Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان گفت: مجوز برگزاری نمایشگاه‌های خارجی به این شرکت واگذار شد.

سیدرضا قندیلی ظهر امروز (۱۲ تیرماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه برنامه‌ریزی استان برای توسعه صادرات غیرنفتی با رویکرد صنعت نمایشگاهی تقویت شده است، اظهار کرد: استان زنجان ظرفیت و فرصت‌های بسیار زیادی در توسعه صادرات کشور در گروه‌ کالاهای مهم و اثرگذار دارد، از طرفی با توجه به رونق کسب و کار و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده، می‌بایست به سمت صادرات هدفمند و برنامه‌ریزی شده پیش برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات برگزاری و حضور در نمایشگاه‌های خارجی در کشورهای هدف و مورد تایید سازمان توسعه تجارت، افزود: با کسب مجوز برگزاری نمایشگاه‌های خارجی توسط شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان (کاسپین)، برنامه‌ریزی برای حضور در نمایشگاه‌های منطقه‌ای و اختصاصی سازماندهی شده است و اکنون در حال اطلاع‌رسانی و پذیرش شرکت‌ها در نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، برق و تاسیسات سلیمانیه عراق و دومین نمایشگاه اختصاصی ایران در کراچی پاکستان در حال انجام است.

این مسئول با اشاره به برنامه برگزاری نمایشگاه‌های اختصاصی کشورهای هدف با محوریت استان زنجان، ادامه داد: با دریافت مجوز برگزاری نمایشگاه‌های خارجی، به دنبال برگزاری نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای عراق، شبه قاره هند و آفریقا با محوریت زنجان و با حضور سایر استان‌ها بوده و مکاتبات و اقدامات آن نیز در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان با بیان اینکه این مرکز به عنوان مدرن‌ترین مرکز نمایشگاهی شمال‌غرب کشور فعال است، تصریح کرد: تاکنون مراکز نمایشگاهی تهران، مشهد، اصفهان و میاندوآب موفق به دریافت مجوز رسمی برگزاری نمایشگاه‌های خارجی از سازمان توسعه شده بودند که اکنون استان زنجان به عنوان پنجمین مرکز نمایشگاهی فعال ایران موفق به کسب مجوزهای لازم شده است.

قندیلی با تشریح فعالیت نمایشگاه‌های داخلی هم‌سو در پیشبرد اهداف صادرات غیرنفتی استان زنجان، خاطرنشان کرد: نخستین بانک اطلاعات صنعتی و تجاری استان زنجان با محوریت صنعت نمایشگاهی تدوین شده، تا به واسطه برگزاری و اعلام فراخوان نمایشگاه‌های خارجی با همکاری سازمان صمت، اتاق بازرگانی، شرکت شهرک‌های صنعتی، پارک علم و فناوری، خانه صنعت، اتحادیه صادرکنندگان و انجمن و تشکل‌های تولیدی، صنعتی، خدماتی و بازرگانی سهم موثری در افزایش تولید، رونق اقتصادی، اشتغالزایی، صادرات پویا از استان زنجان به کشورهای هدف داشته باشیم.

گفتنی است، نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در کراچی پاکستان از ۲۵ تا ۲۸ آذرماه امسال و نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، برق و تاسیسات سلیمانیه عراق (پاویون ایران) از ۵ تا ۸ مهرماه با همکاری شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زنجان نمايشگاه کاسپین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۳۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرنگاران بازوی رسانه‌ای سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌شوند

کمیته روابط عمومی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، توجه به مشارکت مردمی در تولیدات رسانه‌ای نمایشگاه و تقدیر از شهروند – خبرنگاران فعال را در دستور کار دارد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کمیته روابط عمومی نمایشگاه درنظر دارد، از شهروند – خبرنگارانی که درباره این دوره از نمایشگاه کتاب در صفحات یا کانال‌های خود در شبکه‌های اجتماعی تولید محتوا می‌کنند یا به بازنشر اخبار ستاد خبری نمایشگاه می‌پردازند، تقدیر کند.

آن دسته از شهروند – خبرنگارانی که علاقه‌مند هستند در فاصله بین اول اردیبهشت تا پنجم خرداد ۱۴۰۳ اخبار یا محتوا‌هایی مرتبط از روند آماده سازی تا روز‌های برپایی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را منتشر کنند، می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

آیین‌امه شرکت در این فراخوان به شرح زیر است:

- علاقه‌مندان می‌توانند برای مشارکت در این طرح می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با مراجعه به نشانی ketab.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

- برای شرکت در این فراخوان محدودیت سنی وجود ندارد و همه شهروند – خبرنگاران می‌توانند در آن شرکت کنند.

- آن دسته از صفحاتی در داوری شرکت داده خواهند شد که عموم مخاطبان به آن دسترسی داشته باشند و صفحه خصوصی نباشد.

- خانه کتاب و ادبیات ایران ضمن تقدیر از برگزیدگان در آیینی، برای این افراد کارگاه‌های تخصصی خبرنگاری کتاب تدارک دیده است. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند دوره‌ای را تحت عنوان کارورزی در خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) طی کنند.

- در نهایت برگزیدگان پس از اتمام این دوره می‌توانند در صورت تمایل در ستاد خبری سی‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و سایر رویداد‌های فرهنگی خانه کتاب و ادبیات ایران در طول سال به عنوان خبرنگار فعالیت کنند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگشت ۶ هزار و ۷۰۰ ریال مالیات به مودیان تولیدکننده زنجانی
  • خبرنگاران بازوی رسانه‌ای سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌شوند
  • ۳۲۱ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان زنجانی در آزمون استخدامی ثبت نام کردند
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • حضور شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان ایرانی در نمایشگاه جنوب شرق آسیا
  • ۳۴۰ شرکت ایرانی و خارجی در نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • صادرات ۱۳۰ میلیون دلاری محصولات آرایشی و شوینده
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد
  • حضور بیش از ۲ هزار شرکت تجاری در ششمین نمایشگاه اکسپوی ایران