Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@08:56:56 GMT

آخرین وضعیت کووید ۱۹ در البرز-۱۲

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۳۷۰۶

آخرین وضعیت کووید ۱۹ در البرز-۱۲

آقای صیادی گفت: مجموع کل موارد بستری شامل (قطعی، محتمل و مشکوک)، از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان البرز به ۸۸ هزار و ۳۵۴ نفر رسیده است.

او می گوید: در حال حاضر تعداد ۲۸ نفر شامل موارد محتمل و مشکوک در مراکز درمانی بستری هستند، که از این تعداد ابتلای ۸ نفر به کووید ۱۹ قطعی شده است.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز طی۲۴ ساعت گذشته مورد فوت قطعی در استان ثبت نگردیده است و مجموع جانباختگان این بیماری در استان همچنان ۶۸۳۷ نفر می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۳۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید گندم را به ۱۹ میلیون تن می رسانیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  مجتبی خیام نکویی افزود: میانگین برداشت گندم آبی از هر هکتار ۴ تن و ۴۰۰ کیلوگرم است که اگر به این میزان یک تن اضافه شود تولید گندم به ۱۱ میلیون تن می‌رسد.
رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی کشور  افزود:  برداشت گندم دیم از ۴۰۰ کیلوگرم در هر هکتار به یک تن و ۴۰۰ کیلوگرم رسیده است که اگر این مقدار به ۲ تن افزایش یابد مجموع تولید گندم دیم هشت میلیون تن خواهد شد.
به گفته خیام نکویی، نیاز کشور به گندم برای تولید نان ۱۲ میلیون تن و برای صنف و صنعت یک و نیم میلیون تن است که در مجموع نیاز کشور به گندم ۱۳ و نیم میلیون تن است.
خیام نکویی گفت: از مجموع ۱۰ هزار شرکت دانش بنیان و فناور در کشور ۷۰۰ شرکت در حوزه کشاورزی فعالیت می‌کنند که هفت درصد را شامل می‌شود و این تعداد باید به ۲۰ درصد برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تولید گندم را به ۱۹ میلیون تن می رسانیم
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • پیش بینی رشد ۴۴ درصدی درآمد‌های مالیاتی
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • هشدار سیل صادر شد ؛ وضعیت بارش این ۲۱ استان تا پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • عرضه ۴۲۶.۸ میلیون دلار حواله ارزی در سامانه نیما
  • قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام