Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا مراسم مربوط به توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی هرکدام به ارزش حدود ۵۰۰ هزار تومان و نیز هفت سری جهیزیه به قیمت تقریبی هرسری ۳۰ میلیون تومان روز یکشنبه در محل امامزاده محمد شهر کرمان با حضور مسئولان استانی و نیز نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور همراه بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان در این آیین اظهارداشت: قرار دوازدهم یک قرار عاشقی و همدلانه با امام زمان(عج) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام علی جلالی با اشاره به اینکه اواخر سال ۹۸ با همه گیری ویروس کرونا با دستور رهبر معظم انقلاب قرار همدلی در سراسر کشور تشکیل شد افزود: تاکنون بیش‌از ۱۵ مرحله از این قرار همدلی در نقاط مختلف استان کرمان برگزار شده است. 
وی با اشاره به اینکه طرح قرار همدلی اسفند سال گذشته با عنوان قرار دوازدهم نام گرفت تصریح کرد: هدف از اجرای این قرار زدودن اندوه و غم از جمع افراد گوناگون جامعه است. 
جلالی خاطرنشان کرد: طرح قرار دوازدهم تاکنون در شهرستان‌های انار، بردسیر، کهنوج و سیرجان برگزار شده است و در پنجمین مرحله خود در شهر کرمان اجرا می‌شود. 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان بیان کرد: یک زندانی جرائم غیرعمد نیز در جریان این برنامه با هزینه ۱۰ میلیون تومانی آزاد می شود و به آغوش خانواده باز خواهد گشت.

به گفته وی همچنین مراحل آزادی یک زندانی دیگر با هزینه ۱۲میلیون تومان درحال انجام است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید مهدی خاموشی نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور امروز به منظور شرکت در آیین پنجمین مرحله قرار دوازدهم به کرمان سفر کرده است.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ابتدا در بقعه متبرک امام زاده محمد شهر کرمان حاضر شد و از اجرای پنجمین مرحله قرار دوازدهم بازدید به عمل آورد؛ وی همچنین با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه کرمان همدلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه کرمان همدلی سازمان اوقاف و امور خیریه کرمان همدلی سازمان اوقاف و امور خیریه قرار دوازدهم شهر کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۴۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان در این همایش آقای توسلی مدیر کل حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از تجمیع قوانین ایثارگری در برنامه هفتم توسعه ، بازنگری ایین نامه کمک معیشتی ، بازنگری تسهیلات مسکن ایثارگری و افزایش سقف آن خبر داد.
آقای ایرانمنش مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هم گفت تاکنون پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان نهایی شده است .

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لاله زار سردترین ایستگاه کشور 
  • برگزاری همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان
  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه
  • برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان در کرمان
  • لاله زار سردترین ایستگاه سرد کشور
  • شب پرحادثه در قزوین / ۳ سانحه در ۲ ساعت
  • میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • تخلیه ۵۰ خانوار روستا‌های کرمان به علت وقوع سیلاب