Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارکستر سمفونیک تهران به رهبری حامد گارسچی تیرماه طی دو شب در تالار وحدت به صحنه می‌رود.

به گزارش ایران اکونومیست از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، ارکستر سمونیک تهران به رهبری حامد گارسچی پنجشنبه و جمعه(۳۰ و ۳۱ تیرماه) ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به صحنه می‌رود. 

مهرداد غلامی سولیست فلوت این اجرای ارکستر سمفونیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اورتور جیبسی بارون با آهنگسازی یوهان اشتراوس، قطعه برای فلوت و ارکستر با آهنگسازی حسین ناصحی و سمفونی شماره هشت آنتونن دورژاک در سل ماژور، اپوس ٨٨، سه قطعه‌ای است که توسط ارکستر سمفونیک نواخته خواهد شد.

حامد گارسچی، متولد تهران و دانش‌آموخته رهبری ارکستر در دانشگاه موسیقی شهر کلن آلمان، تحصیلاتش را زیر نظر اساتیدی همچون میشائیل لوییک، نیکلاس پاسکه، آلکساندر رومپف، فیلیپ آنتره مان و کورت مازور ادامه داد. وی در دوران تحصیل با ارکسترهای متعددی در آلمان، مجارستان و بلغارستان همکاری کرده است. 

نامزدی دریافت جایزه مسابقه رهبری ارکستر آلمان در سال ۲۰۱۷ و کسب مقام پنجم در مسابقه رهبری ارکستر آنتال دوراتی در کشور مجارستان، رهبری ارکستر جوانان وتسالار، رهبری ارکستر در فستیوال‌های Music festival Klassike Dage Danmark و Acht Brücken Musik Festival Köln(contemporary) دیگر سوابق گارسچی هستند.

وی همچنین در اپراهایی از جمله راینگلد، خفاش، کارمن، فلوت سحر آمیز و اپرای شهر کوبورگ در ایالت بایرن به عنوان اکومپانیمان و رهبر همکاری کرده است.

 

 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: بنیاد رودکی ، ارکستر سمفونیک تهران ، موسیقی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بنیاد رودکی ارکستر سمفونیک تهران موسیقی ارکستر سمفونیک رهبری ارکستر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۳۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستگان کارمندان سفارت آلمان، ایران را ترک کردند

به گفته دولت جمهوری فدرال آلمان، بستگان کارمندان سفارت این کشور در تهران به دلیل خطر حمله ایران به اسرائیل، ایران را ترک کرده‌اند.
 
به گزارش دویچه وله؛ گفته شده است علاوه بر این، تدابیر امنیتی بیشتری نیز به منظور حفاظت از سفارتخانه‌های آلمان در تهران و تل‌آویو، اتخاذ شده است.
 
وزارت امور خارجه آلمان پیش‌تر خواستار خروج شهروندان آلمانی از ایران شده بود.
 
این وزارتخانه در ‌سایت اینترنتی خود نوشته است: «وضعیت کنونی در منطقه، به‌ویژه در مورد اسرائیل و ایران، خطر بالاگرفتن ناگهانی تنش‌ها را به همراه دارد. وضعیت امنیتی ممکن است سریعا و بدون هشدار، بدتر شود.»
 
همچنین برخی از کشورهای دیگر مانند فرانسه و اتریش نیز به شهروندانشان نسبت به سفر به این منطقه هشدار داده‌اند. 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توضیحات تکمیلی پلیس درباره مرگ یک متهم هنگام انتقال به صحنه جرم
  • تصویر رامین پرچمی در «آخرین سامورایی»
  • آخرین قیمت سکه و طلا در بازار آزاد
  • حال و روز زورگیران اتوبان صدر پس از دستگیری +فیلم
  • تجمع مردم شهرستان دیواندره در حمایت از عملیات «وعده صادق»
  • بازسازی صحنه زورگیری در بزرگراه صدر (فیلم)
  • خواننده جوانی که در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرد
  • بازسازی صحنه زورگیری در بزرگراه صدر/ متهمان دستگیر شدند
  • ببینید | صحنه‌هایی تازه از شادی مردم در تهران پس از حمله سپاه به اسرائیل
  • بستگان کارمندان سفارت آلمان، ایران را ترک کردند