Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد صبیحات، دبیر کل مجمع ملی خانواده‌های شهدای فلسطین گفت: «افزایش شمار شهدا به ویژه نوجوانان نشان از میزان اقدامات تروریستی و جنایتکارانه رژیم اشغالگر است که همواره به دنبال فرصتی برای تیراندازی با هدف کشتن است.»

به نوشته خبرگزاری سما، در گزارش مجمع ملی خانواده‌های شهدای فلسطین آمده است شمار نوجوانانی که از آغاز سال کنونی میلادی تا سی ام ژوئن به شهادت رسیدند، به ۱۵ تن می‌رسد و کم سن و سال‌ترین آن‌ها «محمد رزق شحاده صلاح» نوجوان ۱۴ ساله فلسطینی از منطقه الخضر در بیت لحم است که بیست و سوم فوریه به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبیحات گفت: «سالخورده‌ترین شهید فلسطینی، عمر عبد المجید اسعد شهروند ۸۰ ساله از روستای «جلجلیا» در رام الله و سلیمان الهذالین شهروند ۸۰ ساله فلسطینی از روستای «ام الخیر» در الخلیل است. ماه آوریل خونریزانه‌ترین ماه بود؛ به طوری که در این ماه ۲۳ تن به شهادت رسیدند.»

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی شهدای فلسطینی تحولات فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۴۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۱۵۱ نفر رسید

آفتاب‌‌نیوز :

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۶ مورد جنایت در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۴ شهروند فلسطینی را شهید و ۱۰۴ نفر دیگر را زخمی کرد.

بر اساس این گزارش، با احتساب این شهدا، شمار شهدای فلسطین از آغاز حمله ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۳۴ هزار و ۱۵۱ نفر و شمار زخمی‌ها به ۷۷ هزار و ۰۸۴ نفر رسید.

ارتش رژیم صهیونیستی از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته (۱۵مهر) با انجام حملات وحشیانه دست به کشتار زنان و کودکان غزه زده، اما تاکنون نتوانسته به اهدافی که برای خود تعیین کرده است، دست یابد.

ارتش رژیم صهیونیستی بازگرداندن اسیران صهیونیست از غزه و نابودی حماس را از اهداف جنگ علیه ساکنان غزه اعلام کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی سنگین حزب الله به بندر حیفا اسرائیل+ فیلم/افزایش شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۱۸۳ تن
  • شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی در غزه
  • شمار شهدای نوار غزه به 34هزار و 183 شهید رسید
  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۱۵۱ نفر رسید
  • شهادت ۲۶ فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب غزه
  • وزارت بهداشت فلسطین: ۱۱ هزار فلسطینی در غزه مفقود شده‌اند
  • افزایش شمار اسیران کرانه باختری
  • اتفاق هولناک در غزه با ناپدید شدن ۲۰۰۰ نفر / افزایش شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۹۷ نفر
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۹۷ نفر رسید
  • شمار شهدای غزه به 34هزار و 97 شهید رسید