Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از پیگیری برای ایجاد استراحتگاه برای رانندگان در بندر امام خمینی (ره) به منظور بهبود شرایط حمل کالای اساسی از این بندر خبر داد.

محمد جولانژاد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اهمیت حمل کالای اساسی از بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: ایجاد استراحتگاه در بندر امام خمینی(ره) برای رانندگان از سوی این اداره کل پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اهمیت و حساسیت حمل و نقل کالا و تشکل‌های صنفی بر کسی پوشیده نیست چرا که حمل و نقل کالا موجب توسعه اقتصاد ملی می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: حمل و نقل کالا به ویژه حمل کالای اساسی از بندر امام خمینی، زمینه ساز توسعه اقتصادی در بخش‌های مرتبط با حوزه حمل و نقل و دیگر بخش‌های کشور می‌شود و به همین دلیل حل مشکلات صنف حمل و نقل کالا اثربخشی قابل توجهی را به دنبال دارد.

جولانژاد بیان اینکه ایجاد استراحتگاه در بندر امام خمینی(ره) برای رانندگان از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پیگیری خواهد شد، گفت: تامین زیرساخت‌ها در پایانه بندر امام خمینی(ره) بر عهده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است و تاکنون فعالیت‌های خوبی در پایانه بندر امام (ره) انجام شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم مشکلات موجود در بندر امام خمینی به زودی مرتفع و رفاه و آسایش رانندگان و به تبع آن شرکت‌های حمل و نقل تامین شود تا شاهد افزایش استقبال رانندگان برای حضور در این بندر و تسریع حمل کالا از این بندر به مقاصد مورد نظر باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان راهداری و حمل ونقل جاده ای حمل و نقل کالا بندر امام راهداری و حمل و نقل جاده ای بندر امام خمینی ایجاد استراحتگاه برای رانندگان حمل و نقل کالا حمل کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۳۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش سنگ در محور سرچشمه/ رانندگان احتیاط کنند

طالقانی گفت: در کیلومتر ۲۳ محور رفسنجان_ سرچشمه حوالی امام زاده عبدالله (ع) گزارش ریزش سنگ داشته ایم و عوامل راهداری در حال پاکسازی محور هستند.

به گفته وی رانندگان برای تردد از این جاده باید با احتیاط کامل عبور کنند.

سرپرست اداره راهداری رفسنجان تاکید کرد: بارندگی، موجب سست شدن کوه ها و ترانشه ها شده و همچنان امکان ریزش وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک | مقدار کالای اساسی حمل شده از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان آذربایجان غربی (۱۲ماهه سال ۱۴۰۲)
  • ریزش سنگ در محور سرچشمه/ رانندگان احتیاط کنند
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • سرمایه‌گذاری هشت میلیون دلاری در بندر امام خمینی(ره)
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • توسعه 16 هکتاری پایانه ترانزیت و صادرات ارس / کریدور سبز برای تسهیل تجارت ایجاد می شود