Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از شناسایی ۷۱۷ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور خبر داد.

به گزارش ایران آنلاین تا کنون ۶۴ میلیون و ۶۵۱ هزار و ۸۲۱ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶ هزار و ۶۷ نفر دُز دوم و ۲۷ میلیون و ۷۶۲ هزار و ۹۲۴ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۰ میلیون و ۴۲۰ هزار و ۸۱۲ دُز رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شبانه روز گذشته ۱۸ هزار و ۲۳۱ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

از دیروز تا امروز ۱۲ تیرماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۱۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۰۴ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۳۹ هزار و ۵۵۷ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۳۹۶ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۶۳ هزار و ۲۸۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۲۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۲ میلیون و ۶۴۰ هزار و ۷۵۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۰۵ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۴۳ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند. 

انتهای پیام/

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شهرستان در وضعیت کووید۱۹ در کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۴۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه‌جویی ناشی از تاثیر «پیگیری بیمار» بر شاخص‌های «بستری مجدد» بررسی می‌شود

معاون پرستاری وزارت بهداشت با اشاره به طرحی تحقیقاتی با مرکز تحقیقات بیمه سلامت گفت: هدف از انجام این طرح تحقیقاتی، تعیین میزان صرفه جویی ریالی ناشی از تاثیر مداخله واحدهای آموزش و پیگیری بیمار بر شاخص‌های بستری مجدد، رضایتمندی بیماران و مراجعات غیرضروری به اورژانس بیمارستان است.

به گزارش ایسنا، دکتر عباس عبادی، معاون پرستاری وزارت بهداشت در نشست امضای این تفاهم نامه، گفت: افزایش بار بیماری‌های مزمن و صعب العلاج و عدم تبعیت بیماران از درمان پس از ترخیص، از جمله چالش‌های نظام سلامت در ایران است که علاوه بر پیامدهایی نظیر بستری مجدد و مراجعات برنامه ریزی نشده به اورژانس ها، هزینه هنگفتی را به بیمار و نظام سلامت تحمیل می‌کند.

وی افزود: معاونت پرستاری در راستای پاسخ به این نیاز، واحدهای آموزش و پیگیری بیمار را پس از یک دوره طرح آزمایشی، در سال ۱۴۰۱ در بیمارستان های سراسر کشور راه اندازی کرد که در حال حاضر، به پیگیری پس از ترخیص بیماران مبتلا به ۱۱ بیماری مزمن و صعب العلاج می پردازند.

عبادی در خصوص هدف از واگذاری طرح تحقیقاتی به مرکز تحقیقات بیمه سلامت بیان کرد: هدف از انجام این طرح تحقیقاتی، تعیین میزان صرفه جویی ریالی ناشی از تاثیر مداخله واحدهای آموزش و پیگیری بیمار بر شاخص‌های بستری مجدد، رضایتمندی بیماران و مراجعات غیرضروری به اورژانس بیمارستان است.

 وی اظهار امیدواری کرد که با اجرای این طرح، شاهد صرفه جویی قابل توجهی در هزینه‌های پرداختی توسط بیمه‌ها باشیم.

معاون پرستاری وزارت بهداشت امضای این تفاهم‌نامه را گامی مهم در جهت ارتقای کیفیت خدمات پرستاری و بهینه‌سازی نظام سلامت در ایران بر شمرد و گفت: در این تفاهم‌نامه، همکاری در زمینه‌های مختلفی از جمله طراحی و اجرای طرح‌های تحقیقاتی، تبادل اطلاعات و یافته‌های علمی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و همایش‌های علمی پیش‌بینی شده است.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، این تفاهم نامه با هدف ارتقای کیفیت خدمات پرستاری و بهینه‌سازی نظام سلامت به امضای دکتر عباس عبادی، معاون پرستاری وزارت بهداشت و دکتر محمد عفت پناه سرپرست مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وجود بیش از ۱۱۰۰ بیمار هموفیلی در استان اصفهان
  • ۹۲ بیمار هموفیلی تحت پوشش کانون هموفیلی چهارمحال و بختیاری
  • نخستین اهدای عضو سال‌جاری کرمانشاه جان ۳ بیمار را نجات داد
  • تلاش برای تسهیل تامین داروهای بیماران خاص/ دپو ۳ ماهه سرم در کشور
  • ناپایدار شدن وضعیت جوی از آخر هفته در زنجان
  • هوش مصنوعی نارسایی قلبی را از حجم پا تشخیص می‌دهد
  • تسهیل در تامین داروی بیماران خاص / دپوی سه ماهه سرُم
  • هوش مصنوعی نارسایی قلبی را از طریق حجم پا تشخیص می‌دهد
  • شناسایی بیماران مبتلا به تب‌مالت در این استان
  • صرفه‌جویی ناشی از تاثیر «پیگیری بیمار» بر شاخص‌های «بستری مجدد» بررسی می‌شود