Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان رئیس کمیته آموزش هیئت والیبال استان اصفهان گفت: با تداوم پرورش، آموزش و حمایت بازیکنان در مقطع پایه می‌توانیم آن‌ها را به سطوح بالایی چون غفور و غلامی برسانیم. همچنین برای پرچم‌داری در مربی‌گری باید مربیان به دانش‌افزایی‌شان توجه کنند.

احمد همه‌ویسی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به طرح برگزاری آموزش‌های یکسان و یکپارچه مباحث پایه والیبال به طور هم‌زمان در سراسر کشور، اظهار کرد: هر مشکلی در والیبال ملی و استانی بزرگسالان وجود دارد، از والیبال پایه است و زمانی که پایه بر اساس ساختار اصلی بنا نهاده نشود، بازخورد و نتیجه مطلوب را نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با یکپارچه بودن آموزش پایه، تکنیک‌ها با اصول و قوانین یکسان اجرا خواهد شد. به عنوان مثال بازیکنی به رده ملی می‌رسد، اما هنوز اصول پنجه را بلد نیست یا گام‌های اسپک درستی ندارد.

همه‌ویسی اضافه کرد: پیش از برگزاری این سمینار، جلسه‌ای برای مدرسان کشور تشکیل شد و نسبت به ارائه مطالب این سری سمینارها مشارکت کردند تا مطالب را یکسان ارائه دهیم.

رئیس کمیته آموزش هیئت والیبال استان اصفهان هدف اصلی از برگزاری سمینارهای یکپارچه را یکسان‌سازی آموزش تکنیک‌های پایه والیبال دانست و گفت: آموزش‌ها نباید به صورت سلیقه‌ای باشد. حدود دو سالی است که صحبت از برگزاری این‌چنین آموزش‌های پایه‌ای و یکسان مطرح است. اکنون توانستیم به همت کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون والیبال به طور هم‌زمان در سراسر کشور این سمینار را برگزار کنیم.

وی تأکید کرد: وظیفه کمیته آموزش هیئت والیبال استان اصفهان رسیدگی به امور آموزشی است و سمینارهای دانش‌افزایی را باید بر اساس نیاز مربیان و با توجه به خلأهای موجود برگزار کنیم.

همه‌ویسی خاطرشان کرد: صرفاً اخذ مدرک برای یک مربی کافی نیست و باید با شرکت در دوره‌های دانش‌افزایی خود را به روز کنند.

وی در خصوص برنامه‌های کمیته آموزش هیئت والیبال استان اصفهان برای سال جاری، توضیح داد: با توجه به تقویم اجرایی حدود ۱۲ دوره مربیگری درجه۳، ۴ دوره مربیگری درجه ۲ و دو دوره مربیگری درجه یک در دستور کار داریم. همچنین حدود ۱۰ دوره دانش‌افزایی در مباحث مختلف برای مربیان برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته آموزش هیئت والیبال استان اصفهان، ادامه داد: برای مباحث پایه نیز همین روند آموزش یکپارچه را ادامه خواهیم داد و آرام آرام وارد جزئیات اصول خواهیم شد و پس از آن وارد بحث تاکتیک‌های تیمی می‌شویم.

همه‌ویسی تصریح کرد: نیازی به حمایت از سوی سازمان خاصی نداریم، اما از مربیان می‌خواهیم که به مباحث دانش‌افزایی توجه کرده و کمک کنند تا در بحث مربیگری در کشور پرچم‌دار باشیم.

این کارشناس آموزشی والیبال با اشاره به حضور نداشتن نماینده‌ای از اصفهان در تیم‌ملی والیبال بزرگسالان، دلیل آن را مرتبط با آموزش‌های پایه دانست و گفت: برای اینکه بتوانیم در رده‌های ملی نماینده داشته باشیم باید اصول و پایه با جدیت دنبال شود و در استعدادیابی فعال بوده و بر آن تمرکز کنیم. ممکن است شخصی استثنائا به دلیل شرایط فیزیکی و ژنتیک خاص مطرح شود، اما پس از گذر نسل آن‌ها پشتوانه‌ای نخواهیم داشت. باید استعدادیابی انجام شده و با تداوم پرورش، آموزش و حمایت آن‌ها را به سطوح بالایی چون غفور و غلامی برسانیم.

وی با اشاره به تصمیم باشگاه سپاهان برای تمرکز بر پایه، یادآور شد: تصمیمات تیم والیبال سپاهان، یک تصمیم درون سازمانی است، اما از این نظر که بخواهند به پایه بپردازند، کار درستی است. اگر واقعا تصمیم بر تقویت رده‌های پایه داشته باشند، قطعاً سالیان بعد تیم‌های خوبی از ورزشکاران اصفهانی خواهیم داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی واليبال دانش افزایی آموزش ها همه ویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۳۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم

مدیر آموزش و پرورش مرزن آباد گفت: تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلمش در حال پیگیری است.

به گزارش ایرنا ، ساعتی پیش اطلاعاتی همراه با فیلم از تنبیه یک دانش آموز مرزن آبادی توسط معلمش در فضای مجازی منتشر شد که انتشار چنین اطلاعاتی با موجی از نگرانی کاربران شبکه های اجتماعی پیام رسان و مردم این بخش خطه غربی مازندران همراه شد.

لیلا تقوی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : هرگونه تنبیه بدنی دانش آموزان مغایر با قوانین نظام تعلیم و تربیت بوده و بنابراین از معلمی که مرتکب چنین خطایی شده باید پاسخگو باشد.

وی با اظهار آنکه امروز به علت ماموریت کاری در محل کارش حضور نداشته و به تازگی متوجه چنین اتفاقی شده است، گفت: طی تماس تلفنی از فرد خاطی خواسته شد تا فردا در نخستین ساعت کاری به اداره آموزش و پرورش مراجعه کند و در این باره توضیح دهد.

مدیر آموزش و پرورش مرزن آباد ضمن پوزش از والدین این دانش آموز گفت: برابر ضوابط و قواعد با این معلم برخورد خواهد شد و کوتاه نخواهم آمد.

بخش مرزن آباد چالوس با برخورداری از یک نقطه شهری و ۱۰۰ نقطه روستایی ، دست‌کم هزار و ۷۰۰ دانش آموز در دوره های مختلف تحصیلی دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نظارت درون سازمانی در شهرداری گرگان مطلوب نیست/ گله‌مندی مردم از خدمات‌شهری
  • آموزش کمک‌های اولیه نجات به بیش از ۴۰۰ نفر از شهروندان و دانش آموزان نیشابوری
  • فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • دوره حیا کن و رها کن، استارت بازگشت مربیان ایرانی به لیگ برتر
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • اصلاح حکمرانی آموزشی بر پایه دانش و اخلاق
  • محمد ربیعی: این مدل بازی باب میل من نیست؛ دربی اصفهان باید جذاب‌تر باشد
  • رشد ۱۹ درصدی آموزش فنی و حرفه‌ای در استان مرکزی
  • ثبت نام ۹۸۹ مددجوی کمیته امداد البرز در دوره‌های سوادآموزی
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از چند روز آینده