Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی علیرضا عباس‌زاده در جلسه بررسی تفاهم‌نامه همکاری با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: تلاش بر این است که با بهره‌گیری از ظرفیت‌هایی نظیر بنیاد علوی، قرارگاه محرومیت‌زدایی حضرت امام حسن مجتبی (ع) و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) برای توسعه استان برنامه‌ریزی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تفاهم‌نامه منعقده بین استانداری خراسان جنوبی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در گذشته، تاکید کرد: تفاهم‌نامه جدیدی با بهره‌گیری از تجربه گذشته، منعقد می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: باید تلاش کنیم تا در تفاهم‌نامه جدید استانداری خراسان جنوبی با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) از همه ظرفیت‌های این ستاد نظیر شرکت‌ها و هلدینگ‌های مرتبط استفاده شود تا بتوانیم به صورت مشترک فعالیت‌هایی را در راستای توسعه استان انجام دهیم.

عباس‌زاده تصریح کرد: در جریان سفر معاون اجرایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) به استان در جلسه‌ای با حضور گروه‌های جهادی، مقرر شد در راستای محرومیت‌زدایی و به عنوان پایلوت، طرح استان بدون بیکار توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در خراسان جنوبی اجرا شود که این مهم در دیدار استاندار با رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) نیز مورد تاکید قرار گرفت.

وی اظهار داشت: بخشی از فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در نهبندان، به عنوان شهرستان هدف محرومیت‌زدایی، در حال انجام است که باید در سال جاری نیز استمرار یابد.

عباس‌زاده تاکید کرد: برای تنظیم تفاهم‌نامه همکاری بین استانداری خراسان جنوبی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) مقرر شده، معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری به نمایندگی استان و مدیرعامل هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) به عنوان نماینده ستاد، تفاهم‌نامه را تنظیم کنند که این جلسه با سفر مدیرعامل هلدینگ در آینده نزدیک، برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: فعالیت‌هایی که باید در طول سال جاری و در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی و محرومیت‌زدایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در نهبندان صورت پذیرد، در تفاهم‌نامه جدید گنجانده می‌شود، لذا دفتر روستایی استانداری باید پیش‌نویس آن را تهیه کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: همکاری استان با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) علاوه بر اشتغالزایی در خراسان جنوبی باید بتواند مشکلی را در حوزه‌های مختلف صنعتی نیز حل کند.

عباس‌زاده یادآور شد: در تنظیم تفاهم‌نامه باید در کنار پیشنهادات سرمایه‌گذاری، از ظرفیت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در راستای محرومیت‌زدایی و اقدامات عام‌المنفعه در استان نیز بهره برد.

برچسب‌ها ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استانداری خراسان جنوبی خراسان جنوبی اشتغال زایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استانداری خراسان جنوبی خراسان جنوبی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استانداری خراسان جنوبی خراسان جنوبی اشتغال زایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی استانداری خراسان جنوبی محرومیت زدایی تفاهم نامه عباس زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۳۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است

 

‌مجید طائف در حاشیه بازدید از پایگاه نوآوری طرح جهش تولید در شهرستان کوهدشت بیان کرد: ۳۷۰ هزار هکتار از اراضی تعهد لرستان در طرح جهش تولید در دیم زار‌ها است.

وی اضافه کرد: تاکنون ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان یعنی ۸۶ درصد تعهد ما در قالب طرح جهش تولید در دیم زار‌ها زیر کشت رفته است.

طائف یادآور شد: تعداد کل ادوات کشاورزی تامین شده لرستان در قالب همین طرح در دو سال ۷۴۳ دستگاه بوده است.

وی در ادامه به آمار طرح جهش تولید در شهرستان کوهدشت اظهار کرد: سقف تعهد ما ۶۹ هزار و ۷۰۰ هکتار بوده که تاکنون ۴۸ هزار و ۵۱۲ هکتار یعنی ۶۹.۶ درصد انجام شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در لرستان افزود: در این طرح در کوهدشت ۳۷ هزار و ۳۴۵ گندم و ۱۰ هزار و ۶۵ هکتار جو کشت شده و ۵۲ دستگاه نیز ادوات تامین شده است.

این مسئول گفت: اصلاح الگوی کشت، رعایت تناوب، توسعه کشاورزی محفاظتی و توسعه مکانیزاسیون از محور‌های اصلی طرح جهش تولید است که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، منابع مالی آن را تامین می‌کند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در لرستان یادآور شد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در دو سال گذشته ۳۸ میلیارد تومان برای تامین ماشین آلات، تامین نهاده‌ها و بیمه این طرح سرمایه گذاری کرده و ۳۰۰ مهندس کشاورزی هم امسال به کشاورزان در اجرای این طرح کمک می‌کنند.

طائف افزود: مزارع گندم، جو، حبوبات و دانه‌های روغنی دیم زیر پوشش طرح جهش تولید در دیم زار‌ها قرار دارد که در تلاشیم تولید محصولات دیم استان در پایان پنج سال دو برابر شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان