Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@11:46:59 GMT

ارتباط سیاه زن جوان تهرانی با برادر شوهرش

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۴۱۷۳

ارتباط سیاه زن جوان تهرانی با برادر شوهرش

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از رکنا، فکر نمیکردم تا این حد با برادر شوهرم صمیمی شوم. برادر شوهرم حرکاتی نشان داد که من فهمیدم او عاشق من است و حتی بعد از مدتی با او رابطه جنسی داشتم. اما بعد از مدتی کار به جاهای باریک کشید…

 غیاب فرشید بخاطر مشغله های کاری موجب شد تا رفته رفته برادرش جای او را بگیرد و نقش شوهر را برای همسرش ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یک خانواده متوسط بزرگ شده و پس از دیپلم گرفتن به دلیل قبول نشدن در کنکور و چند سالی در پشت کنکور ماندن، سرانجام با فرشید که او نیز مانند خودم از جامعه ای نه چندان مرفه بود، برخلاف میل باطنیم به دلیل اصرارهای مکرر پدرم و مادرم مبنی بر همان طرز فکر همیشگی که دختر باید زود ازدواج کند وگرنه باید ترشیش را گرفت، ازدواج کرده و وارد دنیای ناخواسته ای شدم که چندان میل وارد شدن به آن را نداشتم.

دیگر چاره ای نبود، بنابراین پس از این ازدواج ناخواسته، پیوسته سعی کردم به اشکال مختلف از قبیل این که دارای همسر خوبی هستم و تا اندازه ای نیز با این درآمد بگیر و نگیر ساخت و ساز ساختمانیش یا به قول خودش بساز و بفروش، به دهانش می رسد، به خودم دلگرمی داده و سعی می کردم مدار زندگیم را بر اساس امید به آینده به پیش ببرم.

اما چه سود که به هر دری که زدم راه به جایی نبردم وهرگامی که برای گرم شدن فضای مه آلود زندگیم طی می کردم، همواره آب در هاونگ کوبیدن و به تمامی بی فایده بود.

فرشید پیوسته از این شهر به آن شهر در حال سفر بود ودر هرجایی که می توانست زمین می خرید و با دیگر همکارانش شروع به ساختن آن می کرد.

گرچه مجبور بودم به دلیل موقعیت شغلی او گاهی مدت ها از او به دور باشم ولی چندان دوری او آسیبم نمی داد زیرا ما تنها از نظر جسمی با یکدیگر در ارتباط بودیم و از ابتدا روح از کالبد زندگی ما رخت بر بسته بود وبسان ساختمان هایی که همسرم می ساخت جنسش از سنگ و سیمان شده بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از رکنا، چند سالی گذشت تا در فراسوی گذشت زمان خدا فاطیما دخترم را به ما ارزانی داشت و من باز هم خود را برای اندک زمانی به خواب خرگوشی زده و به امور تربیتی فرزندم و نیازهای مختلف او سرگرم شده تا شاید روح گم گشته زندگی خود را بار دیگر دریافته و در بستر گرمابخش عاطفه های مهربانیش دلگرم بشوم.

روزها همچنان می گذشت و من هنوز در اندر خم کوچه های سرگردانی روز به روز از همسر و روند جاری زندگیم دورتر می شدم و فرشید نیز که شاید خود دریافته بود چندان علاقه ای به او ندارم چندان توجهی به من نداشت و به جای عشق ورزیدن به زندگی تنها سرگرم ساخت و ساز آسمان خراش های بی انتهای خود بود.

در غیاب و نبود فرشید، در بیشتر اوقات این سهیل برادر او که دانشجو و مجرد بود که گاهی به من و برادر زاده اش سری می زد و در برخی از موارد که دخترم بیتابی می کرد ما را با خود به سینما وسایر مراکز تفریحی و گردشی می برد و و همسرم نیز خود از این موضوع با خبر بود و چندان بدش هم نمی آمد که از انجام تکالیفش در قبال خانواده خود شانه خالی کرده و خود را به کوچه های ندیدن و نفهمیدن سراب گونه بزند.

روزها به سرعت در حال عبور از زندگی ناخوشایند من بودند که ناباورانه از نوع نگاه ها و رفتار سهیل دریافتم که او به من علاقمند است و پنداری که چندان بی رغبت نیست که در نبود برادرش، جای خالی او را برای من پر کرده و نقش همسر نداشته ام را برایم بازی کند.

او چندین بار حضوری وغیر حضوری سعی کرد به من بفهماند که باید با او رابطه داشته باشم و من که مدتی بود در شک و تردید رابطه ای پنهانی با او به سر می بردم، سرانجام دل به سرابی دیگر زدم و با او رابطه پنهانی و ویرانگر خود را آغاز کردم.

رفته رفته حس کردم که گویی این بار حسی دیگر به سراغم آمده و در وجودم طنین عشق و محبت به سهیل را طنین انداز کرده است.

دیگر ارتباطم با سهیل بسیار صمیمی و گرم شده بود تا جایی که از هر فرصتی و نبود همسرم سعی می کردیم بیشترین استفاده را کرده و روزها را در کنار یکدیگر بگذرانیم و فکر می کردم چون اغلب بستگان نیز به مانند دیگران فکر می کنند که او به دلیل نبود برادرش با ما در ارتباط است و سعی می کند جای خالی برادرش را در نبود او برای ما پر کند، کسی هرگز به رابطه نامشروع و پنهانی من و سهیل، هرگز پی نخواهد برد و من می توانم هر آنچه را که در مسیر زندگی با همسرم از دست داده بودند در روزهای با او بودن بار دیگر یافته و در آن سوی آسمان خوشبختی با رویاها و آرزوهای زیبایم.

در گذشت زمان چندان درنگی حاصل نمی شد و من خود را به عشق سهیل سرگرم و همسرم نیز که شاید از فضای مه آلود زندگیش خسته شده بود، دل به اعتیاد داده و به تدریج خود را غوطه ور در گرداب مصرف غول آسای مواد مخدر می دید.

دریغ و هزار افسوس که مصرف مواد چه بلای خانمان سوزی است باور پذیر نبود ولی فرشید چنان در سراب مصرف مواد مخدر گرفتار شده که کارش از ساخت وساز به مسافر کشی با ماشینی اوراقتر از خودش رسید و چوب حراج را به تمامی به داشته های زندگی خود زد.

من شاید از سخت تر شدن شرایط زندگیم از نظر مادی اندکی در مضیقه قرار گرفته بودم ولی چندان از اعتیاد همسرم ناراحت نبودم زیرا می دانستم هر اندازه که او در افیون مصرف مواد مخدر فرو رود، من خواهم توانست به آسانی و با فراغ بال بیشتری دلدادگی های خود را با سهیل تقسیم کنم.

گویی گذشت زمان دیگر وجود فرشید را که اکنون چندین بار سابقه زندان وانجام کارهای خلاف را نیز در کوله بار ننگین خود داشت، برایم غیر قابل تحمل کرده بود تا جایی که سعی کردم به هر ترفندی شده سهیل را طعمه خود قرار داده و برای از بین بردن فرشید و رهایی از دست او و رسیدن به سهیل، نقشه ای بکشم، نقشه ای که هرگز در بستر افکار هوس آلود، دیگر چندان به این نمی اندیشیدم که چه فرجامی را برای من و دخترم به ارمغان خواهد اورد.

آری، به سهیل پیشنهاد دادم که اگر علاقمند است که از این نقشه های عروسکی رها شده و برای همیشه در زیر یک سقف با یکدیگر زندگی کنیم، بهتر است وجود برادرش را از صفحه روزگار پاک کند.

سهیل در ابتدا این پیشنهاد من برایش غیر قابل هضم بود و به هیچ عنوان حاضر نبود که تن به کشتن برادرش بدهد اما امان از هوای نفس امارّه که او را نیز به زانو درآورد، تا جایی که من توانستم سرانجام با ترفندهای مختلف، او را به کشتن برادرش راضی کنم.

شبی دخترم فاطیما را بر داشته و به خانه پدرم رفتم و با سهیل نیز از قبل هماهنگ کردم که در نبود من از فرصت نهایت استفاده را کرده و کار را تمام کند، سهیل بیچاره نیز که در برابر عشق هوس آلود من، مدت ها بود که سخت به زانو درآمده بود، آمپول هوا را در رگ های دور از احساس برادرش جاری کرده و پس از آن او را در باغی در اطراف حومه شهرشان دفن کرده بود.

دیری نگذشت که پس از آن که خبر فقدان فرشید در کوچه های شهر پیچید و همگان از فقدان او با خبر شدن، پلیس توانست با سرنخ هایی که از روابط نابه هنجار من وسهیل بدست آورد، هر دوی ما را دستگیر کرده وطبل هوس آلود رسوایی ما در سراسر گیتی طنین انداز و نفرین دوست و غریبه به سوی ما روانه شد.

اکنون دیر زمانیست که هر دوی ما در پشت میله های زندان روز گار تلخ و گناه آلود خود را سپری کرده و در حسرت های بی انتها تنها چشم به آینده مبهم خود دوخته و روزی هزاران بار در درون ناخودآگاه وجدان خود، به محاکمه افکار پلیدمان می اندیشیم که چرا در نامنتهای هوس های پی در پی، تمامی پل های آینده را خراب و دیگران را نیز به اجبار با این گناه نابخشودنی به بازی گرفتیم.

منبع: رکنا

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خیانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۴۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش ویژه: گران‌ترین برادران دنیای فوتبال

به گزارش ورزش سه، بر اساس ارزش‌گذاری ترنسفرمارکت لیستی از برادران فوتبالیست جهان منتشر شده و اکنون این سایت اقدامی جالب در قبال برادران فوتبالی انجام داده است.

۳۰- جان مک گین (استون ویلا) و پائول مک گین (مونترال)
این دو برادر اسکاتلندی در مجموع ۳۰.۲۵ میلیون یورو ارزش دارند و البته هافبک و کاپیتان استون ویلا به تنهایی ۳۰ میلیون یورو ارزش دارد!

۲۹- روملو لوکاکو (رم) و جردن لوکاکو (آدانا اسپور)
این دو چهره بلژیکی فوتبال جهان که در یورو ۲۰۱۶ به عنوان دو برادر خاص فوتبالی به علاقمندان فوتبال معرفی شدند اما کنون روملو با ۳۰ میلیون یورو ارزش، در رم بازی می‌کند و دیگری با ارزش ۲۷۵ هزار یورو در ترکیه توپ می‌زند.

۲۸- اورکون کوکچو (بنفیکا) و اوزان کوکچو (آیندهوون)
این دو چهره ترک تبار فوتبال جهان هم که حالا در بنفیکا و آیندهوون بازی می‌کنند، در مجموع ۳۰.۴۵ میلیون یورو ارزش دارند.

۲۷- ژائو فلیکس (بارسلونا) و هوگو فلیکس (بنفیکا)
ژائو اگرچه نسبت به سال‌های آغازین خود فاصله زیادی از ارزش نجومی خود گرفته اما برادرش در تلاش است تا بتواند مسیر ژائو را بهتر از برادر بزرگترش طی کند. این دو بازیکن هم در مجموع ۳۱ میلیون یورو از نگاه این سایت ارزش دارند.

۲۶- بنوا بادیاشیل (چلسی) و لویس بادیاشیل (بورگوس)
مدافع چلسی که حالا در جمع آبی پوشان لندن توانسته از نظر فنی خودش را ثابت کند ۳۲ میلیون یورو ارزش دارد و برادر کوچکترش که در سطح دوم لالیگا بازی می‌کند تنها ۱۰۰ هزار یورو ارزش دارد.

۲۵- آلیسون (لیورپول) و میشل (ویتوریا)
این دو دروازه‌بان برزیلی هم روی هم رفته ۳۲.۲ میلیون یورو ارزش دارند که ۳۲ میلیون آن مختص شماره یک لیورپول است.

۲۴- فلیکس انمچا (دورتموند) و لوکاس انمچا (ولفسبورگ)
مهاجم جوان و آینده‌دار فوتبال آلمان هنوز به امید تکرار روزهای درخشان جام جهانی جوانان تلاش می‌کنند اما باز فلیکس با ۲۵ میلیون یورو، شرایط بهتری نسبت به برادر ۹ میلیون یورویی خودش دارد.

۲۳- رایان گراونبرخ (لیورپول) و دنزل گراونبرخ (تلستار)
این دو بازیکن هلندی در مجموع ۳۵.۲ میلیون یورو ارزش دارند و برادر کوچکتر تنها ۲۰۰ هزار یورو ارزش دارد.

۲۲- جو ویلوک (نیوکاسل) و کریس ویلوک (کویینز پارک رنجرز)
برادران ویلوک در مجموع ۳۶.۸ میلیون یورو از سمت ترنسفرمارکت ارزش گذاری شدند که قطعا در ادامه فصل بیشتر می‌شود.

۲۱- نیکو اشلوتربک (دورتموند) و کوین اشلوتربک (بوخوم)
۳۸ میلیون یورو ارزش مختص دو برادر آلمانی تبار خانواده اشلوتربک!

۲۰- سرگی میلینکوویچ ساویچ (الهلال) و وانیا میلینکوویچ ساویچ (تورینو)
صربستانی های جهان فوتبال در یورو ۲۰۲۴ احتمال می‌رود عدد مربوط به ارزش‌گذاری خود را بیشتر کنند اما در شرایط کنونی ۴۰ میلیون یورو ارزش این دو برادر است.

۱۹- فدریکو کیه‌زا (یوونتوس) و لورنزو کیه‌زا (سمپدوریا)
قطعا اگر کیه‌زا با مصدومیت های پی در پی مدت اخیر روبرو نمی‌شد، با توجه به کیفیت خود ارزش بیشتری داشت اما اکنون ۴۰.۰۱ میلیون یورو ارزش دارند که ۴۰ میلیون یوروی ان مربوط به مهاجم یوونتوسی‌‌ها است.

۱۸- روبین لی‌نورمن (رئال سوسیداد) و تئو لی‌نورمن (گنگام)
این ۲ برادر در مجموع ۴۰.۲ میلیون یورو از نگاه این وبسایت ارزش دارند.

۱۷- پاپه سار (تاتنهام) و سامبو سار (تیتوس)
هافبک تاتنهامی به مانند دیگر برادرانی که تا اینجا مرور کردیم، سهم زیادی در مجموع ارزش‌ها دارد و ارزش ۴۰.۵ میلیون یورویی که در نظر گرفته شده است، ۴۰ میلیون یوروی آن متعلق به پاپه است.

۱۶- جولیان براندت (دورتموند) و یاشا براندت (پادربورن)
این خانواده آلمانی هم با ۴۰.۶ میلیون یورو ارزش در نیمه این جدول حضور دارند.

۱۵- جانلوییجی دوناروما (پاری سن ژرمن) و آنتونیو دوناروما (پادووا)
۴۰.۶۵ میلیون یورو برای این ۲ برادر ایتالیایی ارزش مدنظر ترنسفر مارکت است.

۱۴- تئون کوپماینرز (اتالانتا) و پیر کوپماینرز (آلمره سیتی)
دو هافبک خوش تکنیک هلندی که در مجموع ۴۱ میلیون یورو ارزش دارند.

۱۳- فدریکو دی‌مارکو (اینتر) و کریستین دی‌مارکو (گوبیو)
۵۰ میلیون یوروی ارزش فدریکو را به ۱۰۰ هزار یوروی ارزش برادر کوچکتر اضافه کنید تا آن ها هم در این جدول قرار بگیرند.

۱۲- دیوگو ژوتا (لیورپول) و آندره سیلوا (پنافیل)
۵۰.۴ میلیون یورو ارزش دقیقا همان عددی است که آنها را از خانواده دی مارکو جلو می‌اندازد.

۱۱- جیکوب رمزی (استون ویلا) و آرون رمزی (برنلی)
البته ارون رمزی را با چهره خاص فوتبال ولز نباید اشتباه بگیرید؛ ۵۷ میلیون یورو ارزش برای دو برادر شرابی پوش فوتبال انگلیس به نظر می‌رسد مبلغ زیادی باشد.

۱۰- یورین تیمبر (آرسنال) و کوئینتین تیمبر (فاینورد)
از تیمبر آرسنالی‌ها مدت هاست به دلیل مصدومیتش خبری نیست و برادر دیگر هم که در کنار علیرضا جهانبخش بازی می‌کند، به فکر جدایی است. ۶۲ میلیون یورو ارزش، ۴۰ میلیون یورو یورین و ۲۲ میلیون کوئینتین!

۹- راسموس هویلوند (منچستریونایتد) و اسکار هویلوند (کپنهاگن)
۶۵ میلیون یورو!

۸- نیکو و ایناکی ویلیامز (اتلتیک بیلبائو)
دو برادر خوش تکنیک و بسیار توانمند نماینده ایالت باسک ۷۵ میلیون یورو ارزش دارند و حتی برخی از کارشناسان معتقد هستند این عدد به لطف استعداد نیکو قرار است بیشتر هم شود.

۷- الکسیس مک آلیستر (لیورپول) و کوین مک آلیستر (یونیون سن ژیلوا)
باز هم یک برادر لیورپولی دیگر که در این لیست می‌بینید؛ هافبک ملی پوش تیم ملی آرژانتین همراه با همبازی دنیس اکرت مهاجم ایرانی این تیم ۷۵ میلیون یورو از نگاه ترنسفرمارکت ارزش دارند.

۶- لوییس دیاز (لیورپول) و خسوس دیاز (بارانکیلا) 
همچنان برادران لیورپولی ادامه دارند؛ این بار ارزشی به مجموع ۷۵.۱۵ میلیون یورو!

۵- لروی سانه (بایرن مونیخ) و سیدی سانه (برانشوایگ)
تنها ۸۰ میلیون یورو ارزش برای دو فرزند پسر خانواده سانه...

۴- مارکوس تورام (اینتر) و کفرن تورام (نیس)
دو فرزند فوتبالیست لیلیان تورام قطعا با ارزش ۹۵ میلیون یورویی خود موجب خیال راحتی پدرشان می‌شوند.

۳- تئو هرناندز (میلان) و لوکاس هرناندز (پاری سن ژرمن)
این دو مدافع فرانسوی هم که از حالا برای یورو ۲۰۲۴ رویا پردازی می‌کنند، سطح فوق العاده‌‌ای از خود را به نمایش گذاشتند تا آنها را دو مدافع خاص برای آینده فوتبال بدانیم. ۱۰۵ میلیون یورو تنها مختص دو برادر خانواده هرناندز!

۲- کیلیان و اتان امباپه (پاری سن ژرمن)
کیلیان خودش به تنهایی با ۱۸۰ میلیون یورو ارزش از باارزش‌ترین ستارگان نسل جدید فوتبال است و برادرش هم که در آغاز راه است، از نگاه این سایت ۵ میلیون ارزش دارد.

۱- جود بلینگهام (رئال مادرید) و جوب بلینگهام (ساندرلند)
اختلاف این دو نفر با برادران امباپه زیاد نیست اما با توجه به کیفیت جوب برادر کوچکتر جود، احتمالا این اختلاف حتی با مادریدی شدن امباپه بیشتر شود؛ جود ۱۸۰ میلیون یورو ارزش دارد اما برادر کوچکترش هم ۹ میلیون یورو ارزش دارد تا بدین ترتیب بلینگهام‌ها گران‌ترین برادران فوتبال جهان باشند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • حمله تروریستی کروکوس را محکوم می‌کنیم
  • درخشش یک مازندرانی در جشنواره ملی کتاب و رسانه
  • سهیل حق شناس سرمربی و علی بهارمست مدیر فنی سپیدرود شدند
  • گزارش ویژه: گران‌ترین برادران دنیای فوتبال
  • برادر شوهر پاریس هیلتون در لیگ دسته دوم پرتغال!
  • حمایت ریو فردیناند از وینیسیوس جونیور: به تو افتخار می‌کنم، برادر
  • نامه این فوتبالیست به برادر ۴ ساله‌اش دنیا را تکان داد
  • نامه اندریک به برادر 4 ساله‌اش دنیا را تکان داد
  • سردار نقدی : روزی که مردم منطقه نظامیان آمریکایی را از تیرهای برق در بغداد و منامه آویزان کنند، چندان دیر نیست