Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@23:21:27 GMT

حمید نیلی مدیر مجموعه تماشاخانه ایرانشهر شد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۴۲۹۱

حمید نیلی مدیر مجموعه تماشاخانه ایرانشهر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مهرداد باقری رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با صدور حکمی حمید نیلی را به عنوان مدیر تماشاخانه ایرانشهر منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

«جناب آقای حمید نیلی

سلام علیکم

نظر به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند جناب عالی در حوزه هنرهای نمایشی، به موجب این حکم به عنوان مدیر مجموعه تماشاخانه ایرانشهر منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توفیق روزافزون جناب عالی را از درگاه پروردگار متعال خواستارم.»

حمید نیلی پیش از این مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران، مدیرعامل انجمن تئاتر دفاع مقدس، مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری هومان هنر هور، دبیر ۲ دوره جشنواره تئاتر سراسری بچه‌های مسجد، مشاور عالی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و سردبیر اقتصادی شبکه خبر بوده است و تهیه‌کنندگی چندین نمایش در کارنامه‌اش به چشم می‌خورد.

کد خبر 5529549 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: حمید نیلی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تماشاخانه ایرانشهر حکم انتصاب تئاتر ایران خانه هنرمندان ایران حوزه هنری موسیقی ایرانی فیلم سینمایی آلبوم موسیقی فیلم کوتاه نقاشی سینمای مستند جشنواره فیلم شهر برنامه تلویزیونی هنرمندان تئاتر کارگردان تئاتر فیلم بدون قرار قبلی حمید نیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۴۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار رباعی‌های حمید رضا شکارسری پس از ۷ سال

حمیدرضا شکارسری از انتشار مجموعه رباعی‌های خود با عنوان «ما وقت نداریم بمیریم» توسط انتشارات فصل پنجم خبر داد. - اخبار فرهنگی -

حمیدرضا شکارسری شاعر در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ از انتشار کتاب تازه خود برای عرضه در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: «ما وفت نداریم بمیریم» عنوان مجموعه رباعی‌های من است که توسط انتشارات فصل پنجم در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: این مجموعه شامل 80 شعر من است که موضوعات متفاوت مرگ و زندگی‌ را در بردارد، بر خلاف سایر اشعار من که بیشتر با مضامین اجتماعی و سیاسی گره خورده‌اند،‌ اشعار این کتاب با مضمون هستی‌شناختی همراه هستند.

شکارسری با بیان این مطلب که پس از هفت سال به انتشار مجموعه رباعی‌های خود پرداخته است،‌ گفت:  آخرین رباعی‌هایی که از من منتشر شد،‌ هفت سال پیش بود،‌ و حالا پس از هفت سال این رباعی‌ها منتشر شده‌اند‌، البته پیش از این چند رباعی در فضای مجازی منتشر شده بود،‌ اما به صورت یکجا نه.

افشاگری‌های شکارسری در تاریخچه فشرده شعر نو

وی در پایان به خوانش یکی از رباعی‌های این مجموعه که عنوان کتاب نیز از آن گرفته شده است،‌ پرداخت،‌ این رباعی به شرح ذیل است:‌

از وقت گذشته‌ایم دیریم امروز
از عمر جلوتریم پیریم امروز
از موعد مرگمان گذشته است اما
ما وقت نداریم بمیریم امروز.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • میراث فرهنگی به سنگلج کمک کند/بی‌اعتنایی به طرح توسعه تئاتر قدیمی
  • اصغر همت با «گنجشک مفرغی» شهرام مکری به تئاتر برمی‌گردد
  •  منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می آید
  • منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • «یاخته» منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • آغاز ساخت یادمان آرامگاه استاد حمید سبزواری درشهرستان سبزوار
  • جان سنگلج در خطر است
  • واکنش مدیر تماشاخانه سنگلج به تخریب ساختمان مجاور
  • انتشار رباعی‌های حمید رضا شکارسری پس از ۷ سال