Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی احمدی پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: خانواده مرحوم سید ساعد موسوی با مراجعه به ستاد دیه، هزینه‌ای که برای صرف آئین چهلم این مرحوم کنار گذاشته بودند را در یک عمل خیر خواهانه به حساب ستاد واریز و با این مبلغ یک زندانی غیر عمد از زندان آزاد شد.

وی ابراز داشت: این خانواده معتقد بودند که انجام کار نیک و خداپسندانه ای نظیر آزادی یک زندانی و شاد کردن اعضای یک خانواده بهترین هدیه برای پدر مرحومشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی تصریح کرد: در زندان‌های استان ۱۷۳ نفر زندانی صرفاً محکوم مالی وجود دارد که منتظر کمک‌های خیرین و نیکوکاران هستند.

وی افزود: با کمک خانواده مرحوم موسوی یک زندانی که با بدهکاری مالی در زندان مرکزی به سر می‌برد از زندان آزاد و به کانون خانواده خود بازگشت.

احمدی گفت: ستاد مردمی دیه استان یک مؤسسه غیر انتفاعی است که با کمک‌های خیرین و نیکوکاران تشکیل شده تا زندانیان و محکومین غیر عمد که در زندان به سر برده و تمکن مالی برای آزادی ندارند از زندان آزاد شوند.

مدیر عامل ستاد دیه استان گفت: هموطنان و خیرین و نیکوکاران درخواست می‌شود برای توشه آخرت و ترویج این امر خداپسندانه جهت نشاندن گل لبخند بر لبان خانواده‌های زندانیان جرایم غیر عمد کمک‌های نقدی خود را به ستاد دیه استان واریز کنند.

کد خبر 5529396

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد دیه زندانیان جرایم غیر عمد آزادی زندانیان بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه زمین لرزه خراسان رضوی کنکور مشهد ویروس کرونا آمار کرونا ایلام بیرجند شیراز سنندج یک زندانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۳۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علیرضا آرامی صبح سه شنبه در مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در سالن فرهنگیان گرمسار، خواستار توجه بیشتر رسانه‌ها و فعالان فرهنگی به تبیین اهمیت آزادی زندانیان شد و بیان کرد: کار خیر همواره پسندیده است اما این کار خیر گلریزان با یک تیر چند نشان را زدن است.

وی با بیان اینکه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد آثار و برکات فروانی دارد بیان کرد: نجات فرد زندانی اثراتی مثبت نه تنها بر فرد گرفتار بلکه بر خانواده‌های آنان و کل جامعه خواهد داشت.

امام جمعه گرمسار آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با همت خیران را نجات یک زندگی و یک خانواده دانست و گفت: خیران نیک اندیش در این زمینه بسیار پیشگام باشند چرا که در دین خدا نیز به کرات به احسان و کمک به گرفتاران تاکید شده است.

این مراسم به همت همیاران ستاد دیه گرمسار برگزار و مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از خیران این شهرستان برای آزادی زندانیان جرایم غیرنقدی جمع آوری شد.

کد خبر 6086240

دیگر خبرها

  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • آزادی یک زندانی به همت مدیر نیکوکار یزدی
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • کمک مؤسسه خیریه محبان ام البنین کبیر یزد به آزادی یک زندانی