Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدحجت مدنی گفت: مصرف این سوخت پاک در ۹۳ روز گذشته سال جاری، نزدیک به ۶۰ میلیون مترمکعب بوده که در قیاس با مدت مشابه سال قبل ۱.۶ درصد رشد داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل با اشاره به پتانسیل تولید گاز طبیعی فشرده در کشور گفت: تلاش شده سهم گاز طبیعی در سبد سوخت کشور افزایش یابد و از سوی دیگر با توجه به اینکه شبکه گاز در سراسر استان گسترده شده است، امکان استفاده از این سوخت به عنوان سوخت خودرو‌ها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدنی می‌گوید: با دارا بودن ۶۹ باب جایگاه عرضه سی‌ان‌جی، به طور میانگین روزانه بالغ بر ۶۴۵ هزار مترمکعب گاز طبیعی فشرده در بازه زمانی یاد شده به خودرو‌های گازسوز در سراسر استان عرضه شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوخت خودرو گاز طبیعی سی ان جی جایگاه سوخت گاز طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۴۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل

محمد علی پهناور در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال با فروش سه ملک در مجموع سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در این استان اختصاص می‌یابد.

وی با بیان اینکه این املاک در اسرع وقت به بخش خصوصی واگذار خواهد شد، افزود: اقدامات لازم برای فروش این املاک با هدف تامین اعتبار برای تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی استان انجام شده و مراحل نهایی را طی می‌کند.

پهناور بیان کرد: با فروش این املاک و تامین اعتبار مورد نیاز سه پروژه نیمه‌تمام ورزشی استان شامل اولین و مدرن‌ترین پیست اسکی سرپوشیده کشور در شهرک نیروی انتظامی شهر اردبیل، طرح‌های ورزشی نیمه‌تمام موجود در ورزشگاه تختی اردبیل شامل بهسازی و بازسازی زمین چمن، ساختمان و سکوی تماشاگران و احداث و راه‌اندازی ۶ خانه تخصصی برای ورزش‌های غیرتوپی و دفتر مشترک هیات‌های ورزشی و خانه جوانان در شهرک کوثر تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: امیدواریم با تکمیل و اتمام این پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام در کمترین زمان ممکن و با قرار دادن آنها در اختیار ورزشکاران و جوانان میانگین سرانه ورزشی استان افزایش یابد.

کد خبر 6085468

دیگر خبرها

  • دستور رئیس‌ جمهور برای اختصاص ۲۰۰ خودرو به کتابخانه سیار
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • کشف ۱۴۰ اصله قنداق جنگلی در اردبیل
  • ۷۰ درصد از مردم از کارت شخصی سوخت استفاده می‌کنند
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • قاچاقچیان چوب در دام مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • صرفه‌جویی ۱۵۲ میلیون دلاری در پرداخت یارانه سوخت با اسقاط خودروهای فرسوده در سال ۱۴۰۲