Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@12:38:54 GMT

بازگشت دلال‌های یارانه بگیر به میدان فردوسی

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۴۳۰۱

بازگشت دلال‌های یارانه بگیر به میدان فردوسی

به گزارش قدس آنلاین، با آغاز معاملات بازار ارز در روز جاری هم اکنون در حالی این بازار با نوسانی شدن نرخ توافقی ارز در صرافی‌ها مواجه شده که عرضه اسکناس دلار به نرخ صرافی بانکی منجر به شکل گیری صف طویلی از مردم کوچه و خیابان در مقابل این صرافی‌ها شده است.

بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد پیش از ظهر امروز به ازای هر نفر تعداد ۲۰۰۰ اسکناس دلار آمریکا به نرخ ۲۸ هزار و ۷۰۰ تومان و هم اکنون تا لحظه انتشار این خبر به قیمت ۲۷ هزار و ۳۰۰ تومان به عنوان قیمت ارز مسافرتی که علاوه بر پاسپورت، ویزا لیبل دار و برگه عوارض خروج از کشور را دارا باشند، فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در غیر اینصورت به ازای هر پاسپورت تنها ۳۰۰ عدد اسکناس با نرخ مسافرتی فروخته می‌شود.

این در حالی است که نرخ هر اسکناس دلار در بازار متشکل ارزی برای صرافی‌ها نیز هم اکنون ۳۱ هزار تومان به فروش می‌رسد.

نرخ ارز توافقی در صرافی دیروز ۳۱ هزار و ۵۰ تومان بسته شده بود. در بازار آزاد؛ اما نرخ هر اسکناس دلار در محدوده ۳۲ هزار و ۷۰۰ تومان معامله می‌شود.

بازگشت مجدد مردم کوچه و خیابان در مقابل صرافی‌ها که اغلب به دنبال سود ناشی از ما به تفاوت نرخ نرخ ارز بانکی با نرخ ارز بازار آزاد هستند در حالی است که بانک مرکزی در بازار بین بانکی نیز از افزایش محسوس نرخ سود خبر می‌دهد. برخی کارشناسان روند قیمت ارز در روزهای آینده را افزایشی دانسته اند.

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: وضعیت بازار ارز قیمت دلار اسکناس دلار صرافی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۴۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ جدید ارزها در مرکز مبادله ایران

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴ هزار و ۳۸ تومان و حواله دلار نیز به ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان رسید.

به گزارش مشرق، در معاملات امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۴ هزار و ۳۸ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۸۸ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۹۶۷ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۹۹۱ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۱۹۶ تومان است.

دیگر خبرها

  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان | خریداری در بازار نیست
  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه و ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
  • نرخ جدید ارزها در مرکز مبادله ایران
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان/ خریداری در بازار نیست
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
  • قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار رشد کرد