Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@12:39:29 GMT

مسئولان دشتی با خانواده شهید بحرینی دیدار کردند

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۳۷۰۰

مسئولان دشتی با خانواده شهید بحرینی دیدار کردند

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی صبح یکشنبه در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا وظیفه ما است و این دیدارها روحیه خدمت را در مسئولان تقویت می‌کند.

فرماندار دشتی با تاکید بر اینکه جنایت ضد بشری آمریکا باید بازگو شود، افزود: شهادت مظلومانه مسافران هواپیمای مسافربری ایرباس بر فراز خلیج فارس توسط آمریکای جنایت کار نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحرانی ادامه داد: برای مشخص شدن بیشتر این جنایت ضد بشری تصویر شهید مظلوم شهید بحرینی در شهر خورموج نصب شود.

وی تصریح کرد: جنایتکارانی همچون صدام حسین به زباله دان تاریخ پیوستند اما شهدا زنده اند و انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا پاینده و سرزنده مسیرهای ترقی را طی می‌کند.

کد خبر 5529494

منبع: مهر

کلیدواژه: هواپیمای ایرباس بوشهر دشتی علی بحرانی بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه زمین لرزه خراسان رضوی کنکور مشهد ویروس کرونا آمار کرونا ایلام بیرجند سنندج کنکور سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۳۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمترین اقداماتی که در شرایط اضطراری باید انجام داد + فیلم

بلایایی طبیعی بطور ناگهانی رخ می‌دهد و در چنین شرایط همه افراد دچار تنش، استرس و اضطراب خواهند شد اما در چنین شرایط بحرانی حفظ ارتباطات بین اعضای خانواده بسیار حائز اهمیت است.

در زمان رخ دادن بلایای طبیعی برای حفظ ارتباطات بین اعضای خانواده باید نکاتی از قبل بین تمام اعضای خانواده بطور قراردادی در نظر گرفته شود تا در این شرایط بحرانی کسی دچار آسیب نشود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار یزد با جمعی از خانواده‌های شهدای ارتش
  • دیدار استاندار یزد با خانواده های شهدای ارتش
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا
  • دیدار مقامات قضائی استان با خانواده شهدا
  • شهدا موجب عزت و افتخار ملت و کشور هستند
  • مهمترین اقداماتی که در شرایط اضطراری باید انجام داد + فیلم
  • خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند
  • دیدار جمعی از مدیران فولاد اکسین با خانواده شهدا
  • آمار شهدای فلسطین ۳۳۷۳۹ شهید رسید
  • دستگاه‌های اجرایی دشتی برای تحقق شعار سال تلاش کنند