Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد یکشنبه در جلسه فصلی اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان، گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر فراموش شده و باید به فرهنگ جاری و ساری در جامعه تبدیل شود.

استاندار همدان با بیان اینکه روش‌های ایجابی و اقناعی در راستای امر به معروف و نهی از منکر یقیناً اولویت و ارجحیت دارد، ادامه داد: ورود وزیر کشور به موضوع عفاف و حجاب، نشان دهنده اهمیت این امر در شرایط کنونی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه وضعیت حجاب در کشور و استان، نسبت به وضعیت ایده‌آل آن، فاصله زیادی دارد، افزود: موضوع عفاف و حجاب در سطوح ادارات و دستگاه‌های دولتی، اهمیت دوچندان دارد.

استاندار همدان با بیان اینکه علاوه بر حجاب که نمود ظاهری دارد، عفاف نیز باید به عنوان یک حالت درونی، مورد توجه قرار گیرد؛ اظهار کرد: در زمینه امر به معروف و نهی از منکر ضرورتاً باید مباحث را در سطوح کارشناسی و علمی پیگیری کنیم.

قاسمی فرزاد یادآور شد: ضرورت مشارکت حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها در عرصه امر به معروف و نهی از منکر احساس می‌شود.

وی تصریح کرد: رواج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، بسیاری از معضلات اجتماعی را با شکل پیشگیرانه برطرف خواهد کرد.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه در مقوله امر به معروف و نهی از منکر، باید به جوانان مؤمن، متدین، دغدغه‌مند، انقلابی و مطلع نسبت به مسائل کارشناسی و علمی، میدان داد؛ گفت: آمادگی کامل در راستای هرگونه همکاری مؤثر با ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان را داریم.

کد خبر 5529486

منبع: مهر

کلیدواژه: همدان استانداری همدان امر به معروف و نهي از منكر بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه زمین لرزه خراسان رضوی کنکور مشهد ویروس کرونا آمار کرونا ایلام بیرجند شیراز سنندج امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۳۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه به حجاب وعفاف در جامعه

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، وجود زن، زینت‌بخش آفرینش انسان است و  افق روح او تجلی‌گاه رحمت و دامن زن مدرسه بشریت است و کمال مرد بدون او ممکن نیست.

حجاب مورد تاکید دین اسلام و قران و سپری برای حفظ صیانت جامعه و خانواده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • ضرورت توجه به حجاب وعفاف در جامعه
  • تجمع خودجوش بانوان بافقی در حمایت از طرح نور فراجا
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود
  • سریع‌ترین مرد دنیا حامی کریس: عاشق رونالدوام!
  • ستاد حجاب در سال ۱۴۰۲ به ریاست وزیر کشور تشکیل شد
  • یک زن، دبیر ستاد امر به معروف قدس شد
  • لزوم حمایت مقامات قضایی از اهداف مجمع امر به معروف و نهی از منکر