌ترین مشکل این بود که آقای ارمغانی به دلیل زمان کمی که با تیم بوده شناخت خوبی از بازیکنان نداشت و من فکر می‌کنم یکی از مشکلات اصلی تیم ملی همین موضوع بود. باید به او و کادرفنی جدید فرصت دهیم تا کارهای جدیدی که در تیم صورت می‌گیرد کامل شود. فکر می‌کنم بتوانند کارهای فنی بهتری را در آینده اجر کنند.

کارشناس بسکتبال ایران تصریح کرد: به هر حال ایشان چندین سال نبودند و این باخت دلیل نمی‌شود که کیفیت ایشان را زیر سوال ببریم. این آشنایی شاید در اردو بود، اما روز به روز بهتر خواهد شد، چرا که زمان مسابقه با اردو متفاوت است. حس می‌کردم بازیکنان خودشان نبودند و جای تعجب داشت که از ۲۰ سه امتیازی یک پرتاب هم موفق و تبدیل به امتیاز نشد.

او با اشاره به اردوی صربستان توضیح داد: نمی‌دانم چرا این میزان ضعف در پرتاب‌های سه امتیازی وجود داشت، شاید خستگی اردوی صربستان بود اما من فکر می‌کنم در آینده تیم ایران بهتر نتیجه بگیرد. با توجه به ریاست جوان و محترم فدراسیون که خودش از قهرمانان ملی بوده، من فکر می‌کنیم تیم ملی نوید روزهای خوبی برای بسکتبال باشد. فعلا زمان بدهیم تا فدراسیون و کادرفنی در آینه خود را نشان دهند.

محنایی در پاسخ به این سوال که ضعف فنی تیم ملی را چه چیزی می‌داند؟ اظهار کرد: متاسفانه بازیکنان ما با یکدیگر هماهنگ نبودند و بیشتر روی کارهای انفرادی پیش می‌رفتند. شاید مدت زمان کمی است که آقای ارمغانی کار را دست گرفته و دلیل همین است. بازیکنان بیشتر انفرادی کار می‌کردند تا اینکه به صورت گروهی به سمت سبد حریف حمله کنند. در دفاع هم خوب نبودیم و چیدمان مهره‌ها می‌توانست شرایط بهتری داشته باشد.

او درباره تعویض‌ها نیز گفت: متاسفانه جابجایی بازیکنان در ترکیب تیم هم ‌به موقع رخ نمی‌داد، یا خیلی دیر تعویض می‌شدند یا خیلی زود بیرون می‌رفتند. می‌شد برخی بازیکنان را خیلی زودتر تعویض کرد و بالعکس. همچنین برخی بازیکنان را بودند که شاید حضورشان به تیم کمک می‌کرد. در مجموع من معتقدم کادرفنی فعلی می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد و فعلا باید به آن‌ها زمان داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي بسكتبال ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۳۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم کادرفنی برای یزدانی و قاسمپور

این احتمال وجود دارد ۲ کشتی‌گیر مطرح کشورمان همزمان به تورنمنت رنکینگ جهانی مجارستان اعزام شوند.

به گزارش مشرق، مسابقات رنکینگ جهانی ۶ تا ۹ ژوئن به میزبانی مجارستان برگزار خواهد شد که تعدادی از کشتی‌گیران کشورمان به این رویداد اعزام می‌شوند. با توجه به اینکه در وزن ۸۶ کیلوگرم هنوز تکلیف کشتی‌گیر اعزامی به المپیک پاریس مشخص نشده کادر فنی احتمال زیاد حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور را در این وزن به مجارستان اعزام می‌کند.

کادرفنی برای اینکه ببیند وضعیت کتف حسن یزدانی در یک رویداد ورزشی چقدر بهبود یافته او را اعزام خواهد کرد.در مورد کامران قاسم‌پور هم با توجه به اینکه او ۴ سال در ۸۶ کیلوگرم کشتی نگرفته و وزن اصلی او ۹۰ کیلوست، به مجارستان اعزام می‌شود.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد
  • مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • دوئل دو کشتی‌گیر ایرانی / کادرفنی تصمیم خود را برای یزدانی و قاسمپور اعلام کرد
  • نهایی شد: نبرد المپیکی حسن و کامران در مجارستان
  • تصمیم کادرفنی برای یزدانی و قاسمپور
  • عمق فاجعه است که این بازیکن در ترکیب تیم ملی ایران نبود؟ | عراقی‌ها بازیکنان ما را برای تیم ملی‌شان می‌خواهند
  • عمق فاجعه است که این بازکین در ترکیب تیم ملی ایران نبود؟ | عراقی‌ها بازیکنان ما را برای تیم ملی‌شان می‌خواهند
  • احمدی: از نویدکیا یاد بگیرید
  • گل‌محمدی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم | خیلی ها به انتخاب من فحش دادند اما الان... | ما صددرصد قهرمانیم
  • درویش: یحیی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم