Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-29@10:19:50 GMT

پلی استیشن ۵ پرو با ویژگی‌های بهبودیافته

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۴۳۰۴

پلی استیشن ۵ پرو با ویژگی‌های بهبودیافته

فرارو-به نظر می‌رسد سونی مشابه آنچه در PS4 و PS5 Pro اتفاق افتاد، در حال به روزرسانی نسل فعلی کنسول بازی خود است. این شرکت در حال توسعه PS5 Pro به منظور ارائه عملکرد و گرافیک بهبود یافته در بازی‌ها می‌باشد.

به گزارش فرارو، در حالی که سونی هنوز هیچ جرئیاتی در خصوص PS5 Pro منتشر نکرده است، گزارش‌های متعددی در خصوص توسعه، تاریخ انتشار، مشخصات و موارد دیگر آن منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود PS5 Pro تراشه بسیار پیشرفته تری در مقایسه با PS5 و کیفیت بازی 8K را ارائه دهد. در حالی که هنوز هیچ چیزی به طور رسمی تایید نشده است، گزارش‌ها حاکی از آن است که PS5 Pro احتمالا تا سال ۲۰۲۴ راه اندازی می‌شود. در یک رویداد مطبوعاتی که اخیرا برگزار شد، شرکت الکترونیکی TCL ادعا کرده بود که PS5 Pro و نسخه ارتقا یافته ایکس باکس سری X|S در سال ۲۰۲۳ یا ۲۰۲۴ عرضه می‌شوند.

سونی قصد دارد تا سال ۲۰۲۴ کنسول PS5 Pro خود را عرضه کند. TCL ادعا کرده است که PS5 Pro می‌تواند ۱۲۰ فریم بر ثانیه با وضوح ۲۱۶۰ پیکسل و کیفیت 8K را ارائه دهد. این شرکت همچنین گفته که تراشه PS5 Pro می‌تواند معادل پردازنده گرافیکی AMD Radeon RX 7700 XT باشد. گزارش‌ها حاکی از آن است که عملکرد PS5 Pro می‌تواند دو برابر بهتر از PS5 باشد. انتظار می‌رود این کنسول با ردیابی پرتو‌های پیشرفته، تکنیک‌های رندر و تکنیک‌های بازسازی عرضه شود.

همچنین طبق برخی شایعات AMD در حال کار بر روی تراشه گرافیکی RDNA نسل بعدی مبتنی بر معماری Zen 3 است که انتظار می‌رود در PS5 Pro مورد استفاده قرار گیرد و احتمالا قیمت پایین تری داشته باشد. انتظار می‌رود PS5 Pro با استفاده از فرآیند ساخت جدید شرکت تولید نیمه هادی تایوان به نام N6 (۶ نانومتری) به جای فناوری فعلی N7 ساخته شود. PS4 Pro با قیمتی نزدیک به PS4 استاندارد سال ۲۰۱۷ عرضه شد. انتظار می‌رود سونی همان استراتژی را برای کنسول‌های نسل فعلی خود دنبال کند. احتمالا این کنسول با قیمتی در حدود ۵۰۰ تا ۶۳۰ دلار امریکا عرضه خواهد شد.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو

کلیدواژه: انتظار می رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۴۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قابلیت ترجمه هوشمند پیام‌ها در مکالمات Microsoft Teams چیست؟

مایکروسافت قابلیت جدیدی را برای Microsoft Teams معرفی کرده است که ترجمه هوشمند پیام‌ها را در چت ارائه می‌دهد. این ویژگی می‌تواند با کمک به کاربران در درک پیام‌ها به زبان‌های مختلف، ارتباطات را بهبود بخشد.

هنگامی که کاربر پیامی را به زبانی غیر از زبان دلخواه خود دریافت می‌کند، ترجمه‌ای برای درک بهتر پیشنهاد می‌شود. کاربران می‌توانند تنظیمات خود را برای انتخاب زبان‌هایی که نمی‌خواهند ترجمه کنند سفارشی کنند و انتخاب کنند که آیا می‌خواهند پیام‌ها ترجمه شوند یا خیر. کاربران همچنین می‌توانند تنظیمات ترجمه خود را با انتخاب زبان‌های برگزیده برای ترجمه و انتخاب این که آیا پیام‌ها باید به طور خودکار ترجمه شوند، سفارشی کنند.

به همین ترتیب، مایکروسافت در نقشه راه مایکروسافت ۳۶۵ اعلام کرد که Teams Walkie-Talkie در iOS به زودی با چارچوب Push-to-Talk اپل ادغام می‌شود و Microsoft Teams در نهایت یک برنامه یکپارچه در ویندوز ۱۱ دریافت می‌کند.

این ویژگی که با شناسه ویژگی ۹۹۸۴۱ شناسایی شده است، در ۱۴ مارس ۲۰۲۴ به نقشه راه اضافه شد و قرار است از آوریل ۲۰۲۴ راه اندازی شود و در پلتفرم دسکتاپ جهانی در دسترس خواهد بود.

منبع: دیلی میل

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • قابلیت ترجمه هوشمند پیام‌ها در مکالمات Microsoft Teams چیست؟
  • ویژگی‌های برنامه پنج‌ساله هفتم
  • فیلم بعدی آرونوفسکی معرفی شد/ آستین باتلر در نقش اصلی
  • ویژگی جامعه دینی قوی و صالح در قرآن
  • تبادل تجربیات بین شهردار بندرعباس با سرکنسول چین و کنسول قزاقستان
  • پیرس برازنان هم به آرون تیلور جانسون رای داد/ ویژگی کاریزماتیک
  • گوشی ریلمی 12X چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • زندگی با آیه‌ها؛ ویژگی کافران
  • تست شخصیت ریش: مدل ریش شما در مورد شما چه می‌گوید
  • نوشیدنی‌های موثر در درمان بیماری‌های کلیوی + فیلم