Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@08:43:48 GMT

بورس در چاله سقوط نماند

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۴۱۴۸

هرچند شاخص کل بورس در ساعات میانی معاملات تا رقم یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد سقوط کرد اما در ساعات پایانی توانست روندی صعودی به خود بگیرد. ناطقان: شاخص کل بورس امروز با ۱۳۴۶ واحد افزایش به رقم یک میلیون و ۵۰۲ هزار واحد رسید. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۱۱۵۹ واحد افزایش یافت و در رقم ۴۱۸ هزار و ۳۶۲ واحد ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معامله‌گران این بازار ۳۳۹ هزار معامله به ارزش ۳۴ هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال انجام دادند.

ملی صنایع مس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فجر انرژی خلیج فارس، پتروشیمی نوری، پالایش نفت بندرعباس و معدنی و صنعتی گلگهر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس امروز ۱۳ واحد کاهش یافت و تا رقم ۲۰ هزار و ۱۵۹ واحد سقوط کرد. در این بازار ۲۲۹ هزار معامله به ارزش ۲۹ هزار و ۲۳ میلیارد ریال انجام شد.

تولید نیروی برق دماوند و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و پلیمر آریاساسول، بهمن دیزل، سرمایه گذاری صبا تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. منبع: ایسنا برچسب ها: بورس ، چاله سقوط ، معاملات

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بورس چاله سقوط معاملات شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۴۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد حدود ۴ هزار واحدی به سطح دو میلیون و ۳۱۶ هزار واحدی رسید.

به گزارش مشرق، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه) با رشد ۳ هزار و ۹۲۱ واحدی همراه بود و به رقم دو میلیون و ۳۱۶ هزار واحد رسید.

شاخص کل هم وزن نیز با ۴۳۲۱ واحد رشد، رقم ۷۵۷ هزار و ۷۰۹ واحدی را ثبت کرد.

همچنین نمادهای بوعلی، فملی، فولاد، وغدیر، وبملت، شستا و نوری نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر را روی شاخص گذاشتند. نمادهای ذوب، کاما، فولاد، فملی، خودرو، وبملت و شپنا پر تراکنش‌های بازار بودند.

در معاملات فرابورس نیز شاخص کل با ۳۹ واحد رشد به رقم ۲۵ هزار و ۵۳۶ واحد رسید و نمادهای آریا، آریان، هرمز، ارفع، فصبا، شگویا و سپیدار پر تراکنش‌های بازار بودند.

دیگر خبرها

  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • بورس، امروز به کدام سمت حرکت می کند؛ ریزش یا ادامه صعود
  • شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • صعود ۲۷ هزار واحدی شاخص بورس
  • کدام نمادها سرخطی های فردا هستند؟
  • رشد ۲۷ هزار واحدی شاخص در معاملات امروز
  • صعود شاخص بورس به بالای دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد