Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با همکاری حوزه هنری استان خوزستان، شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه و مجموعه روایت جهاد، نمایشگاه «آبادان روایت همدلی» را با نمایش آثاری با موضوع ساختمان متروپل آبادان برپا می‌کند.

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با همکاری حوزه هنری استان خوزستان، شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه و مجموعه روایت جهاد، نمایشگاه «آبادان روایت همدلی» را از ۱۳ تا ۲۱ تیر با نمایش آثاری با موضوع ساختمان متروپل آبادان برپا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه همزمان با چهلمین روز درگذشت جان‌باختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل و با هدف همدردی با مردم داغدار آبادان در ایوان انتظار میدان ولی‌عصر (عج) برپا می‌شود و شامل ۳۰ عکس و ۱۰ اثر گرافیکی از عکاسان و هنرمندانی از خوزستان، قزوین، تهران و بوشهر است.

در این نمایشگاه آثار ثبت‌شده عکاسان خوزستانی علی معرف، مرتضی یاقوتی و محمد آهنگر در روزهای سخت آواربرداری از ساختمان فروریخته متروپل آبادان به نمایش در می‌آید. آثار گرافیکی به نمایش در آمده نیز در قالب پوستر توسط هنرمندانی از استان‌های خوزستان، قزوین، تهران و بوشهر خلق شده است.

اسماعیل قائدی، سعید روئین‌تن، بهنام شیرمحمدی، محمد ترک، محمدرضا دوست‌محمدی، یاسر باغداری، زهرا دباغ، حدیث کاظم‌پور، زهرا صابری و مریم دباغ هنرمندانی هستند که پوسترهایشان در این نمایشگاه به نمایش در می‌آید.

کد خبر 5529397

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران متروپل آبادان تئاتر ایران خانه هنرمندان ایران حوزه هنری موسیقی ایرانی فیلم سینمایی آلبوم موسیقی فیلم کوتاه نقاشی سینمای مستند جشنواره فیلم شهر برنامه تلویزیونی هنرمندان تئاتر کارگردان تئاتر فیلم بدون قرار قبلی متروپل آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۳۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی گروه، نمایش «شورش ذهن» به نویسندگی و کارگردانی محمد یغمایی و تهیه‌کنندگی مهدی تیمورزاده از ۱۶ اردیبهشت در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می‌رود.

«شورش ذهن» یک فانتزی سیاه درباره‌ افسری است که متوجه نقشه فرمانده‌اش برای حمله اتمی به ژاپن می‌شود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: مایکل افسر ارشد نیروهای هوایی است و در جنگ جهانی دوم بعد از آنکه متوجه می‌شود مافوقش قصد عملیات با بمب اتم دارد سعی می‌کند با افشای سند از این فاجعه جلوگیری کند اما ... .

این نمایش تولید گروه «اغما» است و آراز دانش به عنوان مدیر پروژه و محمد شاهی‌پور به عنوان مدیر هنری این نمایش را همراهی می‌کنند. سایر عوامل این نمایش عبارتند از: دستیار اول کارگردان و بازیگردان: سوفیا جمالی، مشاور پروژه: لیلی سعیدی، مدیر روابط عمومی و تبلیغات: مریم رودبارانی، دستیار دوم کارگردان: مرتضی موسوی، مشاورهنری: حمیدرضا نورزاده، طراح حرکت: سارینا شاد، طراح صحنه و لباس: زهرا آمالی، طراح گریم: سما زارع، دستیار اول گریم: ملیکا دادرسی، طراح نور: فرشاد نصیری، اپراتور نور: نوید کهریزی، موسیقی: امیر تهرانی، مدیر صحنه: سارا ابراهیمی، مریم سعیدا، ساخت موشن: علی اشرفی، کارگردان بصری: سینا خدابخش، طراح گرافیک: سینا افشار، ساخت تیزر: علی بنایی.

به زودی بازیگران این اثر نمایشی معرفی می‌شوند.

کد خبر 6081099 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه در خیال در قم
  • گشایش نمایشگاه هنر‌های تجسمی بنا‌های تاریخی ایران در عمارت مسعودیه  
  • برگزاری نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران»
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی روایت باران برگزار می‌شود
  • نمایشگاه هنرهای تجسمی بناهای تاریخی ایران افتتاح شد
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی، «روایت باران» برگزار می شود
  • «شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود
  • هنرهای قرآنی می‌تواند موضوع گردشگری هنری باشد
  • اعلام آمار بازدید از نمایشگاه نوروزی موزه هنرهای معاصر تهران
  • برگزاری نمایشگاه «روایت باران» خلاقیت است/ نشر قرآن با زبان هنر