Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور با اشاره به طرح شناسایی اتباع بیگانه فاقد مدرک هویتی در کشور، گفت: تا کنون دو میلیون و ۳۰۰ هزار تن از اتباع مراجعه کرده و کارت لازم را دریافت کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، احمد وحیدی در جلسه کمیسیون ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی با حضور در جمع خبرنگاران، با اشاره به طرح شناسایی اتباع بیگانه در کشور، اظهار کرد: برخی از این افراد هنوز به این طرح (شناسایی اتباع بیگانه فاقد مدرک هویتی) مراجعه نکرده‌اند و افرادی که مراجعه نکردند از دید ما حضورشان از این پس غیرقانونی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برابر یک اقامت غیر قانونی با اتباعی که  برای ثبت نام در این طرح (شناسایی اتباع بیگانه فاقد مدرک هویتی)  ثبت نام نکرده‌اند برخورد خواهد شد، در عین حال ادامه داد: البته ما با همسایگان خود رابطه خوبی داریم اما باید همه اینها سامان یافته و (حضورشان) با حساب و کتاب باشد و به همین دلیل آنهایی که مشارکت کردند و آمدند از دید ما حضورشان شناسایی شده است و از خدمات بانکی و بیمه و ارتباطات در چارچوبی که مشخص می‌شود برخوردار خواهند شد.

به گفته وحیدی، اتباعی که در این طرح ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند در زمان بندی‌هایی که مشخص خواهد شد فعالیت‌هایشان را مطابق با چارچوب  قانونی انجام داده و حضورشان مجاز است، اما حضور اتباعی که ثبت نام نکرده‌اند، غیر قانونی بوده و این غیر قانونی بودن به آن معناست که باید به وطن خود بازگردند.


ادامه دارد

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزير کشور اتباع بيگانه شناسایی اتباع بیگانه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۴۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در استان فارس

بهرنگ قربانی مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس گفت: دفترچه‌های سپرده‌گذاران اتباع خارجی استان فارس به استناد طرح جذب و مدیریت سرمایه‌های اتباع خارجی در زنجیره تولید، چاپ و در اختیار دفاتر کفالت، اقامت و اشتغال اتباع خارجی استان فارس جهت توزیع قرار گرفت.

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس افزود: دفترچه‌های فوق دارای مهلت ۶ ماهه است که پس از بررسی وضعیت فرد، قابل تمدید است.

وی به ضریب امنیتی دفترچه‌ها اشاره کرد و گفت: ضریب امنیتی این دفترچه‌ها با توجه به استفاده از کاغذ چاپ پول و وجود بارکد امنیتی، شماره سریال، مهر برجسته، امضا و مشخصات فردی تبعه بسیار بالا و غیر قابل جعل است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور و دستگیری ۲۰ متهم
  • جریمه ۶ میلیارد تومانی کارفرما‌ها برای بکارگیری اتباع خارجی غیر مجاز
  • رفع مسدودی بیش از هزار و ۳۰۰ کارت ملی در استان قزوین
  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در استان فارس
  • رفع انسداد بیش از ۱۳۰۰ کارت ملی در قزوین
  • مرکز مبادله ایران فاقد وجاهت قانونی است؟
  • دفاع وزیر کشور از بازگشت گشت ارشاد: حجاب در جمهوری اسلامی از ارکان هویتی نظام است
  • تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده‌گذاری اتباع در خراسان رضوی
  • آیا مرکز مبادله ارز و طلای ایران، فاقد وجاهت قانونی است؟
  • وزیر کشور: از طرح «نور» تقدیر می‌کنم / قریب به اتفاق شهروندان همراهی کرده اند / مسئله حجاب از ارکان هویتی نظام است