Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، احمد وحیدی روز یکشنبه در نشستی در محل وزارت کشور درباره نرخ مشارکت اتباع خارجی در طرح شناسایی اتباع   گفت: طرح شناسایی اتباع خارجی آغاز شده و تاکنون ۲ میلیون و ٣٠٠ هزار نفر برای ثبت نام مراجعه کردند و کارت‌های لازم را دریافت کردند اما هنوز برخی از اتباع مراجعه نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر کشور افزود: آن دسته از اتباعی که برای ثبت نام در این  طرح اقدام نکردند، حضورشان در کشور غیرقانونی است و برابر قوانین اقامت غیرقانونی با این افراد رفتار می‌شود.

وی ادامه داد: هرچند ملت ایران با اتباع کشورهای همسایه ارتباط خوبی دارند اما باید حضور اتباع در ایران ساماندهی شود.

وحیدی اظهار داشت: اتباعی که در این طرح مشارکت کردند و از منظر ما حضورشان شناسایی شده است از خدمات بانکی، بیمه‌ای و ارتباطاتی در ساختار مشخص بهره‌مند خواهند شد و می‌توانند فعالیت‌های  خود را در چارچوب قانونی دنبال کنند.

ادامه دارد....

برچسب‌ها احمد وحیدی وزارت کشور اتباع خارجی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: احمد وحیدی وزارت کشور اتباع خارجی احمد وحیدی وزارت کشور اتباع خارجی اتباع خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۴۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع

 یوسف شعبانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان بیان اینکه به کارگیری اتباع خارجی در همدان ممنوع است، افزود: سال گذشته ۵۰۰ اشتغال غیرقانونی با ۹۰ میلیارد ریال جریمه کشف و به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه همدان استان ممنوعه در بکارگیری کارگران اتباع خارجی است، گفت: در حال حاضر حدوداً ۷۰ شاغل اتباع خارجی به منظور انتقال تکنولوژی و دانش در استان به طور قانونی مشغول هستند.

گفتنی است استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه‌وبویراحمد، گیلان، مازندران، سیستان‌وبلوچستان، هرمزگان و همدان به طور کامل اقامت اتباع در آنها ممنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع
  • درخواست آرژانتین از پاکستان و سریلانکا : احمد وحیدی وزیر ایران را بازداشت کنید
  • درخواست آرژانتین علیه وزیر کشور ایران بعد از سفر خارجی
  • همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی
  • نیروهای فراجا در موضوع حجاب توجیه شده‌اند | غالب بانوان ما خود را متعهد می‌دانند
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • جریمه ۶ میلیارد تومانی کارفرما‌ها برای بکارگیری اتباع خارجی غیر مجاز
  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در استان فارس
  • نشست رسمی وزرای کشور ایران و پاکستان در اسلام‌آباد