Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسوی نژاد گفت: ۲۸۴ پایگاه در طرح جبران و تثبیت یادگیری در خراسان جنوبی فعالیت می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سید علیرضا موسوی نژاد امروز در آیین افتتاحیه طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش آموزان ابتدایی استان، اظهار کرد: برای اولین بار در کشور با اختصاص سرانه ویژه به ازای هردانش آموز و با مشارکت خیرین و گروه های جهادی طرح «مدرسه تابستانی» اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود: با اجرای این طرح در ایام تابستان، اُفت تحصیلی دانش آموزان در ایام کرونا جبران خواهد شد.

وی با اشاره به افتتاح دومین طرح جبران و تثبیت یادگیری در خراسان جنوبی، ادامه داد: قریب یک هزار معلم زن و مرد استان در این امر مشارکت دارند.

موسوی نژاد با بیان اینکه مرحله اول طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش آموزان ابتدایی از ۱۶ بهمن سال گذشته آغاز و تا خردادماه سال جاری تداوم داشته است، گفت: مرحله دوم این طرح نیز از امروز ۱۲ تیرماه آغاز می شود و تا ۱۲ شهریور ماه امسال ادامه می یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از فعالیت ۲۸۴ پایگاه در طرح جبران و تثبیت یادگیری خراسان جنوبی خبر داد و افزود: در مرحله دوم اجرای طرح جبران و تثبیت یادگیری تعداد ۱۵ هزار و ۳۴۴ دانش آموز پایه اول تا ششم ابتدایی استان ثبت نام می شوند.

وی خاطر نشان کرد: بسته آموزشی «آسان بخوانیم و روان بنویسیم» به منظور تقویت مهارت خواندن و نوشتن در استان تولید شد و به تعداد دانش آموزان طرح در شهرستان ها و مناطق استان توزیع شده است.

موسوی نژاد بیان کرد: دانش آموزان دختر و پسر دوره اول ابتدایی، دروس فارسی و ریاضی را به مدت۲ روز و هردرس را حداقل ۲ جلسه در هفته و دانش آموزان دوره دوم ابتدایی نیز دروس فارسی، ریاضی و علوم را طی سه روز و هر درس راحداقل ۲ جلسه درهفته آموزش می بینند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: طرح جبران و تثبیت یادگیری خراسان جنوبی دانش آموزان موسوی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۴۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانش آموزان جنت آبادی برای حمایت از سپاه پاسداران + فیلم

دانش آموزان و فرهنگیان دبستان ۲۲ بهمن شهرستان جنت آباد استان خراسان رضوی به دنبال پاسخ مقتدرانه و شجاعانه جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی گرد هم آمدند و به جشن و شادمانی پرداختند و با سر دادن شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» انزجار خود را از این رژیم اعلام کردند.

مراسم دانش آموزان زیر بارش رحمت الهی در جوار مزار شهید گمنام برگزار شد.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: فتح الله برومندزاده - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

حمایت لارستانی‌ها از سپاه پاسداران برای حمله به اسرائیل + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • نیازمندی؛ شرط اصلی هدایت جوانان به حوزه فناوری/ دست سرنوشت باعث شد در این عرصه فعالیت کنم
  • بارندگی‌های اخیر، خشکسالی خراسان جنوبی را جبران نمی‌کند
  • پایگاه هوانیروز مشهد ۷۵ عملیات پروازی مردم‌یاری انجام داد
  • خراسان جنوبی در جایگاه چهارم طرح مسطورا
  • واکنش دانش آموزان بشرویه به عملیات وعده صادق سپاه علیه مواضع اسرائیل+ تصاویر
  • تجمع دانش آموزان جنت آبادی برای حمایت از سپاه پاسداران + فیلم
  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • مدارس ابتدایی کیش امروز غیرحضوری است
  • طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه