Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه صهیونیستی جروزالم پست در گزارشی مدعی شد که هکرهای ایرانی اطلاعات بیش از ۳۰۰ هزار اسرائیلی را از سایت‌های گردشگری هک کرده و بدست آورده اند.

به نقل از مهر، در این گزارش ادعا شده است که گروه هکر ایرانی Sharp Boys این اطلاعات شخصی را از بیش از ۲۰ سایت گردشگری به دست آورده است.

این گروه هکری، ماه گذشته نیز ادعا کرده بود که داده‌هایی از جمله شماره شناسایی، آدرس، اطلاعات کارت اعتباری و غیره را به دست آورده است و همزمان بیش از ۲۰ سایت آژانس مسافرتی، هتل‌ها و استراحتگاه‌ها هک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش‌ها، اطلاعات فاش شده شامل درخواست‌های شخصی مشتریان صهیونیستی برای لغو تعطیلات برنامه ریزی شده به دلیل مسائل مختلف بوده است.

هکرهای شارپ بویز در عکسی که در کانال تلگرامی خود منتشر کرده است، می‌گوید: «هرجا بروید، حتی در سفرها، تحت کنترل ما هستید، نام ما را به خاطر بسپارید.»

از سوی دیگر سازمان حفاظت از حریم خصوصی رژیم صهیونیستی خواستار ارتقا امنیت سایبری این رژیم شده است.

بر اساس این گزارش، شارپ بویز در ابتدا ادعا کرد که کنترل مدیریت اصلی وب سایت‌ها را به دست آورده و صفحات زیادی را منتشر کرد که می‌گفت حاوی اطلاعات شخصی ۱۲۰ هزار نفر است. شارپ بویز بعداً صفحه‌گسترده‌ای منتشر کرد که مدعی شد حاوی اطلاعات کارت اعتباری و اطلاعات شخصی ۱۰۰ هزار نفر دیگر است.

در این گزارش همچنین گفته شده هکرها در تمام حملات خود هیچ درخواستی برای باج نداده اند، هرچند منابع صهیونیستی گفته اند که مشخص نیست که این حملات با چه انگیزه‌ای انجام شده است.

بیشتر بخوانید

اعلام وضعیت اضطراری پس از حملات سایبری گسترده به رژیم صهیونیستی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی دريچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی حمله سایبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۳۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم اسرائیل برای پاسخ به حملات سپاه چیست؟

آفتاب‌‌نیوز :

رسانه‌های اسرائیلی و غربی میگویند رژیم صهیونیستی تحت فشار و مخاطب هشدارهای متعدد غربی قرار گرفته تا هیچ واکنشی به حمله تنبیهی ایران انجام ندهد.

وبسایت کانال سیزده تلویزیون رژیم اسرائیل امروز دوشنبه، گزارش کرد، «پس از حمله بی‌سابقه ایران، انگلیس و فرانسه از ترس بدتر شدن اوضاع منطقه، اسرائیل را تحت فشار قرار داده‌اند که علیه ایران اقدامی نکند».

طبق این گزارش، در همین ارتباط، تهران به تهدید اسرائیل ادامه می‌دهد و سفیر ایران در سازمان ملل امروز (دوشنبه) در گفت‌وگو با اسکای نیوز گفت: «اگر اسرائیل به این حمله پاسخ دهد، انتقام‌ بعدی، قوی‌تر خواهد بود».

دو شب گذشته، ایران در پاسخ به حمله نظامی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی در دمشق، چندین نقطه نظامی در فلسطین اشغالی را هدف حمله پهپادی و موشکی موفق قرار داد.

ساعاتی پیش نیز الجزیره به نقل از منابع دیپلماتیک ایرانی گزارش کرد، تهران بعد از پاسخ اخیر به اسرائیل، از طریق ترکیه، پیامی جدید برای آمریکا ارسال کرده. همچنین از طریق قاهره نیز پیام‌های هشدارآمیز مهم و بی‌سابقه‌ای برای اسرائیل ارسال کرده است و محتوای پیام درباره پاسخ سختتر ایران به هر گونه ماجراجویی جدید اسرائیل است.

دو مسئول اسرائیلی هم به سی.ان.ان گفتند، با اینکه جلسه کابینه جنگ برگزار شد، اما نتانیاهو تاکنون از اتخاذ تصمیم در این خصوص خودداری کرده... تا الان خیلی از کشورها به اسرائیل هشدار داده‌اند که با واکنش نظامی، اوضاع را از اینی که هست، بدتر نکند.

سی.ان.ان عربی در این خصوص نوشت: دولت اسرائیل الان از حمایت بین‌المللی و متحدان خود برخوردار است و قصد ندارد [با اقدام نسنجیده نظامی] آن را از دست بدهد. از طرفی هم نمی‌تواند بپذیرد که اولین حمله ایران به اسرائیل هم بی پاسخ بماند.

در کنار این موضوع، اسرائیل هم اکنون تلاش می‌کند، گزینه‌های دیپلماتیک برای منزوی کردن ایران در سطح بین‌الملل را هم بررسی کند.

به نوشته سی.ان.ان، با این حال مسئولان اسرائیلی خیلی خوب می‌دانند که اقدام نظامی [ولو محدود که حتی هیچ مجروحی هم به جا نگذارد] مسئله بسیار سختی است و نکته سخت موضوع نیز همینجاست و در عین حال معلوم هم نیست تصمیم نهایی در این خصوص چه زمانی اتخاذ خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • احداث مگاپروژه سد و نیروگاه در سریلانکا بدست مهندسان ایرانی
  • اسناد مهم و حساس رژیم صهیونیستی به دست هکرهای بین‌المللی افتاد
  • تصمیم اسرائیل برای پاسخ به حملات سپاه چیست؟
  • پیامی عجیب که کلاهبرداران برای کاربران شاد ارسال کردند
  • هزینه ۱.۳۵ میلیارد دلاری رژیم صهیونیستی برای مقابله با پاسخ شب گذشته ایران
  • هکرهای ایرانی به رادارهای اسرائیل نفوذ کردند
  • رسانه صهیونیستی: هکر‌های ایرانی به سامانه رادار‌های اسرائیل نفوذ کردند
  • الجزیره به نقل از منابع صهیونیستی برخی از اهداف مدنظر در حملات ایران را مشخص کرد
  • هاآرتص: اسرائیل شکست سختی خورده است
  • کاربران شاد به این پیام هشدار توجه نکنند