Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جولانژاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ایام اربعین حسینی و تردد زائران باید از ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر خوزستان برای رفاه حال زائران استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه انجام هر اقدامی در هر بخشی نیز ملزم به رعایت شیوه نامه‌ها و قوانین است، افزود: حرکت در مسیر برنامه‌ریزی شده باید مطابق با ضوابط، شیوه نامه‌ها و منشور حقوق مسافران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: تلاش می‌شود تا مسافران در طول سال در بهترین شرایط، سفر خوب و ایمنی را از مبدأ تا مقصد داشته باشند و برای رسیدن به این هدف باید ظرفیت‌ها به کار گرفته شوند.

جولانژاد ادامه داد: باید بیش از پیش از ظرفیت دستگاه‌های نظارتی برای ارائه خدمات بهتر و حل مشکلات در پایانه مسافربری خوزستان استفاده شود.

وی گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تعامل بسیار خوبی را با بخش حمل و نقل سازمان دارد که می‌توان این تعامل را با ایجاد توازن بین حمل و نقل کالا و مسافر بیشتر کرد و به دستاوردهای خوبی رسید.

جولانژاد عنوان کرد: در خصوص نما و ظاهر پایانه‌های مسافربری خوزستان می‌توان مکاتباتی را با معاونت عمرانی استانداری در خصوص همکاری شهرداری‌ها انجام داد؛ همچنین در خصوص تأمین امنیت رانندگان و مسافران می‌توان مکاتباتی را با نیروی انتظامی و دستگاه‌های نظارتی انجام داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان اظهار کرد: شرکت‌های حمل و نقل مسافربری در قالب منشور حقوقی مسافر باید به شکایت‌های مسافران رسیدگی کنند.

کد خبر 5529707

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل حمل و نقل خوزستان اربعین 1401 ناوگان حمل و نقل عمومی زائران حسینی بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه زمین لرزه خراسان رضوی کنکور ویروس کرونا مشهد آمار کرونا جهرم بیرجند ایلام کنکور سراسری حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۵۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: در حال حاضر شاهد بارش پراکنده باران در اکثر محورهای استان کردستان هستیم.

وی افزود: همچنین محورهای خرم‌آباد - پلدختر، بمپور - بهشت‌آباد، دلگان - بمپور، فنوج - کتیچ، چاهان - زرآباد، نیکشهر - چابهار، فیروزآباد - بمپور، دلگان - زهکلوت، قصرقند - نیکشهر، مهرستان - سوران، مهرستان - ایرانشهر، مهرستان - سرباز، رودبار - ایرانشهر، مظفرآباد، آبسردوئیه و بیژن‌آباد مسدود است.

همچنین، بر اساس اعلام پلیس راه کشور، با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج - چالوس، این محور امروز و فردا از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ عصر برای انجام عملیات نصب توری بسته شد.

هموطنان در این ساعات می‌توانند از آزادراه تهران - شمال تردد کنند.

کد خبر 845973 منبع: مهر برچسب‌ها چالوس آزاد راه تهران - شمال محدوديت تردد خبر مهم پلیس راهور - جاده‌ها آب و هوا - ایران

دیگر خبرها

  • تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • ثبت رکورد جدید جابه جایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل کردستان
  • جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان
  • ثبت رکورد جدید جابجایی کالا از طریق ناوگان حمل و نقل کردستان
  • ◄ سفر با هواپیما تعطیل می شود
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد