Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا رضایی کوچی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: در بازدید از مناطق روستایی و عشایری با حضور شبیهی مجری طرح برق‌رسانی روستایی شرکت توانیر کشور، مدیرکل امور مجلس شرکت توانیر و کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس مشکلات برق‌رسانی به مناطق روستایی و عشایری بدون برق جهرم و ایستگاه‌های برق شهر جهرم بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این بازدید، معضلات برق‌رسانی مناطق روستایی و عشایرنشین مادوان ۱ و ۲، چاه چیتکی و روستای علویه در بخش کردیان‌، چمه سبز، تل حیدری، دوبند زنگویه بخش مرکزی جهرم، مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در ادامه وضعیت ایستگاه فوق توزیع جهرم یک در راستای افزایش توان ایستگاه و ارتقا و تسریع در روند اجرای پروژه ایستگاه جهرم چهار نیز بررسی شد.

کد خبر 5529619

منبع: مهر

کلیدواژه: جهرم برق رسانی بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه زمین لرزه خراسان رضوی کنکور مشهد ویروس کرونا آمار کرونا جهرم بیرجند ایلام سنندج مناطق روستایی برق رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۴۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایری لرستان

فریبا ولی‌پور گفت: در ادامه اجرای ماده ۲۱ قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، مادران غیر شاغل روستایی و عشایری که دارای سه فرزند و بیشتر هستند، به صورت رایگان در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر زیر پوشش بیمه اجتماعی قرار می‌گیرند.

وی افزود: مرحله نخست پیش ثبت‌نام بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر تا ۳۰ فروردین امسال بود.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری لرستان در ادامه اظهارداشت: با توجه به اینکه متقاضیان بیشتری خواهان استفاده از این طرح بودند، به وسیله مکاتباتی که با صندوق بیمه روستایی کشور در خصوص تمدید زمان ثبت‌نام انجام شد، خوشبختانه موافقت این مجموعه را به دست آوردیم.

ولی پور با اشاره به اینکه این زمان تا پایان اردیبهشت تمدید شده است، یادآورشد: مشمولان می‌توانند با مراجعه به دفاتر کارگزاری یا مراجعه به سایت www.roostaa.ir برای ثبت اطلاعات خود اقدام کنند.

وی گفت: با توجه به اولویت‌بندی ثبت‌نام مشمولان از سوی ستاد ملی جمعیت، مرحله پیش ثبت‌نام نخست مربوط به مادرانی است که تاریخ تولد فرزند سوم و بالاتر آنها از تاریخ اول فروردین سال ۹۶ به بعد باشد.

فریبا ولی پور افزود: مادران می‌توانند با ثبت‌نام در این طرح از مزایای صندوق بیمه کشاورزان از جمله بازنشستگی، از کار افتادگی کلی، بازماندگان و نقل و انتقال سوابق بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • صادرات طلای سرخ به ۴۰۰ تن می‌رسد
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایری لرستان
  • مشکلات بانوان را باید با راهکار‌های استانی و بومی مرتفع کرد
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام
  • تمدید ثبت نام بیمه بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تا 31 اردیبهشت
  • تمدید مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر برای بیمه رایگان