Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،مهدی دوستی روز یکشنبه در آیین گلباران شهادتگاه شهدای پرواز ۶۵۵ اظهار داشت: این موضوع اهمیت دارد و نه اکنون که زمین‌لرزه رخ داده حتی اگر سنگ هم از آسمان ببارد جنایات آمریکایی ها را فراموش نمی‌کنیم و شبی نیست که مرور نکنیم چطور از آنان انتقام بگیریم.

وی ادامه داد: روند طوری است که به مرور زمان جمهوری اسلامی دست بالا را پیدا می‌کند و برای درک موضوع می‌توان قیاسی بین ۲ حاثه و سیر تاریخی میان آن‌ها داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ۱۲ تیر ماه سال ۱۳۶۷ مسافران بی‌گناه هواپیمای ۶۵۵ جمهوری اسلامی ایران توسط پیشرفته‌ترین ناو آمریکایی در خلیج فارس هدف قرار می‌گیرد و در آن میزان و توانی نبودیم که انتقام مناسبی از آمریکایی ها بگیریم.

رییس شورای تامین هرمزگان گفت: اما سال‌ها بعد پیشرفته‌ترین پهباد آمریکایی به آسمان سرزمین جمهوری اسلامی ایران وارد می‌شود و هدف قرار می‌گیرد و این مقابله مؤثر توسط برادران ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد.

وی اشاره کرد: قدرت و توان تحرک آمریکایی ها در دریا و هوا گرفته شده که بخشی از آن مدیون عزیزانی هستند که در این نشست حضور دارند.

قهرمانان ما واقعی هستند

استاندار هرمزگان اظهار داشت: قهرمانان ما برخلاف آمریکا پوشانی نبوده و واقعی هستند، عزیزان ما در نیروهای دریایی ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عزتی برای جمهوری اسلامی هستند و همین‌ها هستند که توان رزم آمریکایی ها را گرفته و به آن‌ها اجازه تحرک و حرکت نمی‌دهند.

دوستی افزود: همیشه به یاد این شهدای عزیز هستیم و به طور حتم انتقام خون هرکسی که به واسطه و یا بدون واسطه توسط آمریکایی ها به شهادت رسیده گرفته خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی در مسیر خود از انقلاب در هر مرحله با دشمنی آمریکایی ها روبه رو بوده و هیچ مرحله‌ای نبوده که آنان قساوت و دشمنی خود را نشان نداده باشند.

بزک کردن آمریکا سخت است و باید به لیبرال های داخلی دست مریزاد گفت

رییس شورای اداری هرمزگان ابراز داشت: بزک کردن آمریکا بسیار سخت است و واقعاً به برخی از لیبرال هایی که چهره آمریکا را بزک می‌کنند باید دست مریزاد گفت.

دوستی بیان کرد: زیبا کردن یک هیولا بسیار سخت است، شاید بتوان کسی را با دست کشیدن بر بینی و آبرو قیافه ای زیبا از آن درست کرد اما هیولا و شیطان را بزرگ کردن به آرایشگران قهاری نیاز دارد.

وی تصریح کرد: نفوذی های داخلی دوره خود را به خوبی دیده اند اما کار بسیار سختی در پیش دارند تا چهره کریه آمریکایی ها را بزک کنند.

اولین کار باید مقابله با جریان بزک کننده آمریکا باشد

استاندار هرمزگان خاطر نشان کرد: اولین کار ما باید مقابله با این جریانی باشد که سعی در بزک کردن چهره کریه آمریکایی ها دارد و با روشنگری و دادن اطلاعات و گفتن و نوشتن می‌توان این کار را انجام داد.

وی تصریح کرد: نزدیک به ۶۰ نفر از این شهدایی که امروز در این محل به شهادت رسیدند کودک و نوجوان بودند، این‌ها را باید گفت و بر سنگ تاریخ نوشت، باید به برخی اعداد هویت داد.

به گزارش ایرنا استاندار هرمزگان خاطر نشان کرد: باید به ۱۲ تیرها، به ۶۵۵ ها هویت داد و آن اندازه در تاریخ نوشت و گفت که کار نفوذی هایی که سعی در بزک کردن چهره کریه شیطان دارد سخت تر شود.

دوستی ادامه داد: به طور حتم باید در کتاب‌ها درسی آن اندازه گفته شود که در تاریخ کشور بماند و هیچ گاه فراموش نکنیم آمریکای واقعی کیست و چه جنایت هایی کرده است.

دموکرات ها و جمهوری خواهان ۲ بازوی یک راهبرد هستند

رییس شورای تامین هرمزگان تاکید کرد: هیچ تفاوتی بین دموکرات ها و جمهوری خواهان آمریکا وجود ندارد و درواقع نادان‌تر از کسانی که به آمریکا اعتماد می‌کنند کسانی هستند که بین این ۲ بازوی شیطان تفاوت قایل می‌شوند.

وی افزود: این‌ها ۲ بازوی متفاوت با یک راهبرد هستند که هر مرتبه ممکن است از مسیر دیگری بروند، ان‌شاءالله همان مدالی که آمریکایی ها بر سینه جانیتکاران و قاتلان شهدای ما زندند یک روزی خواهد آمد که بر سینه انتقام گیران از آمریکایی ها خواهیم زد.

تا آخر در کنار مردم هستیم

وی با اشاره به زمین لرزه سایه خوش گفت: این ساعت‌ها که برخی از هم استانی ها در غم از دست دادن عزیزان شان هستند و پنج نفر از هم استانی ها را در زلزله بامداد دیروز از دست دادیم.

دوستی افزود: آنچه غم مردم را تسلی می‌دهد همکاری و هماهنگی است که بین همه دستگاه‌ها و جغرافیای کشور و استان های کشور وجود دارد،ان شاءالله تا آخرین لحظه این مسیر را ادامه می‌دهیم و در کنار مردم هستیم تا بتوانیم گوشه‌ای از این رنج و آلام را بکاهیم.

فاجعه شهادت ۲۹۰ مسافر هواپیمای ۶۵۵ آمریکایی ها را تا ابد روسیاه کرد

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در این مراسم گفت: این جنایت ۳۴ سال پیش دقیقاً در روز یکشنبه در تاریخ بشری رخ داد و ۲۹۰ مسافر و خدمه بدست آمریکایی های جنایتکار به شهادت رسیدند.

دریادار دوم پاسدار عباس غلامشاهی ابراز داشت: فاجعه‌ای که آمریکاییان جنایتکار را تا ابد رو سیاه خواهد کرد، همه کارشناسان اذعان دارند ساده ترین کار تشخیص هواپیمای مسافربری از جنگی است چه برسد به ناو پیشرفته وینسن که همزمان می‌توانست بیش از ۱۰۰ هدف هوایی را شناسایی کشف و رهگیری کند.

وی ادامه داد: این ناو با دروغ توسط آمریکایی ها به عنوان هواپیمای جنگی معرفی می شد که را که از فرودگاه بندرعباس برخاسته و با موشک پیشرفته هدف قرار گرفته است و مدعی بودند یک اف ۱۴ ایران را هدف قرار داده اند.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: بسیار سریع دنیا متوجه فاجعه می‌شود و تکه پاره های مسافران بیگناه، ۶۶ کودک زیر ۱۲ سال و ۵۳ زن مظلوم بر آب های خلیج فارس شناور می‌شود و دروغ روشن و واضح آمریکایی‌ها بر دنیا آشکار می‌شود.

دریادار دوم پاسدار غلامشاهی گفت: آمریکایی ها به این دروغ هم اکتفا نکرده و با کار ننگین و زشت به فرد احمق و نادان، راجرز مدال افتخار می دهند.

وی تاکید کرد: امروز پس آمده‌ایم ادعای دروغین سردمداران حقوق بشر را افشا کنیم، به خصوص برای نسل هایی که آن جنایت را ندیده‌اند و شاید باور نکنند.

سرنگونی هواپیمای مسافری مصداق حقوق بشر آمریکایی است

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: این داستان سرایی نیست بلکه حقیقتی است که در تاریخ جهان رخداده است، آمریکایی هایی که دم از حقوق بشر و انسان ها می‌زنند این مصداق حقوق بشر آمریکایی است.

وی گفت: پنج کشور دنیا شامل امارات، پاکستان، هند، ایتالیا یوگسلاوی هم در این هواپیما مسافر داشته اند که جوانان هر کدام از این کشورها می توانند از مسوولان خود بپرسند چه بر سر مسافران این پرواز آمد.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عجیب است که این کشورها در خصوص حادثه ۱۲ تیر با گذشت ۳۴ سال چیزی نمی گویند، به جوانان اعلام ‌می‌کنیم این گوشه‌ای از خبابت آمریکایی هاست.

دریادار دوم پاسدار غلامشاهی تاکید کرد: ۴۴ سال و از روز پیروزی انقلاب اسلامی شاهد فتنه ها و دشمنی ها و خباثت های آمریکایی ها هستیم، مسافران پرواز ۶۵۵ چه گناهی مرتکب شده بودند و چه جرمی داشتند.

وی تاکید کرد: اگر آمریکایی ها در برابر رزمندگان مستأصل شده بودند مردانگی این بود که در خلیج فارس عرض اندام می‌کردند، اگر بگویند اشتباه کردیم زشتی و فضاحتی است.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: این همه ادعا دارند، پیشرفته ترین ناو دنیا را در اختیار داشتند، اگر بگویند اشتباه نکردیم که در حقیقت هم نکردند.

سرنگونی پرواز ۶۵۵ با دستور مستقیم ریگان انجام شد

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم بدانند هیچ اشتباهی در کار آمریکایی ها و فرمانده نالایق ناو وینسن نبود، این کار با دستور مستقیم شخص رییس جمهور آمریکا، ریگان انجام شد تا بر ایران فشار بیاورد حتی اگر با کشتن انسان‌های بی گناه باشد.

دریادار دوم پاسدار غلامشاهی اضافه کرد: این جنایت تا ابد بر پیشانی آمریکایی ها خواهد ماند.

هدف قرار دادن ۲۹۰ سرنشین یک فروند هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی در خلیج فارس با شلیک ۲ موشک از سوی ناو آمریکایی وینسنس، خبری بود که مردم جهان را در روز ۱۲ تیر ماه ۱۳۶۷ در بهت فراوان قرار داد.

برچسب‌ها جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هرمزگان ایالات متحده آمریکا پرواز ۶۵۵ جمهوری اسلامی بندرعباس خلیج فارس ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هرمزگان جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هرمزگان ایالات متحده آمریکا پرواز ۶۵۵ جمهوری اسلامی بندرعباس خلیج فارس ایران دریادار دوم پاسدار استاندار هرمزگان آمریکایی ها جمهوری اسلامی خاطر نشان پرواز ۶۵۵ خلیج فارس بزک کردن حقوق بشر هدف قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۴۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: به توافقات انجام شده میان آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امورخارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص توافق اخیر جمهوری آذربایجان و ارمنستان در مورد برخی مسائل مورد اختلاف مرزی اظهار داشت: ما به توافقات انجام شده بین جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان در نشست کمیسیون تحدید حدود بین دو کشور احترام می‌گذاریم.

کنعانی افزود: استمرار تلاش‌های دو کشور برای حل و فصل مسائل مرزی با توسل به روش‌های مسالمت آمیز در چارچوب احترام متقابل دو کشور به حاکمیت و تمامیت ارضی یکدیگر لازمه استقرار صلح و ثبات پایدار در قفقاز جنوبی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • تنبیهِ متجاوز؛ از طوفان شن تا وعده صادق
  • شن‌هایی که مامور خدا بودند
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا
  • کنعانی: به توافقات انجام شده میان آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است