Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا از تشدید طرح عملیاتی «شناسایی و مقابله با لایو‌های غیر اخلاقی» در پلیس فتا سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ «رامین پاشایی» اظهار داشت: باتوجه به اقدام غیر اخلاقی و مجرمانه عده‌ای در فضای مجازی با اهداف مختلف درخصوص «برگزاری لایو‌های غیر اخلاقی در بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام» طرح اطلاعاتی و عملیاتی پلیس فتا در ۱۰۰ کارگروه ویژه در برخورد با مفسدان اخلاقی این فرآیند مجرمانه در حال اجرا می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی و دستگیری تعدادی مجرم فعال در حوزه انتشار لایو‌های غیر اخلاقی در شبکه اجتماعی اینستاگرام در شهر‌های مختلف کشور، عنوان کرد: بر اساس تجزیه و تحلیل پرونده‌های متشکله در این حوزه، علت اصلی ارتکاب جرم این افراد در مرحله اول کسب در آمد مالی هنگفت و در مرحله بعدی به انحطاط اخلاقی کشاندن کاربران که بیشتر آنان جوانان و نوجوانان بودند، می‌باشد.

این مقام مسئول افزود: در برخی موارد مرتکبان اینگونه جرایم، ضمن حضور در اماکن ورزشی خصوص نظیر باشگاه‌های ورزشی بویژه استخر اقدام به اجرای لایو‌های غیر اخلاقی می‌نمایند که ضمن شناسایی و دستگیری مجرمان با صاحبان سالن‌های ورزشی متخلف نیز برخورد قضائی صورت گرفته و همچنین صاحبان کلیه اماکن ورزشی نیز می‌بایست نظارت بیش‌تری بر مجموعه خود داشته باشند.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا تصریح کرد: رصد این گونه جریانات غیر اخلاقی که مغایر با شئونات اسلامی و هنجار‌های جامعه است توسط سامانه‌های هوشمند در حال بررسی و واکاوی بوده و برخورد قضائی و انتظامی در انتظار افراد متخلف خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی به خانواده‌ها توصیه کرد با توجه به اینکه اغلب لایو‌های اینستاگرامی در اوقات پایانی شب برگزار می‌شود نظارت بیش‌تری بر عملکرد سایبری فرزندان خود در حوزه شبکه اجتماعی اینستاگرام داشته باشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www. cyberpolice. ir بخش گزارش‌های مردمی و شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ جهت رسیدگی هرچه سریع‌تر گزارش نمایند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: لایو های غیر اخلاقی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۵۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت بانوی حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، دانشجویان طرفدار فلسطین در دانشگاه کلمبیا در اعتراض به سرمایه‌گذاری‌های مالی مداوم دانشگاه در شرکت‌هایی که از اشغال فلسطین و نسل‌کشی غزه حمایت می‌کنند، در محوطه چمن دانشگاه تحصن کردند.
 
مینوش شفیق، رئیس دانشگاه از پلیس نیویورک برای متفرق کردن تظاهرکنندگان درخواست کمک کرد و بیان داشت که این اقدام "تهدیدی" برای دانشگاه است.
 
پلیس با ورود به محوطه دانشگاه وارد عمل شد و حدود 108 دانشجو را بازداشت کرد. مدیریت دانشگاه همچنین تعدادی از دانشجویان درگیر در این اعتراض را تعلیق کرد.
 
نگرش شفیق رئیس دانشگاه، بحث درباره محدودیت های «آزادی بیان» را که از 7 اکتبر 2023 علیه دانشجویان فلسطینی در دانشگاه‌های ایالات متحده آغاز شده بود، دوباره به دستور کار بازگرداند.

 

دیگر خبرها

  • اقدامات پلیس فتا درمورد کنکور؛ ۲۰ نفر بازداشت شدند
  • تعطیلی کلاس‌ها در دانشگاه کلمبیای آمریکا پس از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین
  • بازداشت معترضان طرفدار فلسطین در نیویورک
  • یورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا و بازداشت اساتید و دانشجویان
  • پلیس به دنبال پرونده‌سازی برای موضوعات ارزشی نیست
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • ۲۱ مال‌خر توسط پلیس آگاهی خراسان شمالی بازداشت شد
  • جمع‌آوری بیش از ۲۶۰۰ معتاد متجاهر در غرب تهران/ بازداشت ۱۸۳۹ موادفروش
  • بازداشت بانوی حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا
  • برخورد با کشف حجاب درجامعه یک مطالبه مردمی است