Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالحمید عباس شیاری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به طرح‌های مدیریت مصرف برق به منظور عبور از پیک تابستان ۱۴۰۱ ، افزود:در راستای تحقق برنامه های مدیریت مصرف و به منظور افزایش کنترل پذیری شبکه برق و بهبود کیفیت ولتاژ و اجرای طرح فهام ( فراسامانه هوشمند اندازه‌ گیری و مدیریت انرژی) این تعداد کنتور هوشمند از ابتدای امسال تاکنون در سطح شبکه برق کلانشهر اهواز نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با نصب این تعداد کنتور هوشمند از ابتدای امسال، مجموع کنتورهای هوشمند شبکه برق اهواز به تعداد ۱۶ هزارو ۹۱ دستگاه رسیده است.

وی گفت: نصب این کنتورهای هوشمند این امکان را برای مشترکان فراهم می‌کند تا با وارد کردن رمزکاربری و رمز عبور، اطلاعات برق مصرفی خود را به صورت روزانه پایش و مدیریت کنند و همچنین قبض میان دوره ای خود را از طریق سایت مذکور دریافت و هزینه برق خود را مدیریت کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز ادامه داد: این شرکت به منظور کمک به شفافیت و افزایش مشارکت شهروندان در برنامه‌های مدیریت مصرف با پایش مستمر اطلاعات ولتاژ تحویلی به صورت روزانه از طریق مرکز پایش انرژی، برای بهبود کیفیت برق تحویلی به مشترکان نیز اقدام لازم را انجام می‌دهد.

شیاری افزود: در بخش کشاورزی نیز تعداد ۱۷۰ شمارشگر هوشمند برای چاه‌های آب نصب شده است و همچنین با اعمال بسته پیشنهادی و تشویقی به کشاورزان و تغییر زمان استفاده از پمپ برقی، می‌توانند از برق

رایگان بهره‌مند شوند.

شرکت توزیع برق اهواز دارای ۱۱ هزار کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف، ۱۶ هزار دستگاه ترانسفورماتور و۶۱۰هزار مشترک فعال است.

برچسب‌ها شركت‌ توزيع نيروی برق اهواز مصرف بهینه برق کشاورزی اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شركت توزيع نيروی برق اهواز مصرف بهینه برق کشاورزی شركت توزيع نيروی برق اهواز مصرف بهینه برق کشاورزی اهواز برق اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۴۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز ۵۳ درصد چاههای صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: هزار و ۶۴۵ حلقه چاه آب مجاز صنایع در استان واجد شرایط هوشمندسازی هستند که تاکنون ۸۸۲ فقره از این تعداد به کنتور هوشمند مجهز شده و ۷۶۳ حلقه چاه صنایع هنوز به کنتور هوشمند مجهز نشده اند.     محمد علی نعمت‌نژاد افزود: طبق مصوبه کمیته تخصصی کارگروه ملی سازگاری با کم آبی مقرر شده چاه های آب تمام صنایع استان خراسان رضوی تا پایان مهر امسال به کنتور هوشمند تجهیز شوند.     مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی ادامه داد: طبق این مصوبه، صنایع متخلف با قطع برق روبرو خواهند شد.   نعمت نژاد گفت: ۹۶ درصد چاه‌های کشاورزی در استان خراسان رضوی نیز برای جلوگیری از برداشت بی‌رویه و غیر اصولی آب از منابع زیرزمینی، به کنتور هوشمند مجهز شده است.   او افزود: فرو نشست زمین از تبعات برداشت غیر اصولی آب از منابع زیرزمینی است و طبق برآوردهای انجام شده، نرخ فرو نشست زمین در بخش مرکزی دشت مشهد بین ۱۵ تا ۱۷ سانتی‌متر در سال است، درحالیکه که ۵۰ درصد جمعیت استان در همین بخش ساکن هستند.   مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: عمده فشار برنامه‌های کنترل و مدیریت مصرف آب و تعادل آبخوان بر روی بخش کشاورزی است، بخش‌های شرب و صنعت نیز باید نقش خود را در این زمینه ایفا کنند.   خراسان رضوی هفت درصد گستره کشور را داراست که ۷۶ درصد آن خشک و بقیه دارای اقلیم نیمه خشک است، ۳۷ حوضه آبریز در خراسان رضوی وجود دارد که به دلیل برداشت بی رویه از منابع آب زیرزمینی، این آبخوانها دچار افت شدید شده و ۳۴ محدوده از ۳۷ محدوده در حالت ممنوعه و ممنوعه بحرانی قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تجهیز ۵۳ درصد چاه های صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • تجهیز ۵۳ درصد چاههای صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • ۳۲۰۰ کنتور هوشمند روی چاه‌های آب در کرمانشاه نصب‌ شد
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند محقق ایرانی استنفورد
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند ممکن شد
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند
  • رشد ۶ درصدی مصرف برق در صورت افزایش قابل توجه دما
  • افزایش ده برابری هوشمند سازی شبکه برق شیراز
  • جمع آوری بیش از ١١ هزار انشعاب غیر مجاز آب در اهواز
  • صرفه‌جویی ۲۵۰ مگاواتی برق در شیراز با نصب کنتور‌های هوشمند