Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@18:30:29 GMT

سقوط یک زن به همراه دو فرزند به کانال آب

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۴۳۵۰

سقوط یک زن به همراه دو فرزند به کانال آب

سخنگوی اورژانس بابل از سقوط یک زن به همراه دو فرزند خود به کانال آب، خبر داد.

به گزارش ایمنا، مهدی غلام نیای روشن اظهار کرد: ساعت ۱۸:۲۲ امروز گزارشی به مرکز اورژانس مبنی بر غرق‌شدگی سه نفر در کنارگذر جنوبی نقیب کلاء هتکه پشت داخل کانال آب، گزارش شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه دختر بچه سه ساله، زن ۵۵ ساله و پسربچه پنج ساله به داخل کانال آب سقوط کردند، افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز دیسپچ اورژانس بابل تکنسین‌های پایگاه هتکه پشت و کیا کلاء را به محل حادثه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی اورژانس بابل ادامه داد: دختربچه سه ساله پس از اینکه از آب به بیرون آورده شد، تکنسین‌های اورژانس عملیات احیا را انجام می‌دهند اما هیچ ثمری نداشته است؛ با این حال وی به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شد درحالی که تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان هم ثمری نداشت.

وی خاطرنشان کرد: زن ۵۵ ساله پس از اقدامات درمانی حاضر به انتقال به بیمارستان نشد و تیم غواصی آتش‌نشانی به علت سرعت و عمق آب هنوز موفق نشدند پسربچه پنج ساله را پیدا کنند.

منبع: رکنا

کد خبر 585732

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فوت در اثر غرق شدگی امداد و نجات در غرق شدگی آمار غرق شدگی در اصفهان آمار غرق شدگی در ایران قربانیان غرق شدگی نجات کودک از غرق شدگی غرق شدگی در کانال آب حادثه اخبار حوادث وضعیت اخبار حوادث در ایران سقوط به کانال آب غرق شدگی در بابل شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کانال آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۴۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ جانباخته و ۱۵۶ مصدوم درتصادفات کرمان

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان اعلام کرد، حوادث رانندگی استان کرمان طی شبانه روز گذشته ۱۵۶ مصدوم برجای گذاشته که ۱۱۰ نفر مصدومان تصادفی  با اورژانس به بیمارستان  منتقل شدند و ۴۶ مصدوم دیگر نیز در محل حادثه درمان شدند.

 براساس گزارش آماری دانشگاه های علوم پزشکی کرمان در طرح سلامت نوروزی از ساعت ۰۷:۳۰ روز ششم فروردین  تا ساعت ۰۷:۳۰ امروز (سه شنبه)، این استان همچنین تعداد ۶  جانباخته تصادفی در حوادث رانندگی و ۲۴ نفر فوتی غیرتصادفی داشته است.

تعداد مصدومان تصادفی انتقال یافته توسط اورژانس به بیمارستان ۱۱۰ نفر، بیماران غیرتصادفی انتقال یافته ۲۱۵ نفر، مصدومان تصادفی درمان شده در محل حادثه ۴۶ نفر، بیماران غیرتصادفی درمان شده در محل ۲۲۳ نفر، بازدید از بیمارستان ها، مراکز بهداشتی و درمانی و پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی ۳۷ مورد و آمار کل مراجعان به اورژانس بیمارستان ها طی مدت زمان یاد شده ۹ هزار و ۴۸۶ نفر بودند.

همچنین تعداد بیماران سرپایی و بیماران بستری شده در اورژانس بیمارستان ها به ترتیب هشت هزار و ۱۸۰ نفر و هزار و ۲۹۷ نفر بود، بیماران منتقل شده به بخش های ویژه ۷۹ نفر، بیماران منتقل شده از اورژانس به بخش های عادی ۳۵۹ نفر، تعداد موالید ۱۲۷ مورد، اعمال جراحی اورژانسی ۱۳۰ مورد و غیر اورژانس ۱۶۶ مورد و اعزام های بین بیمارستانی ۳۸ مورد بوده است.

در گزارش مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی کرمان، بازدیدهای بهداشتی از اماکن هزار و ۹۱۳ مورد، مقدار مواد غذایی فاسد جمع آوری شده یکهزار و ۴۸۷ کیلوگرم، مراکز و اماکن متخلف تعطیل شده چهار مورد، تعداد بازدید های حوزه غذا و دارو ۱۰۸ مورد بیان شده است.

آمار جانباختگان تصادفی براساس اطلاعات ثبت شده در اورژانس های پیش بیمارستانی و بیمارستانی استان کرمان تنظیم شده در حالی که متولی اصلی اعلام آمار متوفیان حوادث ترافیکی، اداره کل پزشکی قانونی است.

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار یک خانم از کوه در شهرستان بویراحمد
  • سقوط مرگبار خانم ۳۵ساله در گردنه«ماه پرویز» بویراحمد
  • یک فوتی و ۸ مصدوم در دو سانحه رانندگی در خوزستان
  • مراجعه ۱۵۰۰ نفر به بیمارستان جزیره کیش در تعطیلات نوروزی
  • فیلم | سقوط مرد ۵۵ ساله در آبشار کوهرنگ | فوران وحشتناک آب را ببینید
  • ماجرای سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی
  • بلع مواد مخدر جوان ۲۵ ساله را روانه بیمارستان کرد
  • ۱۰ مصدوم بر اثر انفجار گاز در آخمقیه تبریز + فیلم
  • مصدومیت ۱۲ نفر طی ۲ حادثه در خوزستان
  • ۶ جانباخته و ۱۵۶ مصدوم درتصادفات کرمان