Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از قبولی بالغ بر ۱۷ هزار وسیله سنگین و نیمه سنگین از تست های مراکز معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین استان در سه ماهه نخستین سالجاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اعلام فعالیت ۷ مرکز معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین در سطح استان گفت: این تعداد شامل دو مرکز در شهرستان ارومیه و پنج مرکز دیگر در شهرستانهای سلماس، مهاباد، خوی، میاندوآب و بوکان است که در سه ماهه اول سال جاری بالغ بر ۱۹ هزار وسیله نقلیه سنگین و نیمه سنگین به آن مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: در این مدت از مجموع مراجعات وسایل نقلیه به مراکز معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین استان بالغ بر ۱۷ هزار دستگاه از تست های مربوطه قبول و ۲۰۱۴ وسیله رد شدند.

آرامون افزود : بیشترین پذیرش وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین جهت معاینه فنی به ترتیب در شهرستانهای ارومیه ، خوی و مهاباد انجام گرفته است و بیشترین مراجعه وسائل نقلیه سنگین و نیمه سنگین برای انجام معاینات فنی نیز به ترتیب متعلق به کامیون ، کامیون کشنده و مینی بوس بوده است.

وی گفت : در این مراکز انواع آزمایشات همچون آزمایش میزان آلایندگی ، میزان صدا ، تست سرعت ، تست ترمزها ، نور چراغ ها ، باک غیر استاندارد ، آج لاستیک و سایر آزمایشهای فنی مشابه از وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین گرفته می شود بطوریکه عمده ترین دلایل ردی معاینه فنی این قبیل خودرو ها در مراکز معاینه فنی تست ترمز ، آزمون ظاهری و آلودگی بوده است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاینه فنی وسیله نقلیه معاینه فنی خودرو آذربایجان غربی معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین نقلیه سنگین و نیمه سنگین مراکز معاینه فنی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۳۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مقیمی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی مدیریت راه‌های استان سمنان با اشاره به اینکه سه میلیون و ۵۳۲ هزار وسیله نقلیه در محورهای استان طی فروردین ماه تردد کردند، تاکید کرد: متوسط تردد ساعتی در محورهای ورودی استان در این بازه زمانی دو هزار و ۳۸۵ تردد در ساعت بوده است.

وی افزود: با توجه به آمار احصا شده از سامانه‌های هوشمند، جمعه ۲۴ فروردین سال جاری پرترددترین روز در این بازده زمانی بوده است.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای ورودی استان طی این مدت را ۱۴ درصد عنوان کرد و افزود: سامانه‌های هوشمند حمل و نقل از قبیل دوربینهای نظارت تصویری، سامانه‌های تردد شمار، سیستم توزین در حال حرکت و سامانه‌های ثبت تخلف در کلیه جاده‌های استان سمنان فعال هستند و از این طریق، وضعیت ترافیکی و همچنین رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در محورها مورد کنترل و پایش قرار می‌گیرد.

مقیمی با اشاره به اینکه پرتردد ترین محور در این بازه محور آرادان – گرمسار بوده، افزود: همواره همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در قالب گشت‌های نظارت راهداری و ترابری فعالیت مضاعفی دارند و به صورت مستمر در کنار سایر نیروهای امدادی مشغول به خدمت رسانی در طول راه‌های استان هستند.

وی افزود: سامانه تلفنی گویا و اپراتوری ۱۴۱ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی درخصوص آخرین وضعیت جاده‌های کشور است و همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ نیز آخرین وضعیت و اطلاعات جاده‌های کشور را در اختیار مردم گذاشته و پایگاه اینترنتی www.۱۴۱.ir نیز علاوه بر اطلاعات راه‌ها، وضعیت جاده‌ها را به صورت تصویری در اختیار مردم قرار می‌دهد.

کد خبر 6084987

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • مراجعه بیش از ۴۶ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی سیستان وبلوچستان
  • توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در زنجان
  • مراجعه ۸۰ هزار خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان
  • مراجعه بیش از ۸۰ هزار دستگاه خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان 
  • مراجعه بیش از 80 هزار دستگاه خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان
  • معاینه فنی ۸۰ هزار دستگاه خودروی سنگین استان همدان ​
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان
  • مراجعه بیش ۷ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی مازندران
  • مراجعه بیش ۷ هزار خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی مازندران