Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از شفق نیوز، یک کاروان ائتلاف ضد‌داعش امروز -یکشنبه- در استان صلاح‌الدین هدف قرار گرفت.

یک منبع اعلام کرد که ‌انفجار بمب‌ هنگام عبور کاروان پشتیبانی لجستیکی ائتلاف ضد داعش از مرزهای استان صلاح‌الدین روی داد.

این منبع در ادامه اظهار کرد که این انفجار آسیبی به دنبال نداشت.

 

انتهای پیام/.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کاروان آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۶۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به مقر نیروهای الحشدالشعبی در بغداد + فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه المیادین از وقع انفجارهای مهیب در پایگاه نظامی موسوم به پایگاه کالسو در جنوب بغداد که پایگاه مشترک نیروهای ارتش، پلیس فدرال و نیروهای حشد الشعبی خبر داده است.

رویترز نیز به نقل از منابع ارتش عراق مدعی شده است که این انفجار در پایگاه مورد استفاده نیروهای حشد الشعبی صورت گرفته است.

خبرگزاری فرانسه هم به نقل از منابع امنیتی عراق گزارش داده است که بر اثر انفجار و بمباران یک پایگاه نظامی در عراق، حداقل یک نفر جان خود را از دست داده و تعدادی زخمی شدند.

در همین حال بسیج مردمی عراق اعلام کرد: انفجاری در مقر نیروهای الحشدالشعبی در پایگاه نظامی کالسو در منطقه المشرو در بزرگراه شمال استان بابِل رخ داد.

بلافاصله تیم تحقیقاتی در محل حاضر شد و این انفجار خسارات مادی و جراحاتی را به‌همراه داشت که پس‌از تکمیل تحقیقات اولیه جزئیات را منتشر خواهیم کرد.

العهد اعلام کرده است که دست‌کم ۸ نفر در انفجار پایگاه کالسو زخمی شدند.

همچنین رئیس کمیتۀ امنیتی فرمانداریِ بابِل نیز اعلام کرد که ۵ انفجار بر اثر حملات هواپیماهای بدون سرنشین به پایگاه نیروهای بسیج الحشد الشعبی رخ داده؛ حجم آتش‌سوزی به‌دلیل وجود درختان در اطراف پایگاه بوده.

مدیر دفتر المیادین در بغداد گزارش داده که این حملات تجاوزکارانه ورودی اصلی پایگاه کالسو، یک گاراژ خودرو و دو دفتر نیروهای حشد الشعبی را هدف قرار داده و شدت حملات قوی بوده است.

مدیر المیادین همچنین توضیح داده که ترافیک هوایی هواپیماهای آمریکایی در آسمان عراق طبق معمول فعال است و یک هواپیمای سوخت رسان در حریم هوایی عراق مشاهده شده است.

وی همچنین گفته که این مقر حشد الشعبی با سه حمله مورد هدف قرار گرفته است و حداقل ۳ نفر مجروح شده‌اند.

کد خبر 6082885

دیگر خبرها

  • جزئیات حمله پهپادی به یک پایگاه نظامی در عراق +فیلم
  • حمله پهپادی به مقر نیروهای الحشدالشعبی در بغداد + فیلم
  • حمله به مقر نیروهای الحشدالشعبی در بغداد + فیلم
  • حمله اسرائیل به جنوب سوریه
  • حکیم: ایران قدرت خود را به جهانیان ثابت کرد
  • حکیم: ایران قدرت خود به جهانیان را ثابت کرد
  • سید عمار حکیم: هدف ایران تثبیت حق خود بود
  • هدف ایران تثبیت حق خود بود
  • رفسنجان، طولانی ترین مسیر کاروان پیاده روی صادقیه در کشور را اجرا می کند
  • حکیم: ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی قدرت خود را ثابت کرد